Informacje prasowe

Orange Polska z najlepszym raportem społecznym

11 grudnia 2014

Orange Polska z najlepszym raportem społecznym

„Raport społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2013” zdobył główną nagrodę w  8. edycji konkursu „Raporty Społeczne”. Doceniono go  za wyjątkową klarowność prezentacji misji społecznej firmy oraz  wzorcową formę przedstawienia działalności CSR przez Orange Polska.  Podkreślono także zaangażowanie interesariuszy w proces przygotowania raportu.

W konkursie Raporty Społeczne przyznawane są nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tegorocznej  edycji jury główne, dziennikarskie, internauci oraz Ministerstwo Gospodarki wybierali najlepsze raporty spośród zgłoszonych 31 publikacji. Głównymi kryteriami oceny i wyboru raportów są kompletność, wiarygodność i komunikacja. „Raport społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2013” najlepiej spełniał te kryteria.

Publikacja Orange Polska została przygotowana wg międzynarodowych standardów raportowania GRI (Global Reporting Initiative) i poddana weryfikacji zewnętrznego audytora.
Nowością w tegorocznym Raporcie był udział internautów, którzy w ramach dyskusji na blogu korporacyjnym (www.blog.orange.pl) decydowali o wyborze treści i formy. Projekt graficzny nagrodzonego raportu przygotowała Agencja Reklamowa ArtGroup

Oprócz Orange w tegorocznej edycji konkursu nagrody otrzymały również firmy  – Lubelski Węgiel Bogdanka S.A, Energa SA oraz  Tauron Polska Energia SA.

Organizatorami konkursu są  Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC oraz SGS. To inicjatywa mająca na celu upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego, skierowana do firm i organizacji publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2007 roku.

Patronami konkursu są Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Gospodarki, Federacja Konsumentów oraz Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Polska z najlepszym raportem społecznym

Informacje prasowe

Nowy Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska

11 września 2014

Nowy Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska

Ponad 3 300 bibliotek ma dostęp do bezpłatnego Internetu,156 tys. dzieci zostało przeszkolonych w bezpiecznym korzystaniu z internetu,  ponad 3,5 tys. pracowników uczestniczy w projektach wolontariackich – to tylko niektóre przykłady wpływu społecznego Orange Polska. Właśnie ukazał się „Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska 2013”.

W syntetyczny sposób pokazuje on, w jaki sposób firma realizuje zobowiązania wobec społeczności. Zawiera informacje na temat strategii społecznej odpowiedzialności firmy, prezentacje konkretnych projektów oraz rezultaty i długofalowe efekty tych działań. Są w nim także wyniki zainicjowanych przez OPL badań na temat kompetencji cyfrowych dzieci i młodzieży oraz ich bezpieczeństwa w sieci.

„Społeczna odpowiedzialność firmy to sposób na budowanie jej wartości na rynku, zdobycie zaufania klientów, pozyskanie wartościowych pracowników i partnerów, kształtowanie dobrych relacji z całym otoczeniem społecznym – uważa Bruno Duthoit Prezes Orange Polska. – Możliwości rozwoju i edukacji, jakie dają nowe technologie, zapewnienie bezpiecznego korzystania z cyfrowego świata, dbałość o czyste środowisko – to wartości, które ważne dla nas, dla naszych klientów, jak również dla całego otoczenia”.

W procesie tworzenia Raportu ważnym drogowskazem były potrzeby oraz oczekiwania zgłaszane przez klientów, pracowników, partnerów biznesowych i społecznych, do jego tworzenia zaproszeni zostali również internauci. W ramach akcji „Piszemy Raport CSR” na platformie blogowej Orange zgłaszali interesujące ich tematy i komentowali poszczególne etapy prac.

Raport został przygotowany wg. międzynarodowych standardów Raportowania Społecznego GRI ( Global Reporting Initative) oraz został poddany weryfikacji zewnętrznego audytora.

Raport dostępny jest pod adresem:

http://www.orange.pl/odpowiedzialny-biznes-raporty-csr.phtml

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Nowy Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska

Odpowiedzialny biznes

Napisaliśmy Raport CSR

11 września 2014

Napisaliśmy Raport CSR

„Raport społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2013” zdobył główną nagrodę w  8. edycji konkursu „Raporty Społeczne”. Doceniono go  za wyjątkową klarowność prezentacji misji społecznej firmy oraz  wzorcową formę przedstawienia działalności CSR przez Orange Polska.  Podkreślono także zaangażowanie interesariuszy w proces przygotowania raportu.

W konkursie Raporty Społeczne przyznawane są nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tegorocznej  edycji jury główne, dziennikarskie, internauci oraz Ministerstwo Gospodarki wybierali najlepsze raporty spośród zgłoszonych 31 publikacji. Głównymi kryteriami oceny i wyboru raportów są kompletność, wiarygodność i komunikacja. „Raport społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2013” najlepiej spełniał te kryteria.

Publikacja Orange Polska została przygotowana wg międzynarodowych standardów raportowania GRI (Global Reporting Initiative) i poddana weryfikacji zewnętrznego audytora.
Nowością w tegorocznym Raporcie był udział internautów, którzy w ramach dyskusji na blogu korporacyjnym (www.blog.orange.pl) decydowali o wyborze treści i formy. Projekt graficzny nagrodzonego raportu przygotowała Agencja Reklamowa ArtGroup

Oprócz Orange w tegorocznej edycji konkursu nagrody otrzymały również firmy  – Lubelski Węgiel Bogdanka S.A, Energa SA oraz  Tauron Polska Energia SA.

Organizatorami konkursu są  Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC oraz SGS. To inicjatywa mająca na celu upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego, skierowana do firm i organizacji publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2007 roku.

Patronami konkursu są Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Gospodarki, Federacja Konsumentów oraz Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Napisaliśmy Raport CSR

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej