Odpowiedzialny biznes

Człowiek PR-u 2010

23 września 2010

Człowiek PR-u 2010

Wczoraj najstarsze, polskie pismo marketingowe – magazyn Brief przyznawało swoje doroczne nagrody. Dla nas był to bardzo miły wieczór, bo „Człowiekiem PR-u 2010 za odważne wykorzystanie nowych narzędzi komunikacyjnych, głównie uruchomienie platformy blogowej, składającej się z blogów: korporacyjnego, rzecznika, technologicznego i sportowego” został Konrad Ciesiołkiewicz, szef PR-u Grupy TP i autor koncepcji platformy blogowej.

Nagroda jest imienna, ale Konrad już na gali podkreślał, że traktuje ją jako wyróżnienie dla całego zespołu osób zaangażowanych w blogi, autorów, researcherów, współpracowników oraz firmy FreeFly Media Works, która produkuje nasze klipy filmowe. Łącznie to ponad 20 osób. Tylko skromna grupa była na gali, dlatego Konrad prosił bym je wymienił. Przekazuję wielkie dzięki dla: Amelii, Kasi, Marty, Moniki, Natalii, Arka, Bartka R., Bartosza N., Jarka, Józka, Łukasza, Marka G., Marka K., Marka W., Michała, Pawła, Rafała, Ryśka, Tomka i Wojtka. A także wszystkich naszych współpracowników.

Nasz sukces, to również Wasza zasługa, dużego grona wiernych czytelników, które bloguje z nami na co dzień zmuszając do ciągłego doskonalenia i podejmowania nowych wyzwań. To dzięki Wam zaszliśmy tak daleko. Dziękujemy.

Poniżej, krótki materiał filmowy z gali, za który bardzo dziękujemy magazynowi Brief.

I krótki wywiad.

Udostępnij: Człowiek PR-u 2010

Informacje prasowe

Człowiek PR-u 2010

23 września 2010

Człowiek PR-u 2010

Podczas wczorajszej gali magazyn „Brief” już po raz 11 przyznał swoje tytuły Człowieka Roku. W dziedzinie PR miesięcznik wyróżnił Konrada Ciesiołkiewicza, dyrektora Departamentu PR Grupy TP przyznając mu tytuł „Człowieka PR-u 2010”. W uzasadnieniu redaktor naczelny „Briefa”, Grzegorz Kiszluk powiedział, że została doceniona strategia odważnego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych. Chodzi zawłaszcza o uruchomienie platformy blogowej Orange-TP, składającej się z 4 blogów: korporacyjnego, rzecznika, technologicznego i sportowego.

– To wspólny sukces całego zespołu zaangażowanego w pracę nad blogami: autorów, researcherów, współpracowników oraz firmy FreeFly Media Works, która produkuje kontent filmowy. Cieszę się tym bardziej, że platforma ma dopiero 10 miesięcy a już zostaliśmy nie tylko zauważeni, ale i bardzo dobrze ocenieni. Najbardziej motywujące jest to, że internauci chętnie nas czytają, dorobiliśmy się już grona stałych recenzentów – powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Departamentu PR Grupy TP.

Platforma blogowa www.blog.tp.pl działa od listopada 2009 roku. Wcześniej, w grudniu 2008 roku wystartował blog rzecznika prasowego. Spośród spółek notowanych na warszawskiej giełdzie tylko kilka prowadzi blogi, jednak tylko Grupa TP stworzyła własną platformę blogową.

Platforma jest pierwszym w Polsce przykładem tak szerokiego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych przez firmę. Blogi często są dla mediów pierwszym źródłem informacji o działaniach Grupy TP. Platforma blogowa stanowi też istotny element strategii komunikacyjnej. To nowoczesny, multimedialny komunikator, w którym użytkownicy znajdą materiały multimedialne, reportaże wideo, autorskie materiały filmowe a nawet transmisje „live”. To jedna z najciekawszych inicjatyw w polskim Internecie i jedyna na taką skalę.

Nad blogami pracuje wspólnie kilkunastu autorów. Nad całością czuwa Konrad Ciesiołkiewicz, autor tego projektu. Ryszard Kamiński szefuje zespołowi redaktorów bloga korporacyjnego, Wojtek Jabczyński kontynuuje blog rzecznika, grupa specjalistów tworzy też redakcje bloga technologicznego i sportowego. Zaangażowaniem Grupy TP w social media zajmuje się Tomasz Sulewski.

Blogi Orange-TP to miejsce interakcji pomiędzy grupą a klientami. Oprócz ciekawych i często unikalnych informacji użytkownicy mogą tam zapoznać się z nowinkami technologicznymi czy tym, co dzieje się wewnątrz Grupy TP.

Adresy blogów:

– korporacyjny: www.blog.tp.pl

– rzecznika: www.blog.tp.pl/wojciechjabczynski/

– technologiczny: www.blog.tp.pl/technologiczny

– sportowy: www.blog.tp.pl/sportowy

Udostępnij: Człowiek PR-u 2010

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej