Informacje prasowe

Piłkarze reprezentacji Polski grają z Orange

27 stycznia 2009

Piłkarze reprezentacji Polski grają z Orange

Od początku lutego 2009 roku marka Orange zostanie głównym sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej, zastępując po sześciu latach markę TP. Oznacza to, że dalsze mecze eliminacji Mistrzostw Świata 2010 roku polscy piłkarze rozegrają wciąż wspierani przez Grupę TP, ale z innym logo na koszulkach.

Podczas zgrupowania w Portugalii w lutym 2009 roku reprezentacja rozegra z Litwą swój pierwszy mecz z nowym logo Orange na koszulce. Natomiast pierwszym meczem eliminacyjnym, w którym na strojach kadry pojawi się marka Orange będzie mecz z Irlandią Północną w marcu 2009 roku.

– Grupa TP pozostaje głównym sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej, a warunki podpisanej w ubiegłym roku umowy nie zmianiają się. Marka Orange jest znana w piłkarskim świecie, tak w Polsce jaki i za granicą. Ponad 30 proc. Polaków wskazuje na Orange, jako na markę spontanicznie kojarzącą się ze sponsoringiem piłki nożnej. Wystarczy przypomnieć, że przez ponad 3 lata wspierała polską Ekstraklasę tak skutecznie, że 51 proc. ankietowanych nadal wskazuje na Orange, jako sponsora Ekstraklasy, mimo, że kontrakt sponsorski wygasł w czerwcu ubiegłego roku – powiedział Piotr Gołos, dyrektor ds. sponsoringu i CSR Grupy TP.

Zmiana brandu wspierającego piłkarzy jest także logiczną konsekwencją uruchomienia przez Grupę TP w sierpniu 2008 roku kanału telewizyjnego Orange Sport. To najbardziej piłkarska z polskich telewizji, która na żywo transmituje mecze polskiej Ekstraklasy oraz rozgrywki ligowe z innych lig europejskiech. Orange, jako marka globalna także mocno zaangażowana jest w sponsoring sportowy.

Telekomunikacja Polska jest głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji od 2002 roku. Wspierała piłkarzy w eliminacjach do Mistrzostw Europy i Świata, oraz podczas mundialu w 2006 roku oraz Euro 2008. W 2008 roku TP przedłużyła umowę sponsorską na kolejne dwa lata. Grupa TP będzie nadal wspierać reprezentację podczas eliminacji do Mistrzostw Świata w RPA, ale już pod marką Orange.

Udostępnij: Piłkarze reprezentacji Polski grają z Orange

Informacje prasowe

TP najbardziej rozpoznawalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

4 grudnia 2008

TP najbardziej rozpoznawalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Telekomunikacja Polska jest najsilniej kojarzonym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej – wynika z badania Pentor Reaserch International.

Spośród wszystkich osób interesujacych się piłkarską reprezentacją Polski 37% spontanicznie wymienia Telekomunikację Polską jako sponsora reprezentacji. To wynik o 7% lepszy niż w 2007 r. Na kolejnych miejscach uplasowały się: Tyskie z 7% rozpoznawalnością, Puma z 6% oraz Orange z wynikiem 4%. Pentor przeprowadził badanie za IV kwartał 2008 r. na reprezentatywnej grupie 1000 osób.

Od 6 lat Telekomunikacja Polska jest Głównym Sposorem piłkarskiej reprezentacji. Wspierała piłkarzy w eliminacjach do Mistrzostw Europy i Świata, podczas rozgrywek mundialowych w 2006 r oraz Euro 2008.

W 2008 roku TP przedłużyła umowę sponsorską na kolejne dwa lata. W tym czasie firma, jako główny sponsor, będzie wspierać reprezentację podczas eliminacji do Mistrzostw Świata w RPA.

Udostępnij: TP najbardziej rozpoznawalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej