Informacje prasowe

Smartfony i e-toperze za e-fakturę w Orange

5 marca 2013

Smartfony i e-toperze za e-fakturę w Orange

Orange Polska po raz kolejny zachęca klientów do skorzystania z elektronicznej faktury. Wszyscy, którzy zdecydują się na to ekologiczne rozwiązanie pomogą chronić zagrożone wyginięciem nietoperze – sprzymierzeńców człowieka w walce z owadami. Biorąc udział w akcji „Wybierz e-fakturę na złość komarom” klienci Orange Polska pomogą zbudować schronienia dla nietoperzy i jednocześnie maja szansę zdobyć nagrodę w postaci smartfona czy sympatycznej maskotki „e-toperza”.

Orange Polska od kilku lat prowadzi kampanie edukacyjno-informacyjne uświadamiające korzyści dla środowiska naturalnego wynikające z elektronicznych rozliczeń. Przykładowo, klienci Orange wybierając e-fakturę przyczynili się do zalesienia terenów szkód pogórniczych na Śląsku – posadzono tam 27 tysięcy drzew. W tej chwili e-fakturę co miesiąc otrzymuje ponad 2 mln klientów.

Tym razem wszyscy, którzy zdecydują się na e-fakturę, pomogą chronić zagrożone wyginięciem nietoperze. To naturalni wrogowie owadów i sprzymierzeńcy człowieka – często niedoceniani.  Chronią uprawy i lasy, ale też samego człowieka – zwłaszcza przed uciążliwymi komarami. Jednym z poważniejszych zagrożeń dla egzystencji nietoperzy jest malejąca liczba naturalnych kryjówek. Dzięki akcji Orange Polska w czerwcu tego roku powstanie 200 specjalnych drewnianych budek dla nietoperzy – na tych obszarach, gdzie schronień brakuje najbardziej.

Klienci Orange Polska, mogą wziąć udział w konkursie, który towarzyszy akcji. Wystarczy, że  aktywują  e-fakturę i dokończą rymowankę o „e-toperzu” na stronie www.orange.pl/efaktura. Konkurs potrwa do końca maja. Co miesiąc na autorów sześciu najbardziej kreatywnych rymowanek czekają: Iphone 5, Ipad 4 i Samsung Galaxy S III. Dodatkowo, pierwszych 100 laureatów zostanie nagrodzonych maskotkami e-toperza.

E-faktura to nowoczesne rozwiązanie, które ułatwia rozliczanie płatności za usługi. Jest  elektronicznym odpowiednikiem papierowej faktury VAT i przesyłana jest bezpośrednio na wskazany adres e-mail bądź udostępniana na www.orange.pl na indywidualnym koncie klienta.

Orange Polska wraz z innymi firmami uczestniczy w koalicji „Wybieram e-fakturę” stworzonej przez  Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”. Jej celem jest promowanie w Polsce e-faktury jako korzystnej formy rozliczeń. Patronat nad tą inicjatywą objęli Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji oraz Ministerstwo Środowiska.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Smartfony i e-toperze za e-fakturę w Orange

Informacje prasowe

2 miliony klientów Orange Polska wybrało e-fakturę

29 listopada 2012

2 miliony klientów Orange Polska wybrało e-fakturę

Już ponad dwa miliony klientów Orange Polska otrzymuje co miesiąc fakturę w formie elektronicznej, zamiast tradycyjnego, papierowego dokumentu. Wybierając e-fakturę mają pewność, że otrzymają ją natychmiast po jej wystawieniu, dzięki czemu mogą lepiej zaplanować wydatki. Rezygnując z papierowego dokumentu pomagają też chronić środowisko.

Orange Polska od lat zachęca swoich klientów do korzystania z wygodnego, praktycznego i ekologicznego rozwiązania jakim jest e-faktura, m.in. na specjalnym profilu na Facebook’u  www.facebook.com/zyskajzefaktura.

Decydując się na e-fakturę w Orange Polska klienci zyskują dodatkowe korzyści, np.: niższą opłatę aktywacyjną przy zakupie Neostrady i FunPack-a. Z kolei klienci usług mobilnych Orange mogą wziąć udział w konkursie pod nazwą „Tak się składa, że faktura się opłaca” i otrzymać rabat w wysokości 50 złotych na abonament na pierwszej e-fakturze. Korzystanie z e-faktury jest też premiowane punktami PAYBACK – klienci, którzy zdecydują się na e-fakturę Orange i będą z niej korzystać przez minimum 3 miesiące, otrzymają 300 punktów w programie PAYBACK, a klienci usług stacjonarnych otrzymają dodatkowe 50 punktów za utrzymanie e-faktury.

