badanie rynku

Co się mówi o czytelnikach blogów firmowych?

Dowiedziałem się dzisiaj, że Wam – naszym czytelnikom bardzo dobrze się powodzi. Jesteście nawet „innowatorami” – jako pierwsi macie nowe produkty.  Co czwarty z Was komentuje co najmniej raz dziennie wpisy w internecie, co zdaniem niektórych sprawia, że jesteście „heavy userami” mediów społecznościowych. Taki oto obraz czytelników blogów firmowych wyłania się z badania portalu… blogifirmowe.com. …

Co się mówi o czytelnikach blogów firmowych? Read More »

Orange łączy bazy wyników badań Orange Mobile Exposure oraz TGI

Od 21 lipca br. baza wyników niezależnych badań Orange Mobile Exposure zostaje połączona z bazą badań TGI (Target Group Index). Dzięki połączeniu tych dwóch źródeł danych firmy reklamowe i właściciele marek będą mogli lepiej analizować zachowania klientów i efektywniej organizować kampanie reklamowe w mediach mobilnych. Nowa, połączona baza wyników badań Mobile Exposure ułatwi firmom poszerzenie …

Orange łączy bazy wyników badań Orange Mobile Exposure oraz TGI Read More »

Orange Mobile Exposure 2010 – Polacy lubią mobilne media

Polacy znacznie częściej niż użytkownicy mobilnego internetu w innych krajach europejskich wyszukują informacje za pomocą telefonu komórkowego, wynika z opublikowanego przez Orange badania „Mobile Exposure 2010”. Badanie dotyczy sposobów, w jaki użytkownicy telefonów komórkowych i smartfonów korzystają z mobilnego internetu oraz dostępnych za jego pośrednictwem treści. Tegoroczna edycja objęła Wielką Brytanię, Francję, Hiszpanię oraz Polskę, …

Orange Mobile Exposure 2010 – Polacy lubią mobilne media Read More »

Scroll to Top