Social media to potężne narzędzie, ale trzeba umieć z niego korzystać. Nieumiejętną komunikacją, ignorancją i butą można wyrządzić sobie, jak biznesowi bardzo wiele zła. Taki wniosek można było wysnuć podczas panelu „Jak sieci społecznościowe zmienić w sieci dla społeczeństwa” zorganizowanego przez Europejskiego Forum Nowych Idei (EFNI) w partnerstwie z Orange Polska.
Niemal wszyscy już wiemy, że social media są kluczowe dla komunikacji pomiędzy firmami, klientami i konsumentami. Dają one wręcz nieograniczone możliwości na zdobywanie klientów i budowanie z nimi relacji. Profile w serwisach społecznościowych mają zarówno duże międzynarodowe brandy, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa. Orange Polska ma duże osiągnięcia na tym polu. Jestem więc ciekawa, kto z Was, komentatorów bloga, najlepiej zna nasze narzędzia do komunikacji klientami? Potrafilibyście je wymienić? Te najbardziej niestandardowe? Co w ogóle sądzicie w tym temacie? Czy zgodzicie się, że dobrze prowadzona komunikacja w social mediach może też zażegnać wiele kryzysów?