Odpowiedzialny biznes

Piszemy Raport CSR cz.10

29 kwietnia 2014

Piszemy Raport CSR cz.10

To, że pytam Was a także innych ważnych interesariuszy firmy,  co powinno się znaleźć w Raporcie Społecznej Odpowiedzialności Orange 2013 i to, że wydajemy taki Raport, a także dyskutujemy z Wami o tym, na jakie wyzwania społeczne firma powinna odpowiadać, na co zwracać uwagę – to część procesu tzw. dialogu z interesariuszami – wiem, że to brzmi poważnie i skomplikowanie – ale nie udało nam się znaleźć bardziej odpowiedniego określenia ;).

Dialog z interesariuszami obejmuje działania związane z komunikacją i angażowaniem naszych partnerów społecznych i biznesowych, klientów czy pracowników do zmian w firmie. W ramach tego procesu oprócz standardowych działań tj. badania, ankiety, wywiady, organizujemy panele dyskusyjne, audyty społeczne, konsultacje dotyczące np. wprowadzenia usług dla osób z niepełnosprawnościami, współpracujemy w partnerstwie z organizacjami społecznymi, a także wykorzystujemy media społecznościowe do komunikacji.

I właśnie za te działania zostaliśmy nagrodzeni w Konkursie „Lider dialogu z interesariuszami”, który realizowany był przez Konfederację Lewiatan oraz Deloitte w ramach unijnego projektu „Promocja zaangażowania przedsiębiorstw w budowę kapitału społecznego w Polsce poprzez wykorzystanie narzędzi CSR”. Nadesłane projekty zostały poddane ocenie Kapituły Konkursu i nam przypadło pierwsze miejsce wśród dużych przedsiębiorstw. Nasze działania mają posłużyć innym jako przykład aktywności w zakresie odpowiedzialności społecznej.

f143a0ceededa911fd7d043d6630278625a

Udostępnij: Piszemy Raport CSR cz.10

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej