Serce i Rozum

Chłopak czy dziewczyna

My już ochłonęliśmy po zimowej majówce i wracamy na bloga, ale zobaczcie jak Serce i Rozum nieźle zabawili się na długim majowym weekendzie 😉 Co doradzilibyście naszym bohaterom na przyszłość? A tak w ogóle: jak Wy spędziliście „majówkę” (a może ciągle na niej jesteście)? Udało się Wam pojeździć na nartach/snowboardzie? 🙂

Serce i Rozum na iPhona :)

Serce i Rozum niedawno zdobyli worek medali, a teraz są „na pudle” w kategorii najchętniej ściąganych darmowych aplikacji w iTunes. Użytkownicy iPhonów, iPodów i iPadów mogą miec w jednym miejscu wszystkie reklamy, nawet te które nie są już emitowane, albo są internetowymi viralami. Serce i Rozum w jednym miejscu bez konieczności szukania ich w internecie …

Serce i Rozum na iPhona 🙂 Read More »

Reklamy nagrodzone – konkurs

Serce i Rozum nie tylko zdobyły miłość i umysły klientów, cykl reklam został doceniony na wczorajszej gali Polskiego Konkursu Reklamy. Sukces jest tym większy, że do konkursu zgłoszono 669 prac, a oceniane były przez 110 osobowe jury. Nagrodzono nie tylko całą kampanię, ale reklamy zdobywały także uznanie w poszczególnych kategoriach. W marketingu viralowym Serce i …

Reklamy nagrodzone – konkurs Read More »

Zawstydzić Małego Głoda na Facebooku

Strona Serca i Rozumu na Facebooku pobiła kolejny rekord popularności. Trafiła do pierwszej dziesiątki i przeskoczyła Heyah i Playa. Spośród wszystkich operatorów Grupa TP ma najwięcej fanów, bo również strona Orange cieszy się sporą sympatią. Dziękujemy i klikajcie lubię to, bo przed nami kolejne wyzwanie. Trzeba zawstydzić Małego Głoda 🙂 A jeśli jeszcze nie wiecie, dzisiaj na fanpage’u Orange możecie otrzymać voucher …

Zawstydzić Małego Głoda na Facebooku Read More »

Pieprz i Sól

Serce i Rozum to już nie tylko bohaterowie naszych reklam. Chłopcy ewidentnie poczuli smak sławy i ciągle domagają się by grać więcej. Nie wystarczają im już dotychczasowe gatunki i formy. Coraz częściej eksperymentują wchodząc w obszary komediowe, a ostatnio również w kino akcji. Okazuje się, że w nawet trakcie obiadu trzeba walczyć o życie. A …

Pieprz i Sól Read More »

Weekendowe ciekawostki

Pamiętacie filmik, w którym Serce i Rozum śmieją się z Kaszpirowskiego? Okazuje się, że na YouTube miał 1,8 mln odsłon, 24 kopie, a ponad 41 tys. osób opublikowało go na Facebooku. Co więcej, jako że YouTube podsuwa użytkownikowi do obejrzenia podobne filmy, nasze reklamy SiR miały rekordowe wzrosty oglądalności, średnio o 154 proc., a niektóre nawet ponad …

Weekendowe ciekawostki Read More »

Scroll to Top