ocena

Dziękuję za ocenę, nagrody jadą do…

Bardzo dziękuję za szczerą ocenę naszych plusów i minusów w kontaktach z klientami. Przeczytałem wszystko dwa razy i wysłałem wielu osobom w firmie, aby także mogli poznać Wasze opinie. Wytypowanie najlepszej dziesiątki nie było łatwe, daliście wiele ciekawych i wartościowych wypowiedzi, które na pewno pomogą nam poprawiać obsługę. W mojej ocenie przyjąłem strategię, że będę zwłaszcza doceniał sposób …

Dziękuję za ocenę, nagrody jadą do… Read More »

Napiszcie, jak Was obsługujemy

Pod koniec grudnia poprosiłem o napisanie, jaka usługa, promocja i oferta najbardziej przypadła Wam do gustu, a co powinniśmy poprawić. Odzew był świetny i dał wiele do myślenia. Kilka postulatów np. nowe pakiety netowe w prepaid, czy ACR, udało się zrealizować. Teraz chętnie poczytam, jak oceniacie obsługę klientów w TP/Orange. Napiszczie szczerze, co Wam się podoba, a co boli i chętnie byście to zmienili. Nie chodzi o opisywanie o …

Napiszcie, jak Was obsługujemy Read More »

Scroll to Top