Orange Polska działa też aktywnie na rzecz upowszechniania e-faktury w Polsce, m.in.  w ramach  koalicji „Wybieram e-fakturę”, której koordynatorem jest PKPP Lewiatan, a patronat nad nią sprawują  Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji oraz Ministerstwo Środowiska. Firma  uczestniczy też w pracach  Polskiego Krajowego Forum Elektronicznego Fakturowania, działającego pod patronatem Ministerstw Gospodarki i Finansów.  Ich celem jest wypracowanie rekomendacji zmian niezbędnych do wdrożenia Europejskiej Agendy Cyfrowej. Zakłada ona, że  w 2020 r. e-faktury mają być dominującą metodą fakturowania w Unii Europejskiej.
Faktura elektroniczna, którą otrzymują klienci Orange Polska ma taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej. Pozwala bez obaw korzystać z ulgi internetowej i posługiwać się nią w rozliczeniu z urzędem skarbowym. Klient otrzymuje ją mailem bezpośrednio na swoją skrzynkę lub na konto na portalu orange.pl. E-fakturę należy przechowywać w wersji elektronicznej, a w razie potrzeby w takim formacie dostarczyć do instytucji finansowych.

Płatność za e-fakturę można wygodnie uregulować, np. za pomocą przelewu internetowego lub Polecenia Zapłaty, a także przy użyciu telefonu komórkowego – skanując aparatem w telefonie zamieszczony na e-fakturze fotokod.  Klienci usług stacjonarnych Orange Polska mogą ponadto korzystać z usługi Płatność Elektroniczna, która pozwala na dokonanie wpłaty praktycznie „jednym kliknięciem” – link zamieszczony na fakturze kieruje do specjalnej strony internetowej z płatnościami.

E-fakturę można zamówić m.in. poprzez formularz elektroniczny na www.orange.pl/efaktura, SMS-em lub w każdym salonie Orange np. podczas podpisywania umowy lub aneksu.

Więcej informacji można znaleźć na stronach:

www.orange.pl/efaktura
www.facebook.com/zyskajzefaktura
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: 2 miliony klientów Orange Polska wybrało e-fakturę

Odpowiedzialny biznes

Zielone światło dla e-faktury

27 grudnia 2010

Zielone światło dla e-faktury

Orange Polska po raz kolejny zachęca klientów do skorzystania z elektronicznej faktury. Wszyscy, którzy zdecydują się na to ekologiczne rozwiązanie pomogą chronić zagrożone wyginięciem nietoperze – sprzymierzeńców człowieka w walce z owadami. Biorąc udział w akcji „Wybierz e-fakturę na złość komarom” klienci Orange Polska pomogą zbudować schronienia dla nietoperzy i jednocześnie maja szansę zdobyć nagrodę w postaci smartfona czy sympatycznej maskotki „e-toperza”.

Orange Polska od kilku lat prowadzi kampanie edukacyjno-informacyjne uświadamiające korzyści dla środowiska naturalnego wynikające z elektronicznych rozliczeń. Przykładowo, klienci Orange wybierając e-fakturę przyczynili się do zalesienia terenów szkód pogórniczych na Śląsku – posadzono tam 27 tysięcy drzew. W tej chwili e-fakturę co miesiąc otrzymuje ponad 2 mln klientów.

Tym razem wszyscy, którzy zdecydują się na e-fakturę, pomogą chronić zagrożone wyginięciem nietoperze. To naturalni wrogowie owadów i sprzymierzeńcy człowieka – często niedoceniani.  Chronią uprawy i lasy, ale też samego człowieka – zwłaszcza przed uciążliwymi komarami. Jednym z poważniejszych zagrożeń dla egzystencji nietoperzy jest malejąca liczba naturalnych kryjówek. Dzięki akcji Orange Polska w czerwcu tego roku powstanie 200 specjalnych drewnianych budek dla nietoperzy – na tych obszarach, gdzie schronień brakuje najbardziej.

Klienci Orange Polska, mogą wziąć udział w konkursie, który towarzyszy akcji. Wystarczy, że  aktywują  e-fakturę i dokończą rymowankę o „e-toperzu” na stronie www.orange.pl/efaktura. Konkurs potrwa do końca maja. Co miesiąc na autorów sześciu najbardziej kreatywnych rymowanek czekają: Iphone 5, Ipad 4 i Samsung Galaxy S III. Dodatkowo, pierwszych 100 laureatów zostanie nagrodzonych maskotkami e-toperza.

