Obsługa i Relacje z Klientami

Wydłużamy seniorom czas na opłacenie rachunków, zachęcamy do zdalnego kontaktu

17 marca 2020

Wydłużamy seniorom czas na opłacenie rachunków, zachęcamy do zdalnego kontaktu

Osoby starsze najczęściej korzystają z placówek firm i banków, żeby osobiście uregulować bieżące rachunki. Dlatego, w związku z zagrożeniem koronawirusem i troską o ich zdrowie, zdecydowaliśmy się przedłużyć o dwa tygodnie terminy płatności ostatnich faktur dla seniorów w wieku 65+.

Dwa dodatkowe tygodnie na opłacenie rachunków

Chodzi o rachunki wystawione od 26 lutego do 14 marca. Oznacza to, że na ich zapłatę seniorzy mają dodatkowe 14 dni, licząc od daty płatności widocznej na rachunku. Wszyscy otrzymają informację o prolongacie SMS-em lub e-mailem na adres e-faktury.

Polecamy elektroniczne formy płatności

W obecnej sytuacji szczególnie zachęcamy, żeby korzystać z elektronicznych form płatności: przelewu lub polecenia zapłaty. Wiemy, że dla wielu seniorów może to być trudne, dlatego prosimy młodsze osoby w rodzinach czy znajomych, aby spróbowali ich w tym wesprzeć.

Zachęcamy do zdalnego kontaktu: Mój Orange, strona www

Wszystkich klientów prosimy, aby swoje sprawy z Orange Polska rozwiązywali w miarę możliwości przez Mój Orange, aplikację mobilną lub po zalogowaniu na stronie www.orange.pl Ze względu na szczególny czas zmieniło się funkcjonowanie naszej firmy, a kontakt telefoniczny będzie trudniejszy niż zazwyczaj. Dziękujemy bardzo za wyrozumiałość i przepraszamy za ewentualne utrudnienia w obsłudze.

Udostępnij: Wydłużamy seniorom czas na opłacenie rachunków, zachęcamy do zdalnego kontaktu

Informacje prasowe

Orange Polska we współpracy z Asseco przeniósł ponad 3 mln klientów do nowego systemu billingowego

29 listopada 2016

Orange Polska we współpracy z Asseco przeniósł ponad 3 mln klientów do nowego systemu billingowego

Ponad 3 mln klientów Orange, korzystających z usług stacjonarnych np. telefonu, internetu i telewizji, otrzymuje obecnie faktury wystawiane przez nowy system billingowy. Bezpieczne przeniesienie ich do nowego środowiska rozliczeniowego zrealizowała firma Asseco.

Zmiana daje możliwość tworzenia bardziej elastycznych ofert, zapewnia też większą automatyzację procesów obsługi klienta. Jest to zgodne ze strategią Orange, której celem jest m.in. utrzymanie szerokiej oferty sprzedażowej i najwyższej jakości dostarczanych klientom usług.

Prace trwały od marca 2014 do października 2016. Główny nacisk położono na bezpieczeństwo oraz jakość i spójność migrowanych danych.

Najważniejszym efektem projektu jest usprawnienie procesów rozliczania klientów Orange Polska. Nowe środowisko rozliczeniowe oznacza dla nas także nowe możliwości dalszego rozwoju – powiedział Marcin Zagdański, Dyrektor IT Obszaru BSS w Orange Polska.

Uproszczone i zautomatyzowane zostały procesy, które wcześniej wymagały pracy manualnej. Dzięki wdrożeniu cykli bilingowych, przyspieszony został proces rozliczania i przygotowywania faktur dla klientów – powiedział Jacek Krupa, Dyrektor Fakturowania, Rozliczeń i Windykacji, który kierował programem migracji danych.

Przeprowadziliśmy operację na systemie rozliczeniowym, który stanowi podstawę przychodów Operatora. Asseco dokonało jej bez zakłócenia funkcjonowania Orange oraz negatywnego wpływu na klienta końcowego. Nie byłoby sukcesu tego przedsięwzięcia bez bardzo dobrej współpracy i zrozumienia po stronie zespołu Orange – powiedział Karol Maroszek Dyrektor Działu Realizacji Projektów w Pionie Telekomunikacji i Mediów Asseco Poland.

 

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Orange Polska we współpracy z Asseco przeniósł ponad 3 mln klientów do nowego systemu billingowego

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej