Odpowiedzialny biznes

Rośnie Open i pierwsze efekty strategii

23 kwietnia 2013

Rośnie Open i pierwsze efekty strategii

Dziś opublikowaliśmy wyniki za I kwartał, w których widać pierwsze, pozytywne efekty nowej strategii. Jednak dalecy jesteśmy od entuzjazmu, bo wiele jest jeszcze do zrobienia. Oto kilka faktów, na które chcę zwrócić Waszą uwagę. Utrzymaliśmy wartościowy udział w rynku mobilnym, który jest najważniejszy z biznesowego punktu widzenia, co przy wyjątkowo konkurencyjnym rynku na pewno można uznać za sukces. Liczba klientów Orange Open urosła do 72 tys. (33 tys. na koniec IVQ 2012), natomiast z FunPacka korzysta już 286 tys. użytkowników. ARPU z broadbandu mamy na najwyższym poziomie od 4 lat. Takie dane oznaczają, że dostrzegacie korzyści z pakietowania usług, a nam pozwalają zwiększać przychody. Tylko nieznacznie (- 9 tys.) spadła nam liczba klientów mobilnych, ale patrząc rok do roku mamy wzrost o 274 tys. W Waszych rękach jest już 3,384 mln smartfonów działających w Orange. Ponadto przypomnę, że w pierwszym kwartale zaczęliśmy współpracować z PGE, kupiliśmy spółkę Datacom system oraz mocniej weszliśmy we współpracę z Media Markt i Saturn. A już na dniach czeka nas start nowej marki nju. mobile. Dużo się dzieje i jestem przekonany, że to dobrze zwłaszcza dla Was 🙂

977053e399f9fef71de9fd98552952b0eda

Udostępnij: Rośnie Open i pierwsze efekty strategii

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej