Człowiek PR-u 2010

Człowiek PR-u 2010

Wczoraj najstarsze, polskie pismo marketingowe – magazyn Brief przyznawało swoje doroczne nagrody. Dla nas był to bardzo miły wieczór, bo „Człowiekiem PR-u 2010 za odważne wykorzystanie nowych narzędzi komunikacyjnych, głównie uruchomienie platformy blogowej, składającej się z blogów: korporacyjnego, rzecznika, technologicznego i sportowego” został Konrad Ciesiołkiewicz, szef PR-u Grupy TP i autor koncepcji platformy blogowej. Nagroda jest …

Człowiek PR-u 2010 Read More »

Człowiek PR-u 2010

Podczas wczorajszej gali magazyn „Brief” już po raz 11 przyznał swoje tytuły Człowieka Roku. W dziedzinie PR miesięcznik wyróżnił Konrada Ciesiołkiewicza, dyrektora Departamentu PR Grupy TP przyznając mu tytuł „Człowieka PR-u 2010”. W uzasadnieniu redaktor naczelny „Briefa”, Grzegorz Kiszluk powiedział, że została doceniona strategia odważnego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych. Chodzi zawłaszcza o uruchomienie platformy blogowej …

Człowiek PR-u 2010 Read More »

Scroll to Top