Reklama

Oglądanie reklamy może być o wiele ciekawsze

27 marca 2018

Oglądanie reklamy może być o wiele ciekawsze

Co powiecie na możliwość samodzielnego decydowania o tym, jak ma się potoczyć akcja filmu? Kiedyś brzmiało to jak Science Fiction, ale mamy przecież XXI wiek i telewizja jest interaktywna – sami wybieramy, co i kiedy chcemy zobaczyć. Teraz taka interaktywność wchodzi także do reklam Orange. Właśnie ruszamy z pierwszą tego typu kampanią przygotowaną dla oferty Orange Love. W ciągu kilku najbliższych dni wyślemy do wybranych klientów SMS lub e-mail z personalizowanym linkiem, który po kliknięciu zaprowadzi ich do filmu. Zobaczymy w nim znanego z reklam wujka, który lubi się zakładać. Tym razem będziemy mogli podglądać go w wielu różnych, życiowych sytuacjach. Jakich?

Hmmm… I tu dochodzimy do sedna sprawy. Sami zdecydujemy w jakich.

Wybieraj to, co Cię interesuje

Oglądając film każdy z nas będzie mógł zdecydować o wyborze alternatywnych scen. Ich tematyka w humorystyczny sposób opowiada o możliwościach, jakich dostarczają poszczególne usługi pakietu Orange Love. Wybieranie jest banalnie proste – wystarczy kliknąć jedno z dwóch okienek z tytułem kolejnej sceny.  Film można oglądać wielokrotnie, za każdym razem dokonując innych wyborów i odkrywając wcześniej nie oglądane scenki. Zresztą… Co ja Wam będę opowiadał jak wygląda świat – sami zobaczcie:

Wujek reklama

 

Technikalia

Kampania wysyłki SMS-ów i e-maili potrwa do 4 kwietnia. Planujemy dotrzeć do około 300 tysięcy klientów, którym chcemy opowiedzieć o zaletach szybkiego internetu światłowodowego, nowoczesnej telewizji cyfrowej 4K, a także możliwościach telefonu, z których być może nie zdawali sobie sprawy.

Za kreację odpowiada Imagine i Videomill, która jest także producentem, reżyserem całości jest Adam Gołub.

W roli wujka – osobiście sam wujek 😉

 

Udostępnij: Oglądanie reklamy może być o wiele ciekawsze

Film

Interaktywny blok reklamowy i konkurs

14 stycznia 2016

Interaktywny blok reklamowy i konkurs

Pewnie zdarza Wam się specjalnie spóźnić do kina? Faktycznie, przerwy reklamowe są nudne. Na dodatek jedna z pierwszych informacji na dużym ekranie, to prośba o wyłączenie telefonu. A gdyby tak korzystanie ze smartfona w kinie było nie tylko dozwolone, ale jeszcze angażowało do wspólnej zabawy, a nawet pozwalało coś wygrać? Jeszcze w tym roku będzie to możliwe! A przynajmniej w sieci kin Multikino. Dzięki naszej współpracy powstał pierwszy w Polsce interaktywny blok reklamowy, który zaprezentowaliśmy pod koniec grudnia podczas specjalnego pokazu w Złotych Tarasach. Wystarczy mieć smartfona z darmową aplikacją, aby grać i wygrywać. Na ekranie mogą pojawiać się nie tylko quizy wiedzy, ale również proste gry zręcznościowe. Zobaczcie jak bawili się pierwsi widzowie interaktywnego bloku. Mam wrażenie, że taki blok, to strzał w dziesiątkę. A Wy co o tym sądzicie? Na autorów trzech najciekawszych komentarzy czekają trzy podwójne bilety do dowolnego Multikina w Polsce. Czekam do poniedziałku. 🙂

Zapisz

Udostępnij: Interaktywny blok reklamowy i konkurs

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej