Odpowiedzialny biznes

Finał kampanii Biegiem na staż

22 maja 2014

Finał kampanii Biegiem na staż

Przez Pola Mokotowskie przebiegły ponad trzy setki osób, które chciały nie tylko poczuć wiatr we włosach, ale i zwrócić uwagę na pewien problem. Było to efektowne zakończenie kampanii społecznej „Staż. Sprawdź zanim pójdziesz!” – akcji, która przypomina, że parzenie kawy, kserowanie dokumentów i przynoszenie kebabu to nie są zadania na miarę stażu. W ramach kampanii zrealizowano pięć dowcipnych spotów, których bohaterem jest młody stażysta – chłopak na posyłki. W finałowym filmie nie wytrzymuje już monotonii i dyskryminacji, ukradkiem wymyka się z biura, zdziera z siebie białą koszulę i wybiega szczęśliwy do parku.

I tutaj kampania przeniosła się już do świata rzeczywistego, gdzie film miał w pewnym sensie swoją kontynuację, a każdy z nas mógł stać się jej częścią. Wspólnie przebiegliśmy 5 km w niezwykłej scenerii. No, 5 km było oficjalnie, Endomondo pokazało mi 4,63 km, podobno wyszło nie więcej niż 4,8 km. Ale odległość nie była najważniejsza. Grunt, że udało się zamanifestować poparcie dla kampanii, skierowanej zarówno do tych, którzy zaczynają przygodę na rynku pracy, jak i do pracodawców.

Akcja motywuje młodych ludzi, by bardziej świadomie wybierali oferty praktyk i staży, a jednocześnie zachęca firmy, by ich oferty spełniały pewne standardy, za które mogą otrzymać znak jakości. W końcu staż powinien dawać młodym ludziom szansę na zdobycie praktycznych umiejętności i być początkiem ich kariery, a nie obozem przetrwania w gąszczu błahych i nudnych spraw. Bieg natomiast był okazją, by to zamanifestować.

Więcej o kampanii, której Orange jest mecenasem, znajdziecie na stronie stazeipraktyki.pl oraz na Facebooku – Staże i praktyki.

3de4b3d21e785dff59a09056a6089c9ea98 216cbe2ebdfd1ad296fe58bd7627aa66ae9 140500612cf26b886b72facd1376563ace6 da847fc20f3ca08cab5d5cb5834766af3eb e7766e2c53816309cb3854459ec4f7a0476

 

 

 

 

Udostępnij: Finał kampanii Biegiem na staż

Informacje prasowe

W Orange klienci mają lepiej

3 listopada 2011

W Orange klienci mają lepiej

Dziś w telewizji, prasie, internecie oraz na bilbordach wystartowała kampania „w Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej”. Przez cały listopad klienci będą mogli dowiedzieć się jak łatwiej i wygodniej korzystać z oferty Orange dzięki usługom: forum pomocy technicznej, powiedz ile oraz wirtualny doradca.

– Celem kampanii jest pokazanie co robimy w Orange by klienci byli zadowoleni z naszych usług. Dlatego w naszych reklamach mówimy o konkretnych rozwiązaniach, które odpowiadają na ich najczęstsze potrzeby – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki Mediów i Komunikacji Grupy TP.

– Komunikujemy działania, które są odpowiedzią Orange na oczekiwania klientów. Wynikają one z rozmów, które prowadzimy z nimi we wszystkich kanałach social media, a w szczególności na blogach, Facebooku i innych forach. Nasze zaangażowanie w media społeczne traktujemy serio i wyciągamy z nich wnioski – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor PR i Sponsoringu Grupy TP.

Narzędzia stworzone przez Orange pomagają klientom w ich najczęstszych bolączkach: jak rozwiązać problem z telefonem czy internetem, skontrolować stan swoich wydatków oraz dobrać ofertę optymalną do indywidualnych potrzeb.

Forum pomocy technicznej – www.orange.pl/forum – to miejsce gdzie użytkownik znajdzie odpowiedzi na standardowe i rzadziej występujące problemy techniczne dotyczące telefonów, internetu, technologii i usług. Może tam również podzielić się własnym doświadczeniem z korzystania z usług Orange czy zaproponować własne, niestandardowe rozwiązanie jakiegoś problemu.

Powiedz ile – jest usługą umożliwiającą bezpłatne sprawdzenie pozostałych do wykorzystania środków z abonamentu czy ilości SMS-ów. By to zrobić wystarczy wpisać na telefonie krótki kod (*103*#), wysyłać SMS o treści ILE pod numer 8005 lub zalogować się na swoje konto na www.orange.pl. Usługa dostępna jest dla osób korzystających z abonamentowych i mix taryf Delfin, Pelikan i Pantera.

Wirtualny doradca – to aplikacja, która na podstawie analizy odpowiedzi na kilka prostych pytań dotyczących sposobu korzystania z telefonu, sugeruje ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb klienta Orange. Wirtualny doradca sugeruje najlepiej dopasowaną taryfę oraz usługi, które pozwolą obniżyć koszty połączeń, SMS-ów czy korzystania z internetu w telefonie. Aplikacja pomaga dobrać najlepszą ofertę zarówno dla klientów korzystających z oferty abonamentowej, jak i na kartę. Dostępna jest na profilu Orange na Facebooku: www.facebook.com/OrangePolska.

Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a media zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia.

Udostępnij: W Orange klienci mają lepiej

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej