Innowacje

Customer Care – co pokazały nam startupy? KONKURS

21 grudnia 2017

Customer Care – co pokazały nam startupy? KONKURS

Zgodnie z zapowiedzią z rozpoczęcia 5. edycji, w tym sezonie Orange Fab co dwa miesiące organizujemy pitch session, czyli przegląd najciekawszych startupów w wybranym obszarze (więcej na ten temat na blogu: Orange Fab zmienia reguły gry).

W październiku poznaliśmy najciekawsze startupowe rozwiązanie z obszaru Internetu Rzeczy (nie wszystkie Wam się spodobały). Na początku tego tygodnia odbyło się już drugie spotkanie, tym razem poświęcone rozwiązaniom z obszaru szeroko pojętego Customer Care.

Przedsiębiorcy zebrali się w warszawskim Miasteczku Orange i w krótkich wystąpieniach opowiedzieli o swoich produktach i usługach, które w przyszłości mogą być wykorzystane przez firmy do poprawy doświadczeń klientów. Wybrałam dla Was najciekawsze rozwiązania.

Podczas spotkania poprosiłam też o komentarz Remigiusza Franka, dyrektora Obsługi w Kanałach Automatycznych i Cyfrowych w Orange Polska, który na co dzień zajmuje się Customer Care i doświadczeniami naszych klientów/ Zobaczcie, co powiedział.

Jestem ciekawa, które z zaprezentowanych rozwiązań jest Waszym zdaniem najbardziej przydatne – nawigacja dla użytkowników parkingów, konkursy społecznościowe dla użytkowników Instagrama, czy narzędzie do organizacji własnej pracy?

Kolejne spotkanie w ramach Orange Fab Startup Pitch już 15 lutego 2018 r. Tym razem poznamy najciekawsze rozwiązania z obszaru Fintech. Jeśli znacie ciekawe startupy fintechowe, wpiszcie ich nazwę w komentarzach. Dla najciekawszych rekomendacji mam gadżety – power banki z głośnikiem i opaski z micro USB. Na rekomendacje czekam do końca roku.

Udostępnij: Customer Care – co pokazały nam startupy? KONKURS

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej