Odpowiedzialny biznes

A może wideorozmowa z konsultantem?

28 czerwca 2012

A może wideorozmowa z konsultantem?

Jak wiecie ogromną wagę przykładamy, by obsługa Orange Polska sprostała waszym oczekiwaniom i była nowoczesna. Ostatnio chwaliliście nas za możliwość bezpośredniego kontaktu przez Facebook`a, który ruszył kilka miesięcy temu. Chętnie korzystacie też z avatara i czata tekstowego. Na tym oczywiście nie koniec pomysłów. Właśnie zaczęliśmy testować wideorozmowę. To bez wątpienia innowacyjna metoda kontaktu i nie przymominam sobie, aby jakiś operator miał podobne rozwiązanie. Na dzień dobry uruchomiliśmy 4 stanowiska obsługujące w ten sposób klientów usług stacjonarnych, które pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00. Wystarczy zalogować się na portalu w zakładce „orange-online”. Wygląda to naprawdę fajnie i myślę, że dla wielu osób taka formuła, w której nie tylko chatujemy ale jeszcze widzimy rozmówcę, jest przyjaźniejsza. Jeśli po pilocie okaże się, że pomysł jest nie tylko nowoczesny, ale też efektywny dla obydwu, to będziemy go rozwijać.

9fa2289b49be5655e248f9cf0ba22918b7d

Udostępnij: A może wideorozmowa z konsultantem?

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej