Informacje prasowe

Nagroda magazynu Brief dla „Boskich w sieci” i Orange Kino Letnie

30 października 2014

Nagroda magazynu Brief dla „Boskich w sieci” i Orange Kino Letnie

Kampania „Boscy w Sieci” oraz festiwal Orange Kino Letnie zostały nagrodzone podczas wczorajszej gali Ludzie Roku „Briefu” 2014. Nagrody przyznawane są przez redakcję osobom i wydarzeniom, które w ciągu ostatnich miesięcy wyróżniły się na polu zawodowym, gospodarczym oraz przysłużyły się rozwojowi regionu czy kraju.

W kategorii „Gwiazdy Reklamy” zwyciężył miniserial „Boscy w sieci” emitowany przez TVP. Orange stworzył w nim kreację promocyjną swoich produktów i usług na zasadach product placementu. Dzięki „Boskim w sieci” w trzynastu krótkich odcinkach zostały zaprezentowane m.in oferta Orange Open, usługi Orange Cloud, Inteligentny Dom czy Telewizja Tu i Tam. Gwiazdami kampanii są bohaterowie serialu rodzinka.pl: Natalia (Małgorzata Kożuchowska), Ludwik (Tomasz Karolak), Tomek (Maciej Musiał), Kuba (Adam Zdrójkowski) i Kacper (Mateusz Pawłowski).

– Format kreatywny Rodzinka.pl różni się od wielu kampanii wykorzystujących wizerunki znanych osób choćby tym, że aktorzy wcielają się tu w swoje serialowe role. Dzięki temu widzowie mogą szybko się z nimi utożsamić. U nas aktorzy nie są sprowadzani do roli akwizytorów. Ich pełne humoru perypetie budzą emocje i pokazują rolę technologii w różnych sytuacjach. Tłumaczymy jak Orange poprawia jakość życia przez pryzmat relacji rodzinnych – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Z kolei festiwal filmowy Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane zwyciężył w kategorii „Projekt Komunikacji Marketingowej Roku 2014”. Nagrodę odebrali wspólnie Orange Polska, Outdoor Cinema oraz Jacek Karnowski, prezydent Sopotu i Janusz Majcher, burmistrz Zakopanego. To najdłuższy wakacyjny festiwal filmowy w Europie. W tegorocznej, siódmej edycji ponad 100 tysięcy widzów obejrzało filmy w plenerowych kinach na sopockim molo i przy zakopiańskich Krupówkach oraz w Wagonie Filmowym podróżującym między dwoma największymi polskimi kurortami.

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Nagroda magazynu Brief dla „Boskich w sieci” i Orange Kino Letnie

Odpowiedzialny biznes

„Boscy w sieci” razem z Orange

6 września 2013

„Boscy w sieci” razem z Orange

Nie ukrywam, że jest kilka seriali, które oglądam i do których wracam pomimo zakończonego sezonu. Jednym z nich jest rodzinka.pl. Uwielbiam tę „bandę” trójki niesfornych, choć uroczych chłopaków, którzy poprzez swoją chaotyczność przysparzają swoim serialowym rodzicom wielu nerwowych, a zarazem przekomicznych sytuacji. Dla tych, którzy również z niecierpliwością czekają na kolejny sezon rodzinki.pl, mam dobrą wiadomość. Dziś ruszamy z nową miniaudycją w TVP2 „Boscy w sieci”, która powstała we współpracy z Orange. Bohaterowie ( Ludwik, Natalia, Tomek, Kuba i Kacper) będą w nim korzystać z naszych produktów i usług, wokół których powstanie wiele zabawnych scen. W pierwszym odcinku Boscy bawią się na Orange Warsaw Festival. Kiedy wracają z festiwalu, okazuje się, że zgubili Kacpra. Jesteście ciekawi, w jaki sposób zostanie on odnaleziony?! Włączcie TVP2 dziś o godzinie 20:00. A już o 20.45 na antenie TVP2 dwa premierowe odcinki rodzinka.pl.

Dziś również na naszym funpage Orange Polska zostanie ogłoszony konkurs. Do wygrania będzie rola w odcinku serialu rodzinka.pl i tablet Sony Xperia Tablet Z. Dziewięć kolejnych zwycięskich rodzin odwiedzi Boskich na planie serialu. Aby wziąść udział w konkursie musicie przesłać zdjecie swojej rodzinki korzystajacej z usług Orange.

Udostępnij: „Boscy w sieci” razem z Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej