Informacje prasowe

Kampania reklamowa z Orange pozytywnie wpłynęła na firmy

13 lutego 2013

Kampania reklamowa z Orange pozytywnie wpłynęła na firmy

Niemal 70% przedsiębiorców, którzy otrzymali od Orange pakiet reklamowy, odczuło pozytywny wpływ kampanii na prowadzoną działalność gospodarczą. Dodatkowo, udział w akcji wzmocnił pozytywny wizerunek firm, co deklarowało 65% z nich. Najważniejszym rezultatem jest poprawa wyników biznesowych przedsiębiorców. Co trzeci zaobserwował wzrost liczby zapytań o ofertę firmy, niemal tyle samo zanotowało wzrost liczby klientów, co czwarty uczestnik projektu zauważył też wzrost obrotów firmy i ilości zawieranych transakcji.

– Mogę stwierdzić z całą pewnością, że reklama na bilbordach i w Głosie Wielkopolskim sprawiła, że nasi klienci poczuli się dumni, że pojawiamy się w takich mediach i że dokonali zakupu właśnie w naszej firmie. Sądzę, że reklama bardzo pozytywnie wpłynęła na wizerunek Studio Rolety – powiedziała Katarzyna Osuch z firmy uczestniczącej w projekcie.

Innowacyjne na polskim rynku przedsięwzięcie, realizowane w minionym roku przez Orange, umożliwiło promocję niemal 500 przedsiębiorcom w całej Polsce. Było jednym z wielu działań ułatwiania firmom rozwoju biznesu. Projekt prowadzony był w dwóch odsłonach. Pierwsza akcja reklamowa skierowana była do najbardziej lojalnych klientów Orange, później był konkurs „Reklama dla Firm” do wszystkich przedsiębiorców prowadzących własną działalność gospodarczą. Obie zostały zainicjowane zeszłorocznym rebrandingiem, który zamienił TP na Orange, a ich celem było podkreślenie roli Orange we wsparciu przedsiębiorców w Polsce. Patronat nad konkursem „Reklama dla Firm” objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).

* * *

Udział w niestandardowej akcji Orange dla Firm pozytywnie ocenia aż 85% przedsiębiorców. Wśród uczestników projektu klienci Orange stanowili ponad połowę (52%). Jednak, co ciekawe, uczestnicy akcji korzystający na co dzień z usług innych operatorów mają zdecydowanie lepsze zdanie o marce Orange i znacznie chętniej rozważają zmianę dostawcy (56%) niż przedsiębiorcy, którzy nie mieli kontaktu z projektem (14%). Powyższe dane pochodzą z badania przeprowadzonego w listopadzie 2012 roku przez Millward Brown SMG/KRC dla Orange.

Więcej informacji:
www.reklamadlafirm.pl

* * *

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Kampania reklamowa z Orange pozytywnie wpłynęła na firmy

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej