Odpowiedzialny biznes

Fioletowy sponsor Incognito

10 lipca 2012

Fioletowy sponsor Incognito

Sportowe emocje są w tym roku wyjątkowo gorące, wręcz grzeją się jak termometr za oknem. Najpierw EURO 2012, potem Wimbledon, siatkarska Liga Światowa, a za chwilę Olimpiada w Londynie. Przy okazji zauważyłem, że nasza fioletowa konkurencja pozazdrościła oficjalnym sponsorom zaangażowania w te wydarzenia i po cichu podpisuje kolejne umowy na wykorzystanie wizerunku znanych sportowców, bo inaczej nie można wytłumaczyć wykorzystywania ich zdjęć w komunikacji na Facebooku i zrobienia z nich jednostek reklamowych? Najpierw był Kuba Błaszczykowski jako lajtowy zwiad, a potem już odważniej Agnieszka Radwańska. Zatem witamy w gronie oficjalnych sponsorów polskiego sportu! Gratulujemy i czekamy na więcej! Ale jeśli jednak potrzebujecie, to możemy udostępnić wam kilka kontaktów do menedżerów sportowców 🙂

Udostępnij: Fioletowy sponsor Incognito

Odpowiedzialny biznes

Kibicowanie zmienia się z Orange

2 września 2011

Kibicowanie zmienia się z Orange

Wczoraj przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawiło się nagle zielone boisko do gry w piłkę nożną. Zebrali się kibice, także przypadkowi, zainteresowani co właściwie się dzieje. Nagle na boisko wybiegła reprezentacja Polski i grała przeciwko … reprezentacji Polski. Byli wszyscy podstawowi gracze, m.in. Błaszczykowski, Szczęsny, Lewandowski, Obraniak, Brożek a także powracający po kontuzji Wasilewski. Zwłaszcza jego gol został nagrodzony ogromnymi brawami. Tak wyglądał plan zdjęciowy najnowszej reklamy Orange. Zobaczcie sami co tam się działo, jakie były emocje!

Udostępnij: Kibicowanie zmienia się z Orange

Odpowiedzialny biznes

Mówią biało-czerwoni

6 kwietnia 2011

Mówią biało-czerwoni

Sportowe emocje są w tym roku wyjątkowo gorące, wręcz grzeją się jak termometr za oknem. Najpierw EURO 2012, potem Wimbledon, siatkarska Liga Światowa, a za chwilę Olimpiada w Londynie. Przy okazji zauważyłem, że nasza fioletowa konkurencja pozazdrościła oficjalnym sponsorom zaangażowania w te wydarzenia i po cichu podpisuje kolejne umowy na wykorzystanie wizerunku znanych sportowców, bo inaczej nie można wytłumaczyć wykorzystywania ich zdjęć w komunikacji na Facebooku i zrobienia z nich jednostek reklamowych? Najpierw był Kuba Błaszczykowski jako lajtowy zwiad, a potem już odważniej Agnieszka Radwańska. Zatem witamy w gronie oficjalnych sponsorów polskiego sportu! Gratulujemy i czekamy na więcej! Ale jeśli jednak potrzebujecie, to możemy udostępnić wam kilka kontaktów do menedżerów sportowców 🙂

Udostępnij: Mówią biało-czerwoni

Odpowiedzialny biznes

Piłkarze poza boiskiem

30 marca 2011

Piłkarze poza boiskiem

Czasy dobre nie są, zwłaszcza dla piłkarskiej reprezentacji, ale zobaczmy co sami piłkarze mówią o sobie. Może ich lepiej zrozumiemy. Na początek ci najbardziej bramkostrzelni. Robert Lewandowski i Jakub Błaszczykowski.

 

 

Więcej na Oficjalnym Portalu Piłkarskiej Reprezentacji Polski www.bialoczerwoni.com.pl

 

Udostępnij: Piłkarze poza boiskiem

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej