Dobro czyń cały rok – to hasło w konkursie o tytuł „Dobroczyńcy Roku”, który już po raz XVIII nagradza biznes zaangażowany społecznie.
Jeśli znacie firmę, która w minionym roku prowadziła efektywny program społeczny we współpracy z organizacją pozarządową albo fundację czy stowarzyszenie, które dobrze współpracują ze swoim biznesowym partnerem dla dobra innych – zachęćcie ich do zgłoszenia się do tej prestiżowej nagrody. Warto pokazywać dobre przykłady takich działań pro publico bono.
Projekt społeczny, strategia społecznego zaangażowania, wolontariat pracowniczy czy zaangażowanie lokalne – to kategorie, w których można się zgłaszać. W ubiegłym roku, jako partner konkursu stworzyliśmy wspólnie z Akademią Rozwoju Filantropii dodatkową kategorię „nowe technologie w społecznym zaangażowaniu”. Chcemy pokazać, że internet, media społecznościowe i wirtualne społeczności ogrywają coraz większą rolę w pomaganiu innym, a co za tym idzie również w społecznym zaangażowaniu biznesu.
Na zgłoszenia czekamy do 20 stycznia na stronie wniosek.dobroczyncaroku.pl.