Odpowiedzialny biznes

Prawdziwe piękno prawdziwego sportu

3 października 2011

Prawdziwe piękno prawdziwego sportu

Oglądam mecze piłkarskiej reprezentacji Polski, czasem popatrzę na siatkarzy, lekkoatletów, że o futbolu amerykańskim na krajowym podwórku już nie wspomnę. Wczoraj jednak 10 tysięcy ludzi biegnących przez Warszawę pokazało wszystkim na czym polega prawdziwy Sport przed naprawdę duże S.

Od niemowlaka (one akurat były wiezione w wózkach przez rodziców) do pokolenia dziadków, zawodowcy i debiutanci, biegnące ramię w ramię małżeństwa i rodzice z dziećmi, Rzymianie, Spartanie, a nawet gracze futbolu amerykańskiego w „strojach służbowych” – w niedzielę przez centrum stolicy przebiegł chyba cały przekrój naszego społeczeństwa, coś, co statystycy nazywają „próbą reprezentatywną”. Jest coś krzepiącego w oglądaniu tak nieprzebranej fali ludzi podczas imprezy sportowej, a nie na niedzielnych zakupach, w samochodzie, czy przed telewizorem. Co więcej – na ulicach nie ma przedstawicieli szerzącej się w internecie fali nienawiści do „tych baranów, korkujących miasto, którzy powinni iść sobie biegać do lasu”. Wręcz przeciwnie – co krok widać i słychać kibiców, którzy nie szczędzą gardeł, dopingując zupełnie obcych sobie ludzi. Drodzy kibice, naprawdę jesteście świetni, genialni i wiele osób bez waszych okrzyków najzwyczajniej w świecie nie dałoby rady. Nie wszyscy bowiem – jakimkolwiek truizmem by się to nie wydało – walczą o miejsce na podium, dla znacznej większości przeciwnikami jesteśmy my sami, nasze słabości i duma po przebiegnięciu linii mety wcale nie musi być mniejsza od tej, którą odczuwa się na podium.
W świecie, gdzie co krok słychać o wielkich pieniądzach w sporcie, kibolach, „przekrętach”, że o polityce już nie wspomnę, impreza oddająca pierwotną ideę sportu nie tylko wpływa na zdrowie fizyczne i promuje zdrowy tryb życia, ale i – co równie ważne – krzepi psychicznie. I choć 10 km to nie jest spacerek, to uwierzcie mi – jest do przebiegnięcia 🙂

Udostępnij: Prawdziwe piękno prawdziwego sportu

Informacje prasowe

TP patronuje Nike Grid

16 września 2010

TP patronuje Nike Grid

W dniach 17-19 września Warszawa stanie się areną niecodziennej gry miejskiej, biegu Nike Grid, którego patronem jest Telekomunikacja Polska. Każdy z uczestników będzie mógł w tym czasie pokonać dowolny dystans pomiędzy wybranymi budkami telefonicznymi, które specjalnie w tym celu przygotowała TP.

Nike Grid to sieć specjalnych tras biegowych obejmująca całą stolicę. Kilkanaście dzielnic podzielono na 21 sektorów i ponad 120 różnorodnych tras. W każdym sektorze znajdują się 4 specjalnie oznaczone budki telefoniczne – rejestratory miejskich zmagań biegowych.

Uczestnik gry ma przebiec trasę między poszczególnymi budkami, a w nich melduje się wstukując swój indywidualny kod, uzyskany przy rejestracji na stronie www.nikegrid.pl. Aby rozpocząć bieg, trzeba wybrać jedną z budek telefonicznych i zadzwonić pod bezpłatny numer 0 800 50 10 10. Od tego momentu bieg zostanie aktywowany. Im więcej etapów ukończy dany zawodnik, tym więcej punktów zgromadzi na swoim profilu i zwiększy szansę na specjalne nagrody. Wybrane budki oznaczane są tarczami, za którymi kryją się dodatkowe premie.

Dla biegaczy, którzy przebiegną co najmniej 10 etapów i zarejestrują się w budkach oznaczonych tarczą „Serce” lub „Rozum” Telekomunikacja Polska ufundowała atrakcyjne nagrody: i-Pad oraz iPod firmy Apple.

Od wielu lat Grupa TP jest jednym z największych sponsorów polskiego sportu. Firma zachęca też swoich pracowników do aktywności fizycznej i rozwoju zainteresowań sportowych, m.in. tworząc platformę Orange Passion.

Wszystkie informacje o grze oraz mapa z sektorami znajdują się na stronie www.nikegrid.pl.

Udostępnij: TP patronuje Nike Grid

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej