Biuro Obsługi Klienta

Nowa funkcja w aplikacji Mój Orange

Chyba nikogo nie zdziwi, jeśli się przyznam, że nie lubię dzwonić na infolinie. Te wszystkie „jeśli chcesz zamówić… – wybierz jeden”, „sprawdzić … – wybierz siedem”…itd. Wiem, oczywiście, że IVR umożliwia skierowanie klienta od razu do właściwego doradcy, zamiast przełączania go kilka razy, ale nie zmienia to mojej niechęci do korzystania z tej formy kontaktu. …

Nowa funkcja w aplikacji Mój Orange Read More »

Nie wszystko płatne i Call Me Back

Wiele emocji wzbudziła weekendowa informacja dotycząca planowanej od 19 lipca br. zmiany cen połączeń do naszego BOK dla użytkowników ofert na kartę. Rozumiem to doskonale, bo nikt nie lubi podnoszenia opłat, nawet jeśli nie będą one znacząco odbiegały od rynkowego standardu (Tak Tak – 2,44 zł; Simplus -1,95 zł, Play Fresh -1 zł). Przy okazji należą się jednak drobne uściślenia. …

Nie wszystko płatne i Call Me Back Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.