Obsługa i Relacje z Klientami

IVR – prostszy i z nowym głosem

16 marca 2017

IVR – prostszy i z nowym głosem

Regina Jabczyńska

Pewnie nie raz, dzwoniąc w swojej sprawie na dedykowaną do kontaktu z firmą infolinię zdarzyło się Wam skorzystać z automatycznego menu telefonicznego w skrócie nazywanego – IVR. Naturalnie ta forma kontaktu ma swoich zwolenników, jak i sceptyków… jak to zwykle ze wszystkim w życiu bywa. Warto jednak, żebyście wiedzieli, że nasz IVR się zmienia,  aby Wasze doświadczenia z kontaktów z nami były coraz lepsze.

Co to jest w ogóle IVR? Najprościej rzecz ujmując, wielki komputerowy system, który łączy Klientów dzwoniących z konkretną potrzebą z doradcami o odpowiednich kompetencjach. A także umożliwia samoobsługę za pomocą telefonu. Zaprojektowany tak, aby odzwierciedlać najpilniejsze potrzeby, z którymi do nas dzwonicie. Z reguły znajdziecie tutaj krótkie informacje, kiedy szukacie podpowiedzi w danym temacie lub konkretne odpowiedzi na swoje pytania.

Czy zauważyliście, że w ostatnim czasie znacznie uprościliśmy i skróciliśmy głosowe menu IVR? Dla popularnych funkcji samoobsługowych IVR, takich jak zgłoszenie uszkodzenia lub kwota faktury zrobiliśmy łatwiejszy dostęp. A te, z których korzystaliście mniej chętnie – usunęliśmy. Niektóre komunikaty IVR personalizujemy do wybranej grupy, aby trafić z nimi tylko do tych z Was, których sprawa naprawdę dotyczy.

Popracowaliśmy też nad językiem komunikatów – mówimy na wprost i bez skomplikowanych zwrotów technologicznych, czy branżowych. Czasem wręcz porównywaliśmy różne sformułowania tego samego komunikatu sprawdzając, po którym najtrafniej wybieracie właściwą opcję. W wyborze najlepszych treści opieraliśmy się na wynikach badań, oceniających emocjonalną siłę przekazu. Całość okrasiliśmy nowym męskim głosem, który płynnie poprowadzi Was do szukanych informacji.

Oczywiście na końcu każdej ścieżki jest doradca, z którym można porozmawiać, jeśli potrzebujecie więcej szczegółów i specjalistycznych informacji. Ta złota reguła obowiązuje po to, żebyście nie czuli się pozostawieni samym sobie i wiedzieli, że zawsze i tak możecie porozmawiać z nami „ jak człowiek z człowiekiem”.

Ten wielki system komputerowy nigdy „nie śpi”, jest dostępny i gotowy do współpracy przez całą dobę. Jak ważną i potrzebną robotę wykonuje niech świadczy fakt, że miesięcznie rejestruje ponad 2 mln połączeń obsługowych. Co ciekawe najchętniej kontaktujecie się z nami w poniedziałki, wówczas odnotowujemy o 11% więcej połączeń niż w pozostałe dni robocze. A co nie dziwi w weekendy lubicie odpoczywać więc kontaktujecie się z nami zdecydowanie rzadziej 🙂

Zmieniamy IVR, bo zmienia się Wasz styl życia i oczekiwania wobec nas. Korzystajcie jednak śmiało w razie potrzeby, a my obiecujemy, planować go tak, aby za Wami nadążał:)

 

Udostępnij: IVR – prostszy i z nowym głosem

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej