Odpowiedzialny biznes

Reguły odpowiedzialnej komunikacji

10 sierpnia 2011

Reguły odpowiedzialnej komunikacji

Z Moniką często piszemy na blogu o kwestiach odpowiedzialności. Dziś kilka słów o jednym z praktycznych rozwiązań jej dotyczących. Chodzi o „Reguły odpowiedzialnej komunikacji” czyli zbiór zasad stosowanych choćby w naszej komunikacji marketingowej. Co one dają? No, np. to, że w naszych reklamach nie znajdziecie agresji, dyskryminacji, obraźliwych treści czy wprowadzania w błąd.

Zapewniam Was, że korzystanie w komunikacji z 5 prostych zasad przynosi bardzo dobre efekty! Oto one: okazywanie szacunku, szczerość, odpowiedzialne zachowanie podczas rozmów, odpowiedzialność za środowisko, proszenie partnerów o stosowanie podobnych zasad.

Wiem, że to żadne odkrycie koła… Powyższe zasady wydają się bardziej niż oczywiste. Spójrzcie jednak wokół siebie, czy nie macie wrażenia, że nasze najbliższe otoczenie, choćby Internet, nie wygląda tak do końca? Chociażby nagminne nieprzestrzeganie netykiety czy poziom dyskusji na różnego rodzaju forach internetowych. Napiszcie co Was denerwuje. Osobiście myślę, że stosowanie tych zasad także w życiu prywatnym nikomu z nas specjalnie nie zaszkodzi! 🙂

Udostępnij: Reguły odpowiedzialnej komunikacji

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej