Informacje prasowe

Orange Polska w światowej czołówce firm najbardziej zaangażowanych 
w dialog z klientami na Facebooku

14 maja 2014

Orange Polska w światowej czołówce firm najbardziej zaangażowanych 
w dialog z klientami na Facebooku

Po raz kolejny Orange Polska znalazł się w pierwszej dziesiątce światowego rankingu firm, które są najbardziej skuteczne w mediach społecznościowych, udzielając odpowiedzi na zadawane tam pytania klientów. W zestawieniu przygotowanym przez Socialbakers brano pod uwagę m.in. prędkość reakcji na zapytania internautów oraz „responsywność”, czyli odsetek zapytań, na które została udzielona odpowiedź.
Ranking „najbardziej zaangażowanych społecznościowo” marek („Socially Devoted Brands”)  realizuje Socialbakers, niezależna organizacja zajmująca się monitoringiem mediów społecznościowych. Według danych za 1 kwartał 2014 roku, Orange Polska uplasował się na 7 miejscu osiągając drugi najlepszy czas udzielenia odpowiedzi na zapytanie zadane na Facebooku (18 minut) oraz trzeci najwyższy wynik jeśli chodzi o responsywność, który wyniósł 96,61%. O finalnej pozycji w rankingu decydowała liczba udzielonych odpowiedzi pomniejszona o liczbę pytań, na które firma nie odpowiedziała.
– Wyznaczamy najlepsze standardy komunikacji z klientami w mediach społecznościowych i od 2012 roku prowadzimy działania na dużą skalę – informuje Jolanta Dudek, Dyrektor Wykonawczy ds. Obsługi Klientów Orange Polska. – Kontaktujemy się z naszymi klientami nie tylko na markowych profilach na Facebooku, blogu Orange Polska czy Twitterze, ale niemal w każdym dostępnym miejscu internetu tj. na forach, zewnętrznych blogach i w komentarzach pod artykułami online. W 2013 roku zespół Orange Ekspertów tylko na Facebooku udzielił odpowiedzi na ok. 60 tysięcy pytań użytkowników. Prócz tego, stworzyliśmy specjalną aplikację na Facebooku „pomoc Orange”, ułatwiającą klientom samodzielne rozwiązanie problemu, m.in. za pomocą wirtualnego doradcy, instruktażowych filmów wideo czy na forum pomocy technicznej – dodaje.
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Polska w światowej czołówce firm najbardziej zaangażowanych 
w dialog z klientami na Facebooku

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej