Informacje prasowe

Telekomunikacja Polska najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji olimpijskiej

4 maja 2010

Telekomunikacja Polska najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji olimpijskiej

Telekomunikacja Polska jest najsilniej kojarzonym przez Polaków sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w Vancouver – wynika z opublikowanego właśnie badania ARC Rynek i Opinia.

Zimowe Igrzyska w Vancouver cieszyły się dużą popularnością, aż 62% Polaków było zainteresowanych tegorocznymi Igrzyskami. Rekordowa ilość zdobytych medali znajduje potwierdzenie w badaniach. Wg większości Polaków, Reprezentacja Olimpijska właśnie w Vancouver odniosła największy sukces.

Z badania wynika, że Telekomunikacja Polska jest zdecydowanie najbardziej znanym sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. 69% wskazuje TP jako sponsora reprezentacji. Na kolejnych miejscach uplasowały się: Totalizator Sportowy i Orlen. Wizerunkowe działania Telekomunikacji Polskiej prowadzone w czasie Igrzysk – „Orzełek dla Polaków w Vancouver” – okazały się najbardziej kojarzone przez badanych. Znało je 54% badanych. ARC przeprowadziło badanie po Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver na reprezentatywnej grupie ponad 800 osób.

Telekomunikacja Polska jako narodowy operator telekomunikacyjny aktywnie angażuje się w rozwój polskiego sportu. TP jest aktywna na rynku sportowym od 2001 roku. W latach 2001-2005 TP była Generalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w czasie Zimowych Igrzysk w Salt lake City oraz Letnich Igrzysk w Atenach. Na mocy podpisanej w styczniu 2010 roku umowy, Telekomunikacja Polska została sponsorem Reprezentacji Olimpijskiej na Zimowe Igrzyska w Vancouver w 2010 roku oraz Igrzyska Letnie w Londynie w 2012 r.

Udostępnij: Telekomunikacja Polska najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji olimpijskiej

Informacje prasowe

TP kibicuje polskim olimpijczykom

12 lutego 2010

TP kibicuje polskim olimpijczykom

Igrzyska Olimpijskie w Vancouver to wyjątkowe wydarzenie, w którym aktywnie polskich sportowców wspierać będzie Telekomunikacja Polska, sponsor kadry olimpijskiej. Będziemy kibicować sportowcom w ich zmaganiach o medale, informować o nich w telewizji, internecie i na blogach. Planujemy też liczne atrakcje dla wszystkich kibiców sportów zimowych. Dla olimpijczyków mamy też flagę i specjalnego orzełka.

Przez najbliższe dwa tygodnie główną atrakcją kanałów Orange Sport i Orange Sport Info będą Igrzyska Olimpijskie w Vancouver. Będą nadawać wywiady, raporty specjalne i relacje na żywo. Codziennie gość dnia – ekspert, dziennikarz, sportowiec czy trener – komentować będzie wydarzenia na olimpijskich arenach Vancouver. Poranny, olimpijski przegląd prasy będzie relacjonował komentarze mediów, a pasek informacyjny nieustannie, na żywo informował o najważniejszych wydarzeniach. W miejscowościach drogich sercu naszych reprezentantów pojawią się wozy satelitarne. Dzięki nim widzowie zobaczą jak na skoki Adama Małysza reagują mieszkańcy Wisły i czy mieszkańcy Kasiny Wielkiej trzymają kciuki za powodzenie Justyny Kowalczyk.

Grupa TP wspiera olimpijczyków również na portalu internetowym. Pod adresem www.igrzyska.wp.pl/vancouver powstał serwis poświęcony wyłącznie Igrzyskom Olimpijskim, który informuje o najważniejszych wydarzeniach z Vancouver.

Od pierwszego dnia igrzyska oraz komentarze olimpijczyków będą opisywane także na blogach Grupy TP. Pod adresem www.blog.tp.pl olimpijczycy, trenerzy i dziennikarze sportowi będą zachęcać do wspierania biało-czerwonych. Na kibiców czekają też nagrody w specjalnym konkursie.

Dla olimpijczyków TP przygotowała również specjalną flagę, która została przekazana na ręce Piotra Nurowskiego, szefa PKOl. Przypomina ona dotychczasowe sukcesy i jest motywacją do kolejnych. Znalazły się na niej życzenia powodzenia podpisane przez sportowców, dziennikarzy oraz pracowników TP i Orange. Flaga pojechała do Vancouver i zawiśnie w polskiej wiosce olimpijskiej. Po powrocie zostanie zlicytowana na wspólnej aukcji charytatywnej TP i PKOl.

Przez cały czas trwania igrzysk na lodowisku przy Złotych Tarasach w Warszawie będzie działać Strefa Olimpijska TP. W strefie transmitowane będą wszystkie wydarzenia sportowe z Vancouver. W przerwach transmisji odbywać się będą na lodowisku liczne atrakcje, quizy i konkursy.

Od 12 lutego do 1 marca Telekomunikacja Polska będzie wspierać olimpijczyków również specjalnym orzełkiem. Pojawi się on w reklamach telewizyjnych, internecie i prasie. Spoty sponsorskie codziennie będą pojawić się przy transmisjach z aren olimpijskich. Za ich kreację odpowiedzialna jest agencja Publicis, a za zakup mediów agencja Mediaedge.

Udostępnij: TP kibicuje polskim olimpijczykom

Informacje prasowe

Z Telekomunikacją Polską na Igrzyska do Vancouver i Londynu

27 stycznia 2010

Z Telekomunikacją Polską na Igrzyska do Vancouver i Londynu

Telekomunikacja Polska dołączyła do grona sponsorów Polskiego Ruchu Olimpijskiego. Dziś w warszawskim Centrum Olimpijskim podpisano umowę sponsorską na lata 2010-2012, dzięki której narodowy operator będzie wspierał naszych olimpijczyków w Vancouver i Londynie.  

Na mocy umowy, podpisanej przez prezesa PKOl Piotra Nurowskiego i prezesa TP Macieja Wituckiego, Telekomunikacja Polska została Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Vancouver 2010 oraz Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Londyn 2012.

– Igrzyska olimpijskie to sportowe święto, które zbliża ludzi. Będąc narodowym operatorem telekomunikacyjnym wielokrotnie wspieraliśmy tych, którzy reprezentowali nasz kraj podczas wielkich imprez sportowych – powiedział podczas ceremonii podpisania umowy Prezes TP Maciej Witucki. – Mamy za sobą także olimpijskie doświadczenia. Byliśmy sponsorem olimpijskiej reprezentacji w Salt Lake City i w Atenach. Cieszę się, że podczas najbliższych, zimowych Igrzysk w Vancouver będziemy mogli ponownie wspierać polskich olimpijczyków. Trzymamy za nich mocno kciuki! – dodał Prezes Witucki.

Piotr Nurowski, Prezes PKOl powitał powrót narodowego operatora telekomunikacyjnego do grona sponsorów ruchu olimpijskiego. – Telekomunikacja jest we współczesnym świecie synonimem nowoczesności i bliskości. Dlatego tak bardzo cieszymy się, że TP będzie wspierać polski ruch olimpijski. Podobnie, jak narodowy operator, patrzymy w przyszłość. Dlatego już od tego roku będą rozgrywane Młodzieżowe Igrzyska Olimpijskie, które również będzie sponsorować TP. To impreza dla olimpijczyków jutra, dzisiejszych nastolatków, którzy szkoleni w dobrych warunkach i przez najlepszych trenerów mogą za kilkanaście lat zdobywać dla Polski medale. Jestem przekonany, że przy wsparciu naszych sponsorów, w tym Telekomunikacji Polskiej, uda się zapewnić tym dziewczętom i chłopcom najlepsze warunki do rozwoju ich talentów sportowych.

Podczas konferencji prezes Maciej Witucki na ręce prezesa Piotra Nurowskiego przekazał olimpijczykom specjalną flagę. Znajdą się na niej autografy sportowców, osób związanych z ruchem olimpijskim oraz sponsorów. Flaga pojedzie na Igrzyska do Vancouver a po powrocie zostanie zlicytowana na wspólnej aukcji charytatywnej TP i PKOL.

Udostępnij: Z Telekomunikacją Polską na Igrzyska do Vancouver i Londynu

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej