Informacje prasowe

Orange, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, ogłasza Sony Mobile Communications globalnym partnerem w kategorii telefonów komórkowych

5 kwietnia 2012

Orange, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, ogłasza Sony Mobile Communications globalnym partnerem w kategorii telefonów komórