Informacje prasowe

Poczta Polska we współpracy z Orange wyposażyła listonoszy w ponad 20 tys. nowych tabletów

12 sierpnia 2020

Poczta Polska we współpracy z Orange wyposażyła listonoszy w ponad 20 tys. nowych tabletów

Listonosze Poczty Polskiej pracują już na nowych tabletach. To efekt wdrożenia umowy zawartej między Pocztą Polską, Integrated Solutions i Orange Polska. Z roku na rok liczba elektronicznych potwierdzeń odbioru przesyłek rośnie o ponad 30%.

Ponad dwadzieścia tysięcy nowych tabletów trafiło już w ręce listonoszy Poczty Polskiej. To efekt realizacji części umowy podpisanej w grudniu 2019 r. Jej wartość sięga ponad 116 mln PLN w ciągu 3 lat. Obecnie Poczta dostarcza średnio miesięcznie około 5 milionów przesyłek z elektronicznym potwierdzeniem odbioru (EPO) dla sądów, prokuratur oraz innych instytucji i firm, które wolą elektroniczną formę potwierdzenia.

– Umowa przewiduje nie tylko zakup nowoczesnego sprzętu z zestawem akcesoriów, ale również zapewnia Poczcie Polskiej pełen dostęp do pakietu usług serwisowych, transmisji danych i licencji – podkreśla Tomasz Zdzikot, prezes Zarządu Poczty Polskiej – Jest to największy tego typu program wdrożeniowy w Europie w ostatnich latach. To dla nas olbrzymia satysfakcja. Tym bardziej, że dzięki temu znacząco poprawi się komfort pracy listonoszy i jakość obsługi naszych klientów – dodaje Tomasz Zdzikot.

Klienci korzystający z EPO otrzymują informację o doręczeniu przesyłki w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie umożliwia przekazanie klientowi pełnej informacji o terminie odebrania przesyłki, a także przekazanie obrazu złożonego z podpisu wraz z cechami biometrycznymi. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom wszystkie dane o doręczanych przesyłkach klienci otrzymują w pliku elektronicznym.

– Cieszę się, że możemy dziś mówić o przeprowadzonym z sukcesem wdrożeniu usługi Mobilny Listonosz dla Poczty Polskiej, która od lat należy do grona naszych kluczowych Klientów. Był to dla nas największy projekt sprzedażowy w ostatnim roku. Kompleksowa oferta Orange oraz Integrated Solutions pozwala nam realizować tak duże projekty, które z jednej strony wspierają procesy digitalizacji firmy, a z drugiej poprawiają cyfrowe doświadczenia Klientów. Bardzo cieszymy się z tego wdrożenia i z tak dobrej współpracy z Pocztą Polską – mówi Bożena Leśniewska, Wiceprezes Zarządu Orange Polska ds. rynku biznesowego.

Projekt Mobilny Listonosz, a także zakup sprzętu wraz z usługami są szczególnie ważne w związku ze zwiększającą się co roku liczbą przesyłek z Elektronicznym Potwierdzeniem Odbioru. Nowy sprzęt umożliwi Poczcie Polskiej obsługę tego typu doręczeń przez kolejne 3 lata.

Mediateka

Udostępnij: Poczta Polska we współpracy z Orange wyposażyła listonoszy w ponad 20 tys. nowych tabletów

Bezpieczeństwo

Groźny phishing na banki i pocztę

30 kwietnia 2020

Groźny phishing na banki i pocztę

Dziś krótko, ostrzegawczo i informacyjnie. Uważajcie na phishing ukrywający się w SMSach od poczty/kurierów, a także mailach od banków. Każdą taką wiadomość czytajcie bardzo dokładnie, zanim w cokolwiek klikniecie. Ryzyko jest naprawdę duże.

„Bezpieczeństwo” – słowo klucz

Aż dziwne jak bardzo to działa. Jak byście się czuli, dostając takiego maila?

Drogi Kliencie, Uaktualnilismy kontrole bezpieczenstwa, aby dac Ci konkretne, spersonalizowane rekomendacje w celu zwiekszenia bezpieczenstwa Twojego konta. Kliknij tutaj, aby zobaczyc dzialania, które nalezy podjac, aby zwiekszyc bezpieczenstwo kont.

Dziekuje Ci

albo nieco podobnego, takiego?

Drogi Kliencie, Twoje konto wlasnie sie zalogowalo z nowego urzadzenia z systemem Windows. Otrzymujesz te wiadomosc e-mail, aby upewnic sie, ze to ty. SPRAWDZ AKTYWNOSC

Dziekuje Ci

Ja to akurat mam nadzieję, że Ci z Was, którzy czytają moje teksty regularnie, parsknęliby co najwyżej śmiechem, widząc nie tylko przekombinowaną formę, ale też brak polskich znaków diakrytycznych. Coś takiego, w korespondencji udającej oficjalną, powinno natychmiast zapalić nam w głowach wirujące, czerwone światła. W przypadku tego drugiego można się złapać jeszcze łatwiej, bowiem tam mamy „ostrzeżenie o zalogowaniu” z naszego konta i odruchowo możemy tę aktywność sprawdzić.

Podobny phishing pojawia się w polskim internecie od kilku dni, co ciekawe – nasze analizy wskazują, że każdego dnia przestępcy celują w klientów innego banku.

Dezynfekuj, ale w domu

Uważacie, czego dotykacie? Myjecie ręce po otwarciu paczki, wyjętej wcześniej z paczkomatu albo odebranej z poczty? Bardzo dobrze, róbcie to nadal (nawet po pandemii, nie zaszkodzi), ale nie liczcie, że ktoś zdezynfekuje paczkę za Was. Nawet za pieniądze.

Tego wpada ostatnimi dniami naprawdę sporo, głównie podszywania się pod Inpost i Pocztę Polską. Jak możecie się domyślać, kliknięcie w taki link przeniesie ofiarę do fałszywej bramki płatności, gdzie, po podaniu loginu i hasła do banku, nie zapłacimy wcale 1.40 PLN, ale wszystko, co mamy.

Nieprzerwanie trzymamy rękę na pulsie, gdy trafią do nas kolejne próbki, blokujemy je w trybie 24/7, zdarza się nawet, że po niecałej godzinie od… zarejestrowania przez przestępców fałszywej domeny. Robimy wszystko, żebyście czuli się u nas jak najbezpieczniejsi.

Bądźcie zdrowi, #zostanciewdomu

Udostępnij: Groźny phishing na banki i pocztę

Informacje prasowe

Koalicja liderów na rzecz Polski bezgotówkowej dostarczy polskim firmom bezpłatne terminale płatnicze

1 marca 2018

Koalicja liderów na rzecz Polski bezgotówkowej dostarczy polskim firmom bezpłatne terminale płatnicze

eService, PKO Bank Polski, Poczta Polska i Orange zawiązują Koalicję liderów na rzecz Polski bezgotówkowej, która będzie wspierać małe i średnie przedsiębiorstwa decydujące się na skorzystanie z oferty darmowych terminali płatniczych w ramach Programu Polska Bezgotówkowa.
Koalicja jest wspólną inicjatywą czterech liderów działających w branży finansowej, pocztowej i telekomunikacyjnej. Została zawiązana, by ułatwić wszystkim zainteresowanym przedsiębiorcom zawarcie umowy i otrzymanie nawet trzech terminali udostępnianych bezpłatnie w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Chętni przedsiębiorcy, którzy do tej pory nie korzystali z urządzeń umożliwiających dokonanie płatności bezgotówkowych, albo przez ostatnie 12 miesięcy ich nie posiadali, mogą otrzymać terminale oraz wsparcie w postaci pokrycia wydatków związanych z ich utrzymaniem przez rok. Obejmuje ono także miesięczne koszty obsługi płatności, aż do osiągnięcia obrotów w wysokości 100 000 zł na urządzenie.
Polska Bezgotówkowa -zdjęcie z konferencji

Zgodnie z badaniami pt. „Postawy Polaków wobec form płatności”, przeprowadzonymi na zlecenie eService, ponad połowa Polaków chce płacić bezgotówkowo. Aż 4 na 10 z nich rezygnuje z dokonania zakupów, gdy nie ma możliwości płatności kartą. Celem Koalicji liderów jest ułatwienie przedsiębiorcom przyjmowania płatności bezgotówkowych, a co za tym idzie, rozwój ich biznesów poprzez wsparcie działań związanych z dostosowaniem się do zmieniających się zwyczajów i oczekiwań klientów.

Zgodnie z badaniami pt. „Postawy Polaków wobec form płatności”, przeprowadzonymi na zlecenie eService, ponad połowa Polaków chce płacić bezgotówkowo. Aż 4 na 10 z nich rezygnuje z dokonania zakupów, gdy nie ma możliwości płatności kartą. Celem Koalicji liderów jest ułatwienie przedsiębiorcom przyjmowania płatności bezgotówkowych, a co za tym idzie, rozwój ich biznesów poprzez wsparcie działań związanych z dostosowaniem się do zmieniających się zwyczajów i oczekiwań klientów.

Potrzeby rynku skłoniły nas do poszukiwania rozwiązań, które pozwolą nam na dotarcie do jak największej liczby przedsiębiorstw potencjalnie zainteresowanych Programem Polska Bezgotówkowa, stąd współpraca z liderami – PKO Bankiem Polskim, Pocztą Polską oraz Orange – mówi Joanna Seklecka, Prezes eService. W ramach umowy z naszymi partnerami w Koalicji na rzecz Polski bezgotówkowej, przedsiębiorcy, którzy chcą otrzymać darmowy terminal, będą mogli przystąpić do Programu zarówno przez specjalnie stworzoną stronę bezgotowki.pl, jak i w oddziałach banku, salonach operatora komórkowego, czy też placówkach pocztowych i u swojego listonosza – dodaje Seklecka.

Umowę będzie można zawierać w 524 oddziałach PKO Banku Polskiego obsługujących klientów MSP, 742 salonach i Smart Store’ach Orange Polska, w ponad 4 600 oddziałach Poczty Polskiej oraz u 22 000 listonoszy wyposażonych w tablety.

W efekcie zawieranej umowy, eService dostarcza Klientom dwa rodzaje urządzeń dostępnych w specjalnej ofercie. Przedsiębiorcy mogą wybrać, czy chcą skorzystać z tradycyjnego terminala (stacjonarnego lub przenośnego) – w opcji najmu, czy też wolą otrzymać na własność nowoczesny terminal Smart D220. W przypadku wybrania tej drugiej opcji, po upływie 12 miesięcy współpracy w ramach Programu, również nie będą ponosić kosztów związanych z najmem urządzeń, a jedynie te związane z procesowaniem transakcji. Dla uczestników Programu będą one dostępne na bardzo preferencyjnych warunkach.

Tworząc nasze rozwiązania, spotkaliśmy się ze 120 przedsiębiorcami w całej Polsce. Na bazie informacji, które uzyskaliśmy, szukaliśmy rozwiązań pozwalających zarówno na szybkie i sprawne, a przede wszystkim wygodne zawarcie umowy na terminal, jak i na jak najlepsze zarządzanie ich budżetami – podkreśla Joanna Seklecka.

eService, jako lider na rynku akceptacji płatności bezgotówkowych, uruchamia także specjalną platformę bezgotowki.pl, dzięki której przedsiębiorca może zamówić darmowy terminal w ramach rządowego Programu Polska Bezgotówkowa.

Dodatkowym udogodnieniem wprowadzanym przez eService jest nowy Portal Klienta, umożliwiający zarządzanie swoimi urządzeniami, jak również uzyskanie stałego dostępu do wirtualnych potwierdzeń transakcji wykonanych na terminalu.

Wszyscy zainteresowani udziałem w Programie mogą złożyć zamówienie na stronie bezgotowki.pl, zadzwonić pod numer 22 229 29 40 bądź wysłać e-mail na adres: akceptanci@eservice.com.pl. Koalicjanci zapraszają także do swoich punktów i placówek w całym kraju.

***

Koalicja liderów na rzecz Polski bezgotówkowej jest wspólną inicjatywą czterech liderów – Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService, PKO Banku Polskiego, Poczty Polskiej oraz Orange Polska. Celem jej jest ułatwienie przedsiębiorcom rozpoczęcia akceptacji płatności bezgotówkowych, a co za tym idzie rozwój ich biznesów poprzez wsparcie działań związanych z dostosowaniem się do zmieniających się zwyczajów i oczekiwań Polaków w obszarze płatności.

Program Polska Bezgotówkowa to wspólna inicjatywa uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Program powstał z myślą o mikro i małych przedsiębiorcach, takich jak właściciele punktów usługowych, zakładów kosmetycznych czy małych osiedlowych sklepików, którzy chcieliby rozpocząć przyjmowanie opłat za towary i usługi przy pomocy kart płatniczych. W ramach Programu Polska Bezgotówkowa każdy przedsiębiorca, który albo do tej pory nie miał okazji korzystania z terminala, albo przez ostatnie 12 miesięcy nie posiadał w firmie urządzeń umożliwiających dokonanie płatności bezgotówkowych, będzie mógł otrzymać wsparcie w postaci pokrycia wszystkich wydatków związanych z otrzymaniem terminala przez 12 miesięcy oraz miesięcznych kosztów obsługi płatności.

Kontakt dla mediów:

e-mail: media@eservice.com.pl

Ewelina Grygiel, CORE PR
Tel. 22 402 96 10
tel. kom. 530 979 039
ewelina.grygiel@corepr.pl

Piotr Pocztarek, CORE PR
Tel. 22 402 96 10
Tel. kom. 501 375 881
piotr.pocztarek@corepr.pl

Udostępnij: Koalicja liderów na rzecz Polski bezgotówkowej dostarczy polskim firmom bezpłatne terminale płatnicze

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej