Play

Orange Polska udostępni Play blisko milion łącz światłowodowych w dostępie hurtowym

Dzięki sieci światłowodowej Orange Polska kolejny operator może oferować swoje usługi superszybkiego internetu swoim klientom.  To efekt porozumienia pomiędzy Orange Polska a P4 w sprawie dostępu do sieci obejmującej blisko milion gospodarstw domowych. Umowa zawarta pomiędzy Orange Polska i P4 – operatorem sieci Play  – dotyczy 360 tys. gospodarstw domowych podłączonych w ramach realizowanych przez …

Orange Polska udostępni Play blisko milion łącz światłowodowych w dostępie hurtowym Read More »

Kolejka w PRL - grafika ilustracyjna

W telekomunikacji wracają czasy PRL-owskiego erzacu. Uczcijmy to konkursem ;-) [Wyniki!]

W czasach PRL – podczas gospodarczego kryzysu – wiele oryginalnych produktów zniknęło ze sklepów. W miejsce niektórych pojawiły się „produkty zastępcze”. Rzecznik jest doświadczony życiowo, pamięta tamte czasy i choć sytuacja gospodarcza sporo się zmieniła, to za sprawą naszego fioletowego konkurenta pojęcie erzacu we mnie odżyło. W blogowym wpisie nazwałem marketingowe „5G Ready” Playa – …

W telekomunikacji wracają czasy PRL-owskiego erzacu. Uczcijmy to konkursem 😉 [Wyniki!] Read More »

Sciema roku - 5G w Play

Ściema roku jest nieśmiertelna, czyli czekoladopodobne „5G Ready”

W Play zmieniają się prezesi, szefowie marketingu, firma trafiła na giełdę, ale jedno się nie zmieniło – zamiłowanie do marketingowego ściemniania. Dzisiaj przeczytałem, że nasz konkurent wprowadza markę „5G Ready”. Chociaż pamięć rzecznikowi czasami już szwankuje, to ten numer pamiętam doskonale! Jakieś 8 lat temu technologia HSDP zagrała w Play rolę 4G LTE. Było dużo …

Ściema roku jest nieśmiertelna, czyli czekoladopodobne „5G Ready” Read More »

Sieć #1 - blog Orange Polska

Jeszcze więcej roamingu od Orange

Sporo ostatnio działo się w kontekście roamingu. I nie mam na myśli Unii Europejskiej, tylko krajowe podwórko. Czas na kolejną odsłonę tej historii. Właśnie podpisaliśmy z Play aneks do obowiązującej umowy roamingu krajowego, dzięki któremu staniemy się w tym zakresie wiodącym partnerem fioletowego konkurenta. Co pewnie ucieszy Marcina Gruszkę (tak na marginesie gratuluję dzisiejszego giełdowego …

Jeszcze więcej roamingu od Orange Read More »

T-Mobile dołuje, reklama Play do zmiany

Kolejny raport o przenoszalności numerów opublikował dziś Telepolis. Z mojego podwórka cieszę się, że Orange jest drugim po Play operatorem, którego najczęściej wybierają klienci przenoszący numer w I kwartale 2013. Przyjęliśmy prawie 69 tys. numerów, głównie abonamentowych. Dziękuję wszystkim, którzy są teraz z nami. Gratuluję Playowi wciąż dobrego wyniku, ale czas już zrobić update reklamy, …

T-Mobile dołuje, reklama Play do zmiany Read More »

Podróbka, czyli drugie podejście Play

Jak zwykle było wstępne zadęcie, propagandowy plakat w stalinowskim tonie, że nam konkurencja niegroźna, siedzenie po nocach i wreszcie świat mógł zobaczyć drugie podejście Play pod detronizację nju mobile. Przyznam, że lepsze niż pierwsze. Przygotowania trwały kilka tygodni, więc byłem przekonany, że fioletowi marketingowcy zmierzą się z całą ofertą, ale wybrali tylko prepaid. Skoro RBM …

Podróbka, czyli drugie podejście Play Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.