nagrody dla Orange

Trzy nowe nagrody do kolekcji

Wczoraj podczas uroczystej gali w Multikinie w Złotych Tarasach po raz dziesiąty wręczono nagrody w organizowanym przez IAB Polska konkursie MIXX Awards. Orange Polska otrzymał aż trzy statuetki za kampanię Historie na Kartę. Orange otrzymał trzy brązowe statuetki w kategoriach: Branded Content, Online Marketing with Infulencer oraz Video on-line. Kampania Historie na Kartę została przygotowana przez …

Trzy nowe nagrody do kolekcji Read More »

#SuperKoderzy z nagrodą 2016 Digital Skills Awards

Projekt #SuperKoderzy Fundacji Orange otrzymał jako jedyny spośród inicjatyw realizowanych w Polsce nagrodę 2016 Digital Skills Awards. Wyróżnienie w czterech kategoriach wręcza Günther H. Oettinger – komisarz europejski ds. gospodarki cyfrowej i społeczeństwa.  #SuperKoderzy zwyciężyli w kategorii „Digital skills for all”, czyli „Umiejętności cyfrowe dla wszystkich”. Konkurencja była olbrzymia – zgłoszono 258 projektów, a w …

#SuperKoderzy z nagrodą 2016 Digital Skills Awards Read More »

Biznes uczy

Okazuje się, że biznes uczy nie tylko zasad gry rynkowej, zarządzania projektami czy współpracy w zespole. Edukacja to jeden z najważniejszych obszarów zaangażowania społecznego biznesu. Firmy dzielą się swoją wiedzą z zakresu zdrowia, ekologii, konsumpcji, rynku pracy, stylu życia, kultury, technologii, nauki i rozwoju czy bezpieczeństwa. Swoje działania edukacyjne kierują do dzieci i seniorów, małych …

Biznes uczy Read More »

Dwie brązowe statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Uwaga, będę się chwalić! 🙂 Podczas wczorajszej gali Effie Awards w Teatrze Wielkim Operze Narodowej nagrodzono dwie nasze kampanie – Orange na kartę i nju. Obie zostały nominowane w kategorii Telekomunikacja. Orange na kartę otrzymał nagrodę za kampanię „Kiosk” z maja tego roku. Dotyczyła oferty dla przenoszących numer do Orange, którzy za 28 zł otrzymywali …

Dwie brązowe statuetki Effie dla Orange i nju mobile Read More »

Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe

W zeszłym tygodniu odbyła się gala finałowa Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow”. Orange Polska otrzymał główną nagrodę w kategorii „Digital marketing – social media” oraz wyróżnienie w kategorii „Digital marketing – serwis internetowy”. Nagrodą główną jury uhonorowało projekt „Są łatwiejsze sposoby na zdobycie 6GB na 60 dni” czyli pierwszą w Polsce kampanię produktową w grze …

Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe Read More »

Scroll to Top