Dziś znowu trochę o korporacyjnych sukcesach – mamy się czym pochwalić. TP po raz drugi z rzędu zdobyła godło „Firma Przyjazna Klientowi”!
Nie zdobylibyśmy tego wyróżnienia gdyby nie Wy, nasi klienci. Podczas certyfikacji, która prowadzona była przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, spytano 1300 klientów o satysfakcję z obsługi. Audytorzy przez kilka tygodni analizowali jakość oraz standardy obsługi Klienta na błękitnej linii tp 19393, w salonach sprzedaży tp oraz na stronie www.tp.pl. Audytorzy udając naszych klientów sprawdzili również infolinie i salony sprzedaży tp.
Co ważniejsze wystawili nam wysoką ocenę! To kolejny dowód, że zmieniamy się, co zauważają klienci, choć pewnie jest jeszcze wiele do zrobienia. Dlatego m.in. organizujemy spotkania z przedstawicielami klientów, o których ostatnio napisała Wam Monika.
- rozmiar tekstu
- RSS
-