E-faktura to nowoczesne rozwiązanie, które ułatwia rozliczanie płatności za usługi. Jest  elektronicznym odpowiednikiem papierowej faktury VAT i przesyłana jest bezpośrednio na wskazany adres e-mail bądź udostępniana na www.orange.pl na indywidualnym koncie klienta.

Orange Polska wraz z innymi firmami uczestniczy w koalicji „Wybieram e-fakturę” stworzonej przez  Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”. Jej celem jest promowanie w Polsce e-faktury jako korzystnej formy rozliczeń. Patronat nad tą inicjatywą objęli Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji oraz Ministerstwo Środowiska.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Zielone światło dla e-faktury

Informacje prasowe

Ponad milion ekologicznych faktur w Grupie TP

26 października 2010

Ponad milion ekologicznych faktur w Grupie TP

Już ponad milion klientów TP i Orange zrezygnowało z papierowych faktur na rzecz bardziej ekologicznych – elektronicznych. Z ekofaktury Orange korzysta około 588 tys. klientów, a z e-faktury i ekofaktury TP blisko 430 tys. klientów.

W Polsce wystawia się 4 miliardy faktur rocznie, co oznacza zużycie 20 tys. ton papieru, na który wycinka 340 tys. drzew, czyli ok. 170 hektarów lasu. To również koszt 160 milionów kWh energii i zanieczyszczenie 8,9 miliardów litrów wody. Dlatego tak ważne jest przekonanie Polaków, że wybór faktury elektronicznej pozwala nam w bardzo konkretny sposób chronić środowisko.

Grupa TP stara się zachęcać do tego swoich klientów. Nie tylko przekonujemy o wygodzie otrzymywania miesięcznego rachunku przez internet, ale poprzez szereg akcji informujemy o ich realnych zaletach w ochronie środowiska. Dodatkową zachętą dla klientów są obniżone opłaty aktywacyjne w nowych promocjach neostrady. To przynosi efekty, w ostatnim półroczu na faktury elektroniczne zdecydowało się ponad 500 tys. klientów Grupy TP.

Dodatkowym bodźcem dla osób, które chcą chronić środowisko naturalne jest zainicjowana przez Grupę TP, we wrześniu 2010 roku, akcja zazieleniania Śląska. Ze środków, które firma zaoszczędzi na zmniejszonej ilości drukowanych faktur sadzony jest las w miejscowości Knurów, na 3 ha szkód górniczych. Do tej pory wolontariusze Grupy TP zasadzili już 27 tysięcy drzew. Szczegóły tej akcji można zobaczyć na filmie zamieszczonym na blogu korporacyjnym Grupy TP: www.blog.tp.pl/korporacyjny/entry/zmieniamy_czarne_na_zielone.

Kolejne takie akcje będą prowadzone wiosną 2011 roku. Więcej informacji można znaleźć w serwisie www.naturatp.pl, gdzie można również posadzić wirtualne drzewo i zachęcić kolejne osoby do akcji zazieleniania Śląska. Zwolennicy e-faktury mogą także spotkać się na profilu naturatp na portalu społecznościowym facebook.

Więcej informacji można znaleźć na stronach www.tp.pl/efaktura i www.orange.pl/ekofaktura.

 

Udostępnij: Ponad milion ekologicznych faktur w Grupie TP

Odpowiedzialny biznes

Poparłem postulat jeża Jeremiego

15 czerwca 2010

Poparłem postulat jeża Jeremiego

W Polsce rocznie firmy wystawiają ponad 4 mld papierowych faktur. Może być mniej, jeśli skorzystasz z jej elektronicznej wersji. Do przekonywania, że warto chronić środowisko i skorzystać z e-faktury TP poprosiliśmy mieszkańców lasów: rysia, jeża i wiewiórkę. Osobiście poparłem postulaty jeża Jeremiego z Jarocina. Dlaczego? Wejdźcie na stronę naturatp lub specjalny profil na Facebooku, a przekonacie się. Dla wszystkich, którzy w najbliższych trzech miesiącach zdecydują się przejść na e-faktury przygotowaliśmy też eko-konkurs. Do wygrania nagrody pozwalające dbać o kondycję na łonie natury: rowery, rolki i kijki do nordic walking. Szczegóły znajdziecie pod podanymi wyżej linkami.

jez-wiewiorka.jpg

Udostępnij: Poparłem postulat jeża Jeremiego

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej