Ostatnio jakoś dużo dookoła mnie rozmów o nowych mediach i możliwości ich wykorzystania w biznesie.
Na blogu Jacka Gadzinowskiego znajdziecie rozmowę z Konradem Ciesiołkiewiczem i Amelią Łukasiak na temat współczesnych trendów w komunikacji. Trochę tam jest, siłą rzeczy, o naszym blogu, ale także o dziennikarstwie obywatelskim, obiektywizmie mediów i o tym, jak dzisiejsi odbiorcy kształtują formę medialnego przekazu.
Z kolei wszystkich, którzy są bardziej zainteresowani tematem nowych mediów w biznesie zapraszam na dzisiejszą debatę „Znaczenie komunikacji w nowych mediach. Biznes a nowe media oraz trendy komunikacji w 2010 roku” organizowaną przez miesięcznik „Brief”.
Jacek Gadzinowski (Momentum Worldwide), Konrad Ciesiołkiewicz (Grupa TP), Paweł Wujec (Gazeta.pl), Dominik Kaznowski (Nasza-Klasa), Michał Berger (agencja San Markos) i Marta Czartoryska (Onet.pl) dyskutować będą o trendach komunikacji w 2010 roku, o tym, czy biznes rozumie znaczenie nowych mediów i umie je wykorzystać oraz czy „stare” i „nowe” media ze sobą konkurują, czy są raczej uzupełnieniem i rozszerzeniem kanałów komunikacji. Jeśli nie możecie akurat wybrać się do Westina, to zapraszam na stronę Briefa – od 13.00 będzie tam pokazywana transmisja live z debaty. W sumie, skoro mowa o nowoczesnej komunikacji, to czy mogłoby być inaczej?