Nowe Media

Kościół liderem nowych mediów

O Kościele Katolickim mówi się czasem, że jest przestarzały i nie nadąża za cywilizacyjnymi zmianami. Tymczasem okazuje się, że rzeczywistość jest zgoła odmienna. Według doniesień „La Stampy”, watykańska strona internetowa należy do światowej czołówki najczęściej odwiedzanych portali. W roku inauguracji 2001 internauci połączyli się z nią 243 milionów razy, w roku ubiegłym połączeń tych było …

Kościół liderem nowych mediów Read More »

Przyszłość nowych mediów – konkurs

Tydzień temu relacjonowałem imprezę Facebooka. Teraz zachęcam do zapoznania się z pasjonującą dyskusją speców od nowych mediów, którą zorganizował magazyn „Brief” (dziś informuje o niej w specjalnym mailingu). Przysłuchiwałem się jej na żywo, a dzięki uprzejmości „Brief” mogę zaprezentować Wam filmowy skrót – uwaga, trwa kilkanaście minut, ale warto.   W Polsce mamy już 7 …

Przyszłość nowych mediów – konkurs Read More »

Zadziwiający Mag+

Okres międzyświąteczny to w pracy czas trochę spokojniejszy, mogę więc ponadrabiać zaległości w przeglądaniu pokrewnych serwisów. Okazuje się, że warto – na blogu Marcina Jagodzińskiego znalazłem bardzo fajny filmik, pokazujący jak już za kilka lat może wyglądać czytanie gazet. Zobaczcie sami – dość długie, ale warto: Swoją drogą bardzo jestem ciekawy, jak rozwój technologii wpłynie …

Zadziwiający Mag+ Read More »

Rozmowy o nowych mediach w biznesie

Ostatnio jakoś dużo dookoła mnie rozmów o nowych mediach i możliwości ich wykorzystania w biznesie. Na blogu Jacka Gadzinowskiego znajdziecie rozmowę z Konradem Ciesiołkiewiczem i Amelią Łukasiak na temat współczesnych trendów w komunikacji. Trochę tam jest, siłą rzeczy, o naszym blogu, ale także o dziennikarstwie obywatelskim, obiektywizmie mediów i o tym, jak dzisiejsi odbiorcy kształtują …

Rozmowy o nowych mediach w biznesie Read More »

Scroll to Top