Cześć z Was z naszej notki prasowej wie już pewnie, że Polska, w tym Grupa TP pierwszy raz brała udział w targach Międzynarodowej Unii Telekomunikacyjnej w Genewie. A co tam się działo? 250 wystawców od Argentyny po Japonię pokazało najnowsze rozwiązania telekomunikacyjne z całego świata.
Miałam okazję je zobaczyć. Sporą uwagę przyciągały pomysły mające przyciągnąć ludzi dziś cyfrowo wykluczonych. Ostro w nie inwestują kraje Ameryki Południowej i Afryki, np. w Argentynie rząd przekaże uczniom 3 miliony notebooków.
Najbardziej spodobało się narzędzie badające skuteczność reklamy. Podczas gdy oglądacie reklamę na monitorze, specjalne urządzenie rejestruje reakcje, na czym się skupiacie, a co omijacie wzrokiem. Pozwala również rozpoznać płeć odbiorcy. Może to w przyszłości pozwoli nam uwolnić się od niechcianych reklam i oglądać te, którymi jesteśmy naprawdę zainteresowani.
Bardzo ciekawy pawilon miała Polska, jego głównym motywem była komunikacja bez barier. Ponadto miał bardzo oryginalną, pozbawioną zamkniętych przestrzeni formę a całość wieńczyła biała chmura nawiązująca do modnego ostatnio modelu cloud computingu.
Zgadnijcie, jakie państwo miało największy pawilon?