Informacje prasowe

Orange Polska z najlepszym raportem społecznym

11 grudnia 2014

Orange Polska z najlepszym raportem społecznym

„Raport społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2013” zdobył główną nagrodę w  8. edycji konkursu „Raporty Społeczne”. Doceniono go  za wyjątkową klarowność prezentacji misji społecznej firmy oraz  wzorcową formę przedstawienia działalności CSR przez Orange Polska.  Podkreślono także zaangażowanie interesariuszy w proces przygotowania raportu.

W konkursie Raporty Społeczne przyznawane są nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tegorocznej  edycji jury główne, dziennikarskie, internauci oraz Ministerstwo Gospodarki wybierali najlepsze raporty spośród zgłoszonych 31 publikacji. Głównymi kryteriami oceny i wyboru raportów są kompletność, wiarygodność i komunikacja. „Raport społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2013” najlepiej spełniał te kryteria.

Publikacja Orange Polska została przygotowana wg międzynarodowych standardów raportowania GRI (Global Reporting Initiative) i poddana weryfikacji zewnętrznego audytora.
Nowością w tegorocznym Raporcie był udział internautów, którzy w ramach dyskusji na blogu korporacyjnym (www.blog.orange.pl) decydowali o wyborze treści i formy. Projekt graficzny nagrodzonego raportu przygotowała Agencja Reklamowa ArtGroup

Oprócz Orange w tegorocznej edycji konkursu nagrody otrzymały również firmy  – Lubelski Węgiel Bogdanka S.A, Energa SA oraz  Tauron Polska Energia SA.

Organizatorami konkursu są  Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC oraz SGS. To inicjatywa mająca na celu upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego, skierowana do firm i organizacji publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2007 roku.

Patronami konkursu są Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Gospodarki, Federacja Konsumentów oraz Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Polska z najlepszym raportem społecznym

Odpowiedzialny biznes

Raport CSR Orange Polska najlepszy!

9 grudnia 2014

Raport CSR Orange Polska najlepszy!

W 8. edycji konkursu na Raporty Społeczne 2014 otrzymaliśmy nagrodę główną! Jury doceniło nasz Raport m.in. za klarowność przekazu ważnej misji społecznej firmy, bogatą prezentację mierzalnych i niemierzalnych efektów działań, ciekawą formę graficzną, przejrzysty układ, kompletność informacji oraz skuteczne zaangażowanie interesariuszy w proces przygotowania raportu. Jak widzicie Wasz współudział w przygotowaniu treści, ocenie wersji graficznej okazał się nieoceniony, a i sam proces naszej komunikacji na blogu w ramach cyklu „Piszemy Raport CSR” zyskał uznanie 😉 Dziękujemy!

Głównym celem konkursu jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania pozafinansowego i pokazanie dobrych praktyk. Wyróżniane są przedsiębiorstwa, które nie tylko prowadzą działalność, biorąc pd uwagę interes społeczeństwa i środowiska, ale także potrafią w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny zaprezentować swoje dokonania w publikowanych raportach. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2007 roku. Organizatorami projektu są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC oraz SGS (dawniej CSR Consulting). Konkursowi patronuje: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Gospodarki, Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

f4f3165d952467a33a2631490fbcb5d2382

Udostępnij: Raport CSR Orange Polska najlepszy!

Odpowiedzialny biznes

Zagłosuj na nasz Raport CSR!

27 listopada 2014

Zagłosuj na nasz Raport CSR!

Serdecznie zapraszam Was do głosowania na Raport społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2013, który startuje w konkursie Raporty Społeczne.

Jak pamiętacie tworzyliśmy go wspólnie przez 12 tygodni w blogowym cyklu „Piszemy Raport CSR” wybieraliśmy tematy, które powinny się w nim znaleźć, projekty, o których chcielibyście więcej przeczytać a także ocenialiśmy grafikę.

Głównym celem konkursu jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania pozafinansowego i wskazanie dobrych praktyk w tym zakresie. Wyróżniane są firmy, które nie tylko prowadzą działalność, biorąc pod uwagę interes społeczeństwa i środowiska, ale także potrafią w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny zaprezentować swoje dokonania w publikowanych raportach. Organizatorami projektu są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC oraz SGS (dawniej CSR Consulting).
Oprócz Jury Raporty w plebiscycie internetowym oceniać mogą także ich czytelnicy, przyznając „nagrodę publiczności”. Głosować można do 2 grudnia na stronie www.raportyspoleczne.pl. Liczymy na Wasze głosy!

e37ae349a2275775b21d162639cb96987f9

Udostępnij: Zagłosuj na nasz Raport CSR!

Odpowiedzialny biznes

Zagłosuj na nasz Raport Społeczny!

12 listopada 2013

Zagłosuj na nasz Raport Społeczny!

Czy firma może być dobrym sąsiadem? Jaki wpływ na środowisko ma nasza działalność biznesowa? Jak firma traktuje swoich pracowników? Dlaczego wspiera organizacje pozarządowe i angażuje się w rozwiązywanie problemów społecznych? – na te i inne pytania możecie znaleźć odpowiedź w raportach Społecznej Odpowiedzialności.

Takie raporty publikuje coraz więcej firm, także w Polsce. Są one najczęściej sporządzane według międzynarodowych standardów raportowania społecznego, które mówią, jakie dane firma powinna ujawniać i w jaki sposób. Niektóre z raportów sprawdzane są jeszcze przez niezależnego audytora. Nie przypominają więc ulotek reklamowych ani materiałów public relations, ale bardziej roczne raporty finansowe korporacji – pełne danych, tabel i liczb. Mówimy, że te raporty pokazują pozafinansowe wskaźniki funkcjonowania firmy na rynku.

My również od kilku lat wydajemy Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska, w którym pokazujemy nasz wpływ na otoczenie społeczne i przyrodnicze. Integracja cyfrowa, edukacja w zakresie nowych technologii, dbałość o bezpieczeństwo produktów i ich użytkowników, odpowiadanie na oczekiwania klientów, zagwarantowanie bezpiecznego i inspirującego miejsca pracy, zaangażowanie w rozwiązywanie problemów społecznych czy dbałość o czyste środowisko- to tematy, o których piszemy.

0318352b755da94e1e06b9692273951047b

Jeśli podoba Wam się Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska 2012, znajdujecie w nim ciekawe informacje na temat naszej firmy, a także odpowiedź na pytanie, co robi Orange, by być firmą odpowiedzialną społecznie – zapraszam do głosowania na nas w Konkursie Raporty Społeczne. A przy okazji zobaczcie, co inne korporacje piszą o swojej społecznej odpowiedzialności.

Udostępnij: Zagłosuj na nasz Raport Społeczny!

Odpowiedzialny biznes

Zagłosuj na nasz Raport Społeczny!

26 listopada 2012

Zagłosuj na nasz Raport Społeczny!

„Raport społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2013” zdobył główną nagrodę w  8. edycji konkursu „Raporty Społeczne”. Doceniono go  za wyjątkową klarowność prezentacji misji społecznej firmy oraz  wzorcową formę przedstawienia działalności CSR przez Orange Polska.  Podkreślono także zaangażowanie interesariuszy w proces przygotowania raportu.

W konkursie Raporty Społeczne przyznawane są nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tegorocznej  edycji jury główne, dziennikarskie, internauci oraz Ministerstwo Gospodarki wybierali najlepsze raporty spośród zgłoszonych 31 publikacji. Głównymi kryteriami oceny i wyboru raportów są kompletność, wiarygodność i komunikacja. „Raport społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2013” najlepiej spełniał te kryteria.

Publikacja Orange Polska została przygotowana wg międzynarodowych standardów raportowania GRI (Global Reporting Initiative) i poddana weryfikacji zewnętrznego audytora.
Nowością w tegorocznym Raporcie był udział internautów, którzy w ramach dyskusji na blogu korporacyjnym (www.blog.orange.pl) decydowali o wyborze treści i formy. Projekt graficzny nagrodzonego raportu przygotowała Agencja Reklamowa ArtGroup

Oprócz Orange w tegorocznej edycji konkursu nagrody otrzymały również firmy  – Lubelski Węgiel Bogdanka S.A, Energa SA oraz  Tauron Polska Energia SA.

Organizatorami konkursu są  Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC oraz SGS. To inicjatywa mająca na celu upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego, skierowana do firm i organizacji publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2007 roku.

Patronami konkursu są Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Gospodarki, Federacja Konsumentów oraz Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Zagłosuj na nasz Raport Społeczny!

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej