
Co powiecie na możliwość samodzielnego decydowania o tym, jak ma się potoczyć akcja filmu? Kiedyś brzmiało to jak Science Fiction, ale mamy przecież XXI wiek i telewizja jest interaktywna – sami wybieramy, co i kiedy chcemy zobaczyć. Teraz taka interaktywność wchodzi także do reklam Orange. Właśnie ruszamy z pierwszą tego typu kampanią przygotowaną dla oferty Orange Love. W ciągu kilku najbliższych dni wyślemy do wybranych klientów SMS lub e-mail z personalizowanym linkiem, który po kliknięciu zaprowadzi ich do filmu. Zobaczymy w nim znanego z reklam wujka, który lubi się zakładać. Tym razem będziemy mogli podglądać go w wielu różnych, życiowych sytuacjach. Jakich?
Hmmm… I tu dochodzimy do sedna sprawy. Sami zdecydujemy w jakich.
Wybieraj to, co Cię interesuje
Oglądając film każdy z nas będzie mógł zdecydować o wyborze alternatywnych scen. Ich tematyka w humorystyczny sposób opowiada o możliwościach, jakich dostarczają poszczególne usługi pakietu Orange Love. Wybieranie jest banalnie proste – wystarczy kliknąć jedno z dwóch okienek z tytułem kolejnej sceny. Film można oglądać wielokrotnie, za każdym razem dokonując innych wyborów i odkrywając wcześniej nie oglądane scenki. Zresztą… Co ja Wam będę opowiadał jak wygląda świat – sami zobaczcie:
Technikalia
Kampania wysyłki SMS-ów i e-maili potrwa do 4 kwietnia. Planujemy dotrzeć do około 300 tysięcy klientów, którym chcemy opowiedzieć o zaletach szybkiego internetu światłowodowego, nowoczesnej telewizji cyfrowej 4K, a także możliwościach telefonu, z których być może nie zdawali sobie sprawy.
Za kreację odpowiada Imagine i Videomill, która jest także producentem, reżyserem całości jest Adam Gołub.
W roli wujka – osobiście sam wujek 😉