badania i rozwój

Wydarzenie z udziałem, firm, sektora rządowego dot. R&D.

Po co nam te badania i rozwój?

Zastanawialiście się kiedyś, w jakim celu firmy tworzą działy badawczo – rozwojowe (B+R)? Kiedy zrobiłam szybki wywiad wśród znajomych skojarzenia oscylowały wokół takich obszarów jak: nauka, laboratoria, testy i badania, ale także przewidywanie trendów, trochę przewidywanie przyszłości, bez gwarancji realizacji. Z jednej strony – twarda nauka, poparta badaniami, z drugiej – patrzenie w gwiazdy i …

Po co nam te badania i rozwój? Read More »

konferencja poświęcona strategii badań i rozwoju w polskim przemyśle

Strategia badań i rozwoju w polskim przemyśle – porozmawiajmy

Marta Cieślak-Krajewska Strategia, badania, przemysł – to tematy kluczowe dla polskich przedsiębiorców. Dlatego w Orange Polska postanowiliśmy podzielić się doświadczeniem i zostać partnerem konferencji poświęconej strategii badań i rozwoju w polskim przemyśle. Podczas tego wydarzenia także przedstawiciele innych przedsiębiorstw min.: PKN Orlen, KGHM Polska Miedź, PGNiG, FundingBox podzielą się najlepszymi praktykami. Odbędzie się też sesja …

Strategia badań i rozwoju w polskim przemyśle – porozmawiajmy Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.