Barometr CSR

dziewczyna z plecakiem na siedząa na rozstaju dróg

Barometr CSR w 2021

W grudniu ukazał się kolejny Barometr CSR – badanie Francusko – Polskiej Izby Gospodarczej. To dobra okazja, aby przyjrzeć się temu, jakie zmiany widzimy w postrzeganiu społecznej odpowiedzialności biznesu przez firmy i konsumentów. Powody Oczekiwania pracowników, dostawców, klientów czy społeczności lokalnych to zdaniem respondentów czynnik najbardziej wpływający na rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu. Twierdzi tak 62% …

Barometr CSR w 2021 Read More »

Barometr CSR – badania

Poznaliśmy właśnie wyniki badania Barometr CSR przeprowadzonego w firmach zrzeszonych w Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej. To już 3. edycja tego badania, które pokazuje, jak firmy rozumieją idę społecznej odpowiedzialności i przekładają ją na praktykę biznesową. Byliśmy jedną z 63 firm, która wypełniła ankietę, odpowiadając na 30 pytań dotyczących wdrażania idei społecznej odpowiedzialności w działania rynkowe firm. …

Barometr CSR – badania Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.