Film

Bilet do Cinema City

26 lutego 2014

Bilet do Cinema City

Miłośnicy kina, szczególnie filmów pełnych efektów specjalnych czy miłośnicy historii greckich bitew mogą ode mnie dostać bilet na film „300. Początek Imperium”. Premierowy seans odbędzie się 6 marca o godz. 20.00 w Cinema City Mokotów. Pokaz będzie wyjatkowy, bo wyświetlany w 3D. 10 osób, które napisze do mnie (katarzyna.barys@orange.com) dlaczego warto chodzić do kina – szczególnie we środę, otrzyma podwójny bilet do kina.

 

 

Udostępnij: Bilet do Cinema City

Informacje prasowe

Kinowy weekend z Orange

8 lipca 2010

Kinowy weekend z Orange

W najbliższy weekend (9-11 lipca) Orange zaprasza do kin Cinema City na specjalne pokazy filmu Toy Story 3, także w wersji 3D. Dzięki Orange wszyscy zainteresowani będą mogli kupić na ten film dwa bilety w cenie jednego.

By kupić dwa bilety w cenie jednego wystarczy by klient Orange wysłał SMS o treści Toy Story pod numer 240. Następnie otrzymany w zwrotnym SMS-ie specjalny kod pokazał w kasie najbliższego kina. Akcja obejmuje wszystkie kina Cinema City w całej Polsce.

Polacy doceniają produkcje animowane. Dwie z nich – „Avatara” i „Shreka”, w raporcie Orange: Preferencje kinowe Polaków uznali za filmy kultowe. Również Toy Story 3 ma szansę stać się takim filmem. Zwłaszcza, że jak wynika z badania 65 proc. Polaków chodzi do kina po to, by się zrelaksować, a ta produkcja daje taką gwarancję. Możliwość zobaczenia jej w formacie 3D to z pewnością dodatkowa atrakcja.

Weekend z Orange to już kolejny letni projekt kinowy. Od 1 lipca do końca sierpnia trwa Orange Kino Letnie, w trakcie którego Sopot i Zakopane kolejny raz zmieniły się w największe w Europie i na dodatek darmowe, wakacyjne kina pod gwiazdami. Hity filmowe i klasyka kina, są wyświetlane codziennie na olbrzymich ekranach sopockiego Molo i przy zakopiańskich Krupówkach. Oba miasta połączył też kinowy pociąg „Orange Kino Lenie” z jedynymi na świecie wagonami filmowymi.

 

*****

Badanie „Preferencje kinowe Polaków” zostało przeprowadzone w styczniu 2010 roku na zlecenie Orange i New Age Media przez instytut Ipsos. Metodologia: badanie ilościowe przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1010 Polaków wieku 15+. W przypadku wykorzystywania materiałów konieczne jest podanie źródła: Raport Orange i New Age Media: Preferencje kinowe Polaków.

Udostępnij: Kinowy weekend z Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej