
Sądzę, że grupa TP w 2015 roku nie będzie sprzedawała już telefonii stacjonarnej, tylko łączność przez komórki lub telefony w technologii VoIP i to wyłącznie jako pakiety. Nie wyobrażam sobie, aby za 3 lata ktoś kupował jeszcze pojedyncze usługi: tylko Internet, tylko telewizję. Na rynku B2B będziemy integrować, sprzedawać sprzęt i instalować go u klientów. Przede wszystkim moim największym marzeniem jest, aby wszystkie projekty, które dziś prowadzimy w ramach hasła „Misja Klient” sprawiły, że klienci będą wskazywali TP, jako najchętniej wybieranego operatora – mówi w wywiadzie dla Rzepy i Parkietu mój szef Maciej Witucki. A ponadto m.in. jak odpowiemy na LTE i działania Zygmunta Solorza? Kiedy rebranding usług TP na Orange oraz co sądzimy o ostatniej karze UOKiK? Zachęcam do przeczytania całej rozmowy.