Informacje prasowe

Orange Polska nie będzie już sponsorem reprezentacji

13 marca 2014

Orange Polska nie będzie już sponsorem reprezentacji

Po 12 latach wspierania polskiego futbolu Orange Polska podjął decyzję o nieprzedłużaniu umowy sponsorowania piłkarskiej reprezentacji Polski na kolejne lata. Obowiązujący kontrakt wygaśnie 31 lipca 2014 r. Decyzja wynika ze zmiany strategii sponsoringowej firmy.

„Przez 12 lat byliśmy blisko kibiców i piłkarzy na dobre i złe. Cieszymy się, że nasze wsparcie przyczyniło się do sukcesów reprezentacji Polski, w tym m.in. historycznego awansu do finałów Mistrzostw Europy w Austrii i Szwajcarii. Trenerowi i piłkarzom życzymy konsekwencji w budowaniu zwycięskiej drużyny i sukcesu w kolejnych eliminacjach do Mistrzostw Europy i Mistrzostw Świata” – powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska.

„Chcielibyśmy podziękować firmie Orange Polska za długoletnią i owocną współpracę. Jesteśmy przekonani, że przyczyniła się ona do rozwoju firmy i osiągnięcia założeń biznesowych dla marki Orange. Należy podkreślić, że przez te 12 lat nasza współpraca układała się bez zastrzeżeń” – powiedział Sekretarz Generalny PZPN Maciej Sawicki.

Orange Polska zainwestował w polską piłkę nożną ponad 100 mln zł. Przez wiele lat na wsparcie mogła liczyć nie tylko reprezentacja Polski, ale także polska Ekstraklasa oraz piłka młodzieżowa i dziecięca. Firma była m.in. głównym sponsorem turnieju dla dzieci Orange Cup. Orange był także sponsorem finałów Mistrzostw Europy w Polsce i na Ukrainie w 2012 roku oraz partnerem technologicznym UEFA podczas tej imprezy.

Firma angażowała się w specjalne programy skierowane do kibiców: Orange Fair Play i Gram Fair, których celem było zwiększanie bezpieczeństwa na stadionach i podnoszenie atrakcyjności meczów. Jako sponsor organizowała również szkolenia medialne dla zawodników oraz szkolenia z zakresu marketingu dla przedstawicieli klubów.

Jesteśmy przekonani, że nasze zaangażowanie przełoży się w przyszłości na sukcesy piłkarskie Polaków. Dziękujemy wszystkim kibicom i sympatykom piłki nożnej, że razem z nami dzielili wyjątkowe, sportowe emocje.

Nieprzedłużenie współpracy oznacza, że reprezentacja Polski do eliminacji Euro 2016 przystąpi już z nowym sponsorem głównym.

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Polska nie będzie już sponsorem reprezentacji

Informacje prasowe

Orange głównym sponsorem reprezentacji piłkarskiej do 2014 roku

16 czerwca 2010

Orange głównym sponsorem reprezentacji piłkarskiej do 2014 roku

Orange został Głównym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski przez najbliższe cztery lata. Oznacza to, że firma będzie wspierać biało-czerwonych podczas rozgrywek mistrzostw Europy w 2012 roku oraz podczas eliminacji  i finałów mistrzostw świata w Brazylii w 2014 roku. Dziś w Warszawie podpisana została umowa w tej sprawie.

Grupa TP od 8 lat wspiera narodową reprezentację, dzieląc z zawodnikami i kibicami wielkie sportowe emocje. Byliśmy z biało-czerwonymi podczas 113 oficjalnych, międzynarodowych spotkań. W latach 2002-2008 wspieraliśmy reprezentację pod marką TP. W 2009 roku sponsoring przejęła marka Orange.

„Wspieramy naszą reprezentację od wielu lat i chcemy, żeby współpraca między nami trwała dalej. Dlatego podpisujemy umowę aż na kolejne cztery lata. To zagwarantuje naszym piłkarzom możliwość jak najlepszego przygotowania się do mistrzostw Europy, a później do mistrzostw świata” – powiedział Maciej Witucki, prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej. „Trzeba pamiętać o perspektywie Euro 2012 – czekają nas najpierw emocjonujące dwa lata kibicowania, a następnie sam udział w tym piłkarskim święcie. Jestem dumny, że Orange, jako Główny Sponsor, będzie miał w tym swój udział. Trenerowi i piłkarzom życzymy siły i wytrwałości w przygotowaniach i budowaniu drużyny.” – zadeklarował Maciej Witucki.

„Piłka nożna jest w Polsce sportem numer 1, jednak bez wsparcia finansowego nie mogłaby się rozwijać, nie moglibyśmy zrealizować wielu zamierzeń. Mam nadzieję, że dzięki odnowionemu kontraktowi z Orange, który wspiera nas już od wielu lat, w poczuciu dużej stabilności finansowej uda nam się zbudować silny zespół na Euro 2012. Oczekują tego nie tylko sponsorzy, ale przede wszystkim kibice piłkarscy w naszym kraju” – powiedział Grzegorz Lato prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Nowa umowa podpisana z firmą Sportfive – dysponentem praw marketingowych Polskiego Związku Piłki Nożnejbędzie obowiązywać od lipca 2010 r.

* * *

Marka Orange jest znana w piłkarskim świecie w Polsce, jak i za granicą. W lutym 2009 r. przejęła w ramach Grupy TP wspieranie piłkarskiej reprezentacji Polski. Ponad 30 proc. Polaków wskazuje na Orange, jako na markę spontanicznie kojarzącą się ze sponsoringiem piłki nożnej. 27 % badanych wskazuje Orange jako sponsora reprezentacji piłkarskiej (znajomość wspomagana). Informacje na temat reprezentacji można znaleźć na oficjalnym portalu internetowym www.bialoczerwoni.com.pl oraz na reprezentacyjnym kanale filmowym na portalu youtube.

.

Udostępnij: Orange głównym sponsorem reprezentacji piłkarskiej do 2014 roku

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej