Nowe Media

Kościół liderem nowych mediów

O Kościele Katolickim mówi się czasem, że jest przestarzały i nie nadąża za cywilizacyjnymi zmianami. Tymczasem okazuje się, że rzeczywistość jest zgoła odmienna. Według doniesień „La Stampy”, watykańska strona internetowa należy do światowej czołówki najczęściej odwiedzanych portali. W roku inauguracji 2001 internauci połączyli się z nią 243 milionów razy, w roku ubiegłym połączeń tych było …

Kościół liderem nowych mediów Read More »

Przyszłość nowych mediów – konkurs

Tydzień temu relacjonowałem imprezę Facebooka. Teraz zachęcam do zapoznania się z pasjonującą dyskusją speców od nowych mediów, którą zorganizował magazyn „Brief” (dziś informuje o niej w specjalnym mailingu). Przysłuchiwałem się jej na żywo, a dzięki uprzejmości „Brief” mogę zaprezentować Wam filmowy skrót – uwaga, trwa kilkanaście minut, ale warto.   W Polsce mamy już 7 …

Przyszłość nowych mediów – konkurs Read More »

Zadziwiający Mag+

Okres międzyświąteczny to w pracy czas trochę spokojniejszy, mogę więc ponadrabiać zaległości w przeglądaniu pokrewnych serwisów. Okazuje się, że warto – na blogu Marcina Jagodzińskiego znalazłem bardzo fajny filmik, pokazujący jak już za kilka lat może wyglądać czytanie gazet. Zobaczcie sami – dość długie, ale warto: Swoją drogą bardzo jestem ciekawy, jak rozwój technologii wpłynie …

Zadziwiający Mag+ Read More »

Rozmowy o nowych mediach w biznesie

Ostatnio jakoś dużo dookoła mnie rozmów o nowych mediach i możliwości ich wykorzystania w biznesie. Na blogu Jacka Gadzinowskiego znajdziecie rozmowę z Konradem Ciesiołkiewiczem i Amelią Łukasiak na temat współczesnych trendów w komunikacji. Trochę tam jest, siłą rzeczy, o naszym blogu, ale także o dziennikarstwie obywatelskim, obiektywizmie mediów i o tym, jak dzisiejsi odbiorcy kształtują …

Rozmowy o nowych mediach w biznesie Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.