Oferta

Tańsze e-faktury z Mój Orange

26 lipca 2021

Tańsze e-faktury z Mój Orange

Zmieniamy zasady otrzymywania rabatu za skorzystanie z e-faktury. Od dzisiaj klienci podpisujący nowe umowy lub je przedłużający – chodzi o Abonament komórkowy, Internet mobilny, Orange Love, Internet domowy/firmowy, Internet Domowy 4G – będą mogli otrzymywać rabat za korzystanie z e-faktury, dzięki regularnemu odwiedzaniu konta Mój Orange. Co miesiąc w ten sposób zmniejszą wysokość swojego abonamentu – w zależności od oferty – od 4,99 do 5,01 zł miesięcznie.

Jak dostać rabat?

Aby otrzymać zniżkę, wystarczy wyrazić zgodę na przesyłanie e-faktur i mieć ją cały czas aktywną, a także zalogować się minimum raz w miesiącu na swoje konto Mój Orange w aplikacji mobilnej lub poprzez stronę www.orange.pl.

Klienci będą dostawali przypomnienia o konieczności skorzystania z Mój Orange, żeby otrzymać rabat, a także powiadomienia o tym, że w danym miesiącu spełnili już warunki i otrzymają zniżkę na najbliższej fakturze.

Co zyskują klienci?

Korzystając z konta Mój Orange i e-faktury użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze, ułatwiając sobie korzystanie z usług telekomunikacyjnych. Pośrednio dbają też o środowisko naturalne, ponieważ nie trzeba drukować faktur.

W Mój Orange można: sprawdzić stan konta, opłacić swoje rachunki, skorzystać z atrakcyjnych ofert, włączyć się w akcje charytatywne i odebrać prezenty od Orange, którymi są dodatkowe GB czy darmowe usługi.

Jak zacząć korzystać?

Dla użytkowników, którzy nie posiadają konta w Mój Orange i e-faktury polecam krótki film wideo oraz materiał na naszej stronie.

Udostępnij: Tańsze e-faktury z Mój Orange

Urządzenia

Smartphone to przyjaciel, ale pamiętaj …

14 sierpnia 2011

Smartphone to przyjaciel, ale pamiętaj …

Zmieniamy zasady otrzymywania rabatu za skorzystanie z e-faktury. Od dzisiaj klienci podpisujący nowe umowy lub je przedłużający – chodzi o Abonament komórkowy, Internet mobilny, Orange Love, Internet domowy/firmowy, Internet Domowy 4G – będą mogli otrzymywać rabat za korzystanie z e-faktury, dzięki regularnemu odwiedzaniu konta Mój Orange. Co miesiąc w ten sposób zmniejszą wysokość swojego abonamentu – w zależności od oferty – od 4,99 do 5,01 zł miesięcznie.

Jak dostać rabat?

Aby otrzymać zniżkę, wystarczy wyrazić zgodę na przesyłanie e-faktur i mieć ją cały czas aktywną, a także zalogować się minimum raz w miesiącu na swoje konto Mój Orange w aplikacji mobilnej lub poprzez stronę www.orange.pl.

Klienci będą dostawali przypomnienia o konieczności skorzystania z Mój Orange, żeby otrzymać rabat, a także powiadomienia o tym, że w danym miesiącu spełnili już warunki i otrzymają zniżkę na najbliższej fakturze.

Co zyskują klienci?

Korzystając z konta Mój Orange i e-faktury użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze, ułatwiając sobie korzystanie z usług telekomunikacyjnych. Pośrednio dbają też o środowisko naturalne, ponieważ nie trzeba drukować faktur.

W Mój Orange można: sprawdzić stan konta, opłacić swoje rachunki, skorzystać z atrakcyjnych ofert, włączyć się w akcje charytatywne i odebrać prezenty od Orange, którymi są dodatkowe GB czy darmowe usługi.

Jak zacząć korzystać?

Dla użytkowników, którzy nie posiadają konta w Mój Orange i e-faktury polecam krótki film wideo oraz materiał na naszej stronie.

Udostępnij: Smartphone to przyjaciel, ale pamiętaj …

Sieć

A jednak trzeba płacić rachunki

18 marca 2010

A jednak trzeba płacić rachunki

Wczoraj Dziennik Gazeta Prawna doniósł, że operator nie może wyłaczyć komórki, nawet jak klient nie płaci rachunków. Powołał się na UOKiK i sąd. Precedens, jak to mówią. Już pomyślałem, że będzie można go rozciągnąć na inne dobra cywilizacyjne prąd, gaz, paliwo do samochodu, spłatę kredytu hipotecznego, a może nawet prenumeratę gazety codziennej. Przerażone pewnie były też firmy windykacyjne i księgowi. Niestety szczęście nie trwało długo. UOKiK szybko wyjaśnił, o co tak naprawdę chodziło i że rachunki jednak płacić trzeba, jak chce się dzwonić. Dziś Rzepa nie mogła się powstrzymać przed analizą wywodu konkurencji. Mogę tylko dodać, że zgodnie z prawem, zanim wyłączymy klienta za niezapłacone faktury najpierw ślemy mu sms-y z przypominajkami, dzwonimy, wysyłamy pisemne zawiadomienie i wyłączamy jednostronnie telefon. Rozwiąznie umowy to absolutna ostateczność.

Udostępnij: A jednak trzeba płacić rachunki

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej