Informacje prasowe

Konrad Ciesiołkiewicz prezesem Fundacji Orange

30 marca 2020

Konrad Ciesiołkiewicz prezesem Fundacji Orange

Rada Fundacji Orange powołała Konrada Ciesiołkiewicza na stanowisko prezesa tej organizacji. Ewa Krupa, która kierowała Fundacją od 2015 roku, skupi się na swojej nowej roli zawodowej – dyrektorki Kultury i Rozwoju w Orange Polska. Od kwietnia Konrad Ciesiołkiewicz będzie łączyć pracę w Fundacji ze swoimi dotychczasowymi obowiązkami dyrektora Komunikacji Korporacyjnej i CSR w Orange Polska.

Przez lata pracy w Orange Polska byłem bardzo blisko Fundacji, zarówno poprzez zaangażowanie w prace jej rady, jak i codzienne obowiązki, bo trudno sobie wyobrazić społeczną odpowiedzialność firmy bez działań fundacyjnych. To dla mnie zaszczyt móc kontynuować jej misję. Technologie niosą ogromny potencjał, o czym przekonujemy się szczególnie w ostatnim czasie, ale aby móc z niego czerpać, trzeba wiedzieć, jak korzystać z nich mądrze i rozważnie. Fundacja Orange przez 15 lat swojej działalności wyrosła na niekwestionowanego eksperta w tej dziedzinie i będziemy dalej pracować nad tym, aby wspierać lokalne społeczności i szkoły w cyfrowej edukacji. Gratuluję Ewie, bo dzięki niej ostatnie lata to czas dynamicznego rozwoju Fundacji, i życzę sukcesów w nowej roli – powiedział Konrad Ciesiołkiewicz.

Dziękuję zespołowi Fundacji i wszystkim jej partnerom, przyjaciołom i wolontariuszom za ten wspaniały czas. Wspólnie zrealizowaliśmy wiele ważnych inicjatyw, docierając z edukacją o bezpiecznym internecie i programowaniu do ponad 3 mln dzieci i zbudowaliśmy najliczniejszy w Polsce wolontariat pracowniczy. Cieszę się, że Fundacją pokieruje Konrad, który ma ogromne doświadczenie w obszarze społecznego zaangażowania, znajomość organizacji pozarządowych i jest ambasadorem współpracy międzysektorowej na rzecz cyfrowego i społecznego rozwoju. – dodała Ewa Krupa, nowa dyrektor Kultury i Rozwoju w Orange, która związana była z Fundacją od momentu jej powstania w 2005 roku, od 2018 kierując jednocześnie Komunikacją Wewnętrzną i Kulturą w Orange.

Konrad Ciesiołkiewicz jest związany z Orange Polska od 2008 roku, gdzie zajmuje się społeczną odpowiedzialnością biznesu i relacjami publicznymi. Od 2008 roku jest członkiem Rady Fundacji Orange. Ponadto, od kilku lat jest zaangażowany w działalność Komitetu Dialogu Społecznego Krajowej Izby Gospodarczej, od 2018 jako jego przewodniczący. Ukończył zarządzanie, psychologię, politologię.

Fundacja Orange, jedyna fundacja założona przez firmę telekomunikacyjną w Polsce, od 15 lat wspiera rozwój małych lokalnych społeczności i uczy rozważnego, twórczego korzystania z technologii. Prowadzi darmowe projekty edukacyjne dla szkół (MegaMisja,#SuperKoderzy), dbając też o rozwój cyfrowych kompetencji nauczycieli. Założyła 100 multimedialnych Pracowni Orange z darmowym dostępem do sieci w małych miastach i wsiach, współtworzy kreatywne pracownie FabLab powered by Orange. Realizuje największy nad Wisłą wolontariat pracowniczy, angażując rocznie 3500 pracowników Orange do pomagania innym. Prowadzi kampanię społeczną #jestnaswiecej przeciwko hejtowi w sieci. Wszystkie jej inicjatywy odpowiadają na realne potrzeby społeczne, oparte są na wynikach badań i konsultacjach z ekspertami.

Nowy prezes Fundacji Orange – zdjęcie.

Udostępnij: Konrad Ciesiołkiewicz prezesem Fundacji Orange

Bezpieczeństwo

Na bezpieczną stronę Sieci

6 maja 2015

Na bezpieczną stronę Sieci

Rada Fundacji Orange powołała Konrada Ciesiołkiewicza na stanowisko prezesa tej organizacji. Ewa Krupa, która kierowała Fundacją od 2015 roku, skupi się na swojej nowej roli zawodowej – dyrektorki Kultury i Rozwoju w Orange Polska. Od kwietnia Konrad Ciesiołkiewicz będzie łączyć pracę w Fundacji ze swoimi dotychczasowymi obowiązkami dyrektora Komunikacji Korporacyjnej i CSR w Orange Polska.

Przez lata pracy w Orange Polska byłem bardzo blisko Fundacji, zarówno poprzez zaangażowanie w prace jej rady, jak i codzienne obowiązki, bo trudno sobie wyobrazić społeczną odpowiedzialność firmy bez działań fundacyjnych. To dla mnie zaszczyt móc kontynuować jej misję. Technologie niosą ogromny potencjał, o czym przekonujemy się szczególnie w ostatnim czasie, ale aby móc z niego czerpać, trzeba wiedzieć, jak korzystać z nich mądrze i rozważnie. Fundacja Orange przez 15 lat swojej działalności wyrosła na niekwestionowanego eksperta w tej dziedzinie i będziemy dalej pracować nad tym, aby wspierać lokalne społeczności i szkoły w cyfrowej edukacji. Gratuluję Ewie, bo dzięki niej ostatnie lata to czas dynamicznego rozwoju Fundacji, i życzę sukcesów w nowej roli – powiedział Konrad Ciesiołkiewicz.

Dziękuję zespołowi Fundacji i wszystkim jej partnerom, przyjaciołom i wolontariuszom za ten wspaniały czas. Wspólnie zrealizowaliśmy wiele ważnych inicjatyw, docierając z edukacją o bezpiecznym internecie i programowaniu do ponad 3 mln dzieci i zbudowaliśmy najliczniejszy w Polsce wolontariat pracowniczy. Cieszę się, że Fundacją pokieruje Konrad, który ma ogromne doświadczenie w obszarze społecznego zaangażowania, znajomość organizacji pozarządowych i jest ambasadorem współpracy międzysektorowej na rzecz cyfrowego i społecznego rozwoju. – dodała Ewa Krupa, nowa dyrektor Kultury i Rozwoju w Orange, która związana była z Fundacją od momentu jej powstania w 2005 roku, od 2018 kierując jednocześnie Komunikacją Wewnętrzną i Kulturą w Orange.

Konrad Ciesiołkiewicz jest związany z Orange Polska od 2008 roku, gdzie zajmuje się społeczną odpowiedzialnością biznesu i relacjami publicznymi. Od 2008 roku jest członkiem Rady Fundacji Orange. Ponadto, od kilku lat jest zaangażowany w działalność Komitetu Dialogu Społecznego Krajowej Izby Gospodarczej, od 2018 jako jego przewodniczący. Ukończył zarządzanie, psychologię, politologię.

Fundacja Orange, jedyna fundacja założona przez firmę telekomunikacyjną w Polsce, od 15 lat wspiera rozwój małych lokalnych społeczności i uczy rozważnego, twórczego korzystania z technologii. Prowadzi darmowe projekty edukacyjne dla szkół (MegaMisja,#SuperKoderzy), dbając też o rozwój cyfrowych kompetencji nauczycieli. Założyła 100 multimedialnych Pracowni Orange z darmowym dostępem do sieci w małych miastach i wsiach, współtworzy kreatywne pracownie FabLab powered by Orange. Realizuje największy nad Wisłą wolontariat pracowniczy, angażując rocznie 3500 pracowników Orange do pomagania innym. Prowadzi kampanię społeczną #jestnaswiecej przeciwko hejtowi w sieci. Wszystkie jej inicjatywy odpowiadają na realne potrzeby społeczne, oparte są na wynikach badań i konsultacjach z ekspertami.

Nowy prezes Fundacji Orange – zdjęcie.

Udostępnij: Na bezpieczną stronę Sieci

Informacje prasowe

Konrad Ciesiołkiewicz prezesem Fundacji Orange

9 marca 2015

Konrad Ciesiołkiewicz prezesem Fundacji Orange

Dziś Rada Fundacji Orange powołała na stanowisko pełniącego obowiązki prezesa Fundacji Orange Konrada Ciesiołkiewicza, dyrektora komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska. Nowy prezes będzie łączył obydwie funkcje. 

Dotychczasowa prezes Jadwiga Czartoryska, która kierowała Fundacją od 2008 roku, złożyła rezygnację z przyczyn osobistych. Rada Fundacji przyjęła ją, zarazem dziękując za wieloletnie zaangażowanie i zbudowanie pozycji Fundacji, jako liczącej się organizacji pomagającej dzieciom, dbającej o bezpieczeństwo w Internecie oraz rozwój społeczeństwa informacyjnego. Jadwiga Czartoryska będzie pełniła funkcję doradcy prezesa Orange Polska.

