Odpowiedzialny biznes

Trzy nowe nagrody do kolekcji

2 grudnia 2016

Trzy nowe nagrody do kolekcji

Wczoraj podczas uroczystej gali w Multikinie w Złotych Tarasach po raz dziesiąty wręczono nagrody w organizowanym przez IAB Polska konkursie MIXX Awards. Orange Polska otrzymał aż trzy statuetki za kampanię Historie na Kartę.

Orange otrzymał trzy brązowe statuetki w kategoriach: Branded Content, Online Marketing with Infulencer oraz Video on-line. Kampania Historie na Kartę została przygotowana przez Orange Polska we współpracy z agencją VML, domem mediowym Initiative Media oraz twórcami YouTube – Rafałem Masnym i Robertem Pasutem (kanał Abstrachuje), Cyber Marianem, Madeline Gavi i Aleksandrą Kasprzyk.

Na kampanię składały się trzy spoty emitowane wyłącznie w internecie promujące oferty Orange na Kartę – wakacyjną promocję 6 GB za 6 zł czy też ofertę dla osób przechodzących do Orange z innych sieci.    

Projekty oceniane były pod względem strategii, efektywności, kreacji i wykorzystania mediów. Reklamodawcy, agencje i domy mediowe zgłosili aż 226 kampanii, z których ostatecznie zakwalifikowano do konkursu 218.

Pamiętacie jeszcze naszą kampanię?

 

Udostępnij: Trzy nowe nagrody do kolekcji

Odpowiedzialny biznes

#SuperKoderzy z nagrodą 2016 Digital Skills Awards

1 grudnia 2016

#SuperKoderzy z nagrodą 2016 Digital Skills Awards

Projekt #SuperKoderzy Fundacji Orange otrzymał jako jedyny spośród inicjatyw realizowanych w Polsce nagrodę 2016 Digital Skills Awards. Wyróżnienie w czterech kategoriach wręcza Günther H. Oettinger – komisarz europejski ds. gospodarki cyfrowej i społeczeństwa.  #SuperKoderzy zwyciężyli w kategorii „Digital skills for all”, czyli „Umiejętności cyfrowe dla wszystkich”. Konkurencja była olbrzymia – zgłoszono 258 projektów, a w półfinale znalazło się 16 inicjatyw, wśród których były trzy realizowane w Polsce.

Takie wiadomości to zawsze powód do dumy.  Szczególnie, że #SuperKoderzy to projekt niezwykły, realizowany w 17 krajach Europy i Afryki dla 6000 dzieci. W Polsce Fundacja Orange zmienia dotychczasowe podejście do nauki programowania – uczymy kodowania nie tylko na informatyce, ale też na lekcjach przyrody, matematyki, muzyki, historii i języka polskiego. Każdy z przygotowanych przez Fundację Orange zestawów zawiera 12 szczegółowych scenariuszy lekcji, atrakcyjnych dla uczniów i dostosowanych do programu nauczania. Do tego dokładamy kompleksowe szkolenie dla nauczycieli (oczywiście nieodpłatne) i dotację na zakup sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia zajęć.

W roku szkolnym 2016/2017 w ramach pilotażu do programu przystąpiło 35 szkół. Fundacja Orange przeszkoliła 65 nauczycieli i 5 wolontariuszy Orange, którzy prowadzą lekcje w szkołach. Uczestniczy w nich ponad 800 dzieci. Wszystkie materiały dydaktyczne są dostępne online bezpłatnie dla wszystkich nauczycieli i rodziców do wykorzystania podczas zajęć w szkołach lub w domu.

Gratulacje dla Fundacji Orange!

Udostępnij: #SuperKoderzy z nagrodą 2016 Digital Skills Awards

Odpowiedzialny biznes

Biznes uczy

21 listopada 2016

Biznes uczy

Okazuje się, że biznes uczy nie tylko zasad gry rynkowej, zarządzania projektami czy współpracy w zespole.
Edukacja to jeden z najważniejszych obszarów zaangażowania społecznego biznesu. Firmy dzielą się swoją wiedzą z zakresu zdrowia, ekologii, konsumpcji, rynku pracy, stylu życia, kultury, technologii, nauki i rozwoju czy bezpieczeństwa. Swoje działania edukacyjne kierują do dzieci i seniorów, małych społeczności i dużych aglomeracji miejskich, do dostawców, rolników czy młodych mam. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Do listy najbardziej znaczących inicjatyw, którą zainicjowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu zgłoszono ponad 300 projektów. Ostatecznie na liście znalazło się ich 271. Kapituła wybrała 51 najbardziej znaczących inicjatyw, które następnie poddano głosowaniu internautów. Tak wybrano 10 najważniejszych, a wśród nich 3 nasze projekty – Bezpiecznie Tu i Tam, MegaMisja i Kluby Sportowe Orange!

Dziękujemy za Wasze głosy!
5762e8ccff60db8fffbea4dd889eb70ae46

Udostępnij: Biznes uczy

Odpowiedzialny biznes

Dwie brązowe statuetki Effie dla Orange i nju mobile

25 października 2016

Dwie brązowe statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Uwaga, będę się chwalić! 🙂 Podczas wczorajszej gali Effie Awards w Teatrze Wielkim Operze Narodowej nagrodzono dwie nasze kampanie – Orange na kartę i nju. Obie zostały nominowane w kategorii Telekomunikacja.

Orange na kartę otrzymał nagrodę za kampanię „Kiosk” z maja tego roku. Dotyczyła oferty dla przenoszących numer do Orange, którzy za 28 zł otrzymywali rozmowy i smsy bez limitu oraz 14 GB internetu. Z kolei nju mobile otrzymało statuetkę za kampanię „nju dodatkowy” dotyczącą dodatkowego numeru, jaki można dokupić do posiadanego już w nju numeru z rachunkiem, za jedyne 9 zł miesięcznie .

W konkursie Effie kampanie są oceniane pod kątem strategii działań reklamowych, ich realizacji oraz osiągniętych efektów komunikacji. Projekty zgłaszane były w 24 kategoriach. W tym roku jury wybierało spośród 194 kampanii. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku. W Polsce jest obecny od 1999 roku.

Już Ryszard Rynkowski śpiewał, że dziewczyny lubią brąz. A już tym bardziej dwa! 😉

71559a87c9222df35fede79b40b90f947ef

 

Udostępnij: Dwie brązowe statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Odpowiedzialny biznes

Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe

27 czerwca 2016

Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe

W zeszłym tygodniu odbyła się gala finałowa Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow”. Orange Polska otrzymał główną nagrodę w kategorii „Digital marketing – social media” oraz wyróżnienie w kategorii „Digital marketing – serwis internetowy”.

Nagrodą główną jury uhonorowało projekt „Są łatwiejsze sposoby na zdobycie 6GB na 60 dni” czyli pierwszą w Polsce kampanię produktową w grze „Minecraft”. W ramach kampanii promującej „6GB za 6 zł na 60 dni” zbudowaliśmy w świecie gry specjalny, trudny i pełen niebezpieczeństw świat, w którym do pojedynku o 6GB na 60 dni stanęli znani youtuberzy, zajmujących się gamingiem – Izak, Vertez, Enzzi i Drollercaster. Droga do skarbu, strzeżonego przez zabójczego smoka, wiodła przez trzy krainy: leśną, lodową oraz górską krainę lawy. W każdej z nich umieszczone zostały trudne do przebycia przeszkody, śmiertelne pułapki, hordy potworów i jeziora lawy. Zadanie było pozornie proste: kto pierwszy dotrze do ukrytego klocka z 6Gb, pokonując przeszkody, potwory i pozostałych graczy, zostanie zwycięzcą i otrzyma 6GB na 60 dni.

Drugim wyróżnionym projektem był serwis internetowy do kampanii, w ramach którego, klienci chcący lepiej poznać nowych bohaterów formatów reklamowych Orange, mogli obejrzeć dedykowane spoty, ale przede wszystkim, w czasie rzeczywistym, zagrać w specjalne kalambury ze wszystkimi aktorami (nawet z psem Tenorem).

W obu projektach partnerem agencyjnym był VML Poland.

836dab4e5c42cfbc45525414b9e56938c01

Udostępnij: Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej