Biuro Obsługi Klienta

Nowa funkcja w aplikacji Mój Orange

Chyba nikogo nie zdziwi, jeśli się przyznam, że nie lubię dzwonić na infolinie. Te wszystkie „jeśli chcesz zamówić… – wybierz jeden”, „sprawdzić … – wybierz siedem”…itd. Wiem, oczywiście, że IVR umożliwia skierowanie klienta od razu do właściwego doradcy, zamiast przełączania go kilka razy, ale nie zmienia to mojej niechęci do korzystania z tej formy kontaktu. …

Nowa funkcja w aplikacji Mój Orange Read More »

Nie wszystko płatne i Call Me Back

Wiele emocji wzbudziła weekendowa informacja dotycząca planowanej od 19 lipca br. zmiany cen połączeń do naszego BOK dla użytkowników ofert na kartę. Rozumiem to doskonale, bo nikt nie lubi podnoszenia opłat, nawet jeśli nie będą one znacząco odbiegały od rynkowego standardu (Tak Tak – 2,44 zł; Simplus -1,95 zł, Play Fresh -1 zł). Przy okazji należą się jednak drobne uściślenia. …

Nie wszystko płatne i Call Me Back Read More »

Scroll to Top