Konrad Ciesiołkiewicz pracuje w Orange Polska od ponad siedmiu lat, obecnie jest dyrektorem komunikacji korporacyjnej i CSR. Od 2008 roku członek Rady Fundacji Orange. Psycholog i coach.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Konrad Ciesiołkiewicz prezesem Fundacji Orange

Odpowiedzialny biznes

Człowiek PR-u 2010

23 września 2010

Człowiek PR-u 2010

Wczoraj najstarsze, polskie pismo marketingowe – magazyn Brief przyznawało swoje doroczne nagrody. Dla nas był to bardzo miły wieczór, bo „Człowiekiem PR-u 2010 za odważne wykorzystanie nowych narzędzi komunikacyjnych, głównie uruchomienie platformy blogowej, składającej się z blogów: korporacyjnego, rzecznika, technologicznego i sportowego” został Konrad Ciesiołkiewicz, szef PR-u Grupy TP i autor koncepcji platformy blogowej.

Nagroda jest imienna, ale Konrad już na gali podkreślał, że traktuje ją jako wyróżnienie dla całego zespołu osób zaangażowanych w blogi, autorów, researcherów, współpracowników oraz firmy FreeFly Media Works, która produkuje nasze klipy filmowe. Łącznie to ponad 20 osób. Tylko skromna grupa była na gali, dlatego Konrad prosił bym je wymienił. Przekazuję wielkie dzięki dla: Amelii, Kasi, Marty, Moniki, Natalii, Arka, Bartka R., Bartosza N., Jarka, Józka, Łukasza, Marka G., Marka K., Marka W., Michała, Pawła, Rafała, Ryśka, Tomka i Wojtka. A także wszystkich naszych współpracowników.

Nasz sukces, to również Wasza zasługa, dużego grona wiernych czytelników, które bloguje z nami na co dzień zmuszając do ciągłego doskonalenia i podejmowania nowych wyzwań. To dzięki Wam zaszliśmy tak daleko. Dziękujemy.

Poniżej, krótki materiał filmowy z gali, za który bardzo dziękujemy magazynowi Brief.

I krótki wywiad.

Udostępnij: Człowiek PR-u 2010

Informacje prasowe

Człowiek PR-u 2010

23 września 2010

Człowiek PR-u 2010

Podczas wczorajszej gali magazyn „Brief” już po raz 11 przyznał swoje tytuły Człowieka Roku. W dziedzinie PR miesięcznik wyróżnił Konrada Ciesiołkiewicza, dyrektora Departamentu PR Grupy TP przyznając mu tytuł „Człowieka PR-u 2010”. W uzasadnieniu redaktor naczelny „Briefa”, Grzegorz Kiszluk powiedział, że została doceniona strategia odważnego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych. Chodzi zawłaszcza o uruchomienie platformy blogowej Orange-TP, składającej się z 4 blogów: korporacyjnego, rzecznika, technologicznego i sportowego.

– To wspólny sukces całego zespołu zaangażowanego w pracę nad blogami: autorów, researcherów, współpracowników oraz firmy FreeFly Media Works, która produkuje kontent filmowy. Cieszę się tym bardziej, że platforma ma dopiero 10 miesięcy a już zostaliśmy nie tylko zauważeni, ale i bardzo dobrze ocenieni. Najbardziej motywujące jest to, że internauci chętnie nas czytają, dorobiliśmy się już grona stałych recenzentów – powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Departamentu PR Grupy TP.

Platforma blogowa www.blog.tp.pl działa od listopada 2009 roku. Wcześniej, w grudniu 2008 roku wystartował blog rzecznika prasowego. Spośród spółek notowanych na warszawskiej giełdzie tylko kilka prowadzi blogi, jednak tylko Grupa TP stworzyła własną platformę blogową.

Platforma jest pierwszym w Polsce przykładem tak szerokiego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych przez firmę. Blogi często są dla mediów pierwszym źródłem informacji o działaniach Grupy TP. Platforma blogowa stanowi też istotny element strategii komunikacyjnej. To nowoczesny, multimedialny komunikator, w którym użytkownicy znajdą materiały multimedialne, reportaże wideo, autorskie materiały filmowe a nawet transmisje „live”. To jedna z najciekawszych inicjatyw w polskim Internecie i jedyna na taką skalę.

Nad blogami pracuje wspólnie kilkunastu autorów. Nad całością czuwa Konrad Ciesiołkiewicz, autor tego projektu. Ryszard Kamiński szefuje zespołowi redaktorów bloga korporacyjnego, Wojtek Jabczyński kontynuuje blog rzecznika, grupa specjalistów tworzy też redakcje bloga technologicznego i sportowego. Zaangażowaniem Grupy TP w social media zajmuje się Tomasz Sulewski.

Blogi Orange-TP to miejsce interakcji pomiędzy grupą a klientami. Oprócz ciekawych i często unikalnych informacji użytkownicy mogą tam zapoznać się z nowinkami technologicznymi czy tym, co dzieje się wewnątrz Grupy TP.

Adresy blogów:

– korporacyjny: www.blog.tp.pl

– rzecznika: www.blog.tp.pl/wojciechjabczynski/

– technologiczny: www.blog.tp.pl/technologiczny

– sportowy: www.blog.tp.pl/sportowy

Udostępnij: Człowiek PR-u 2010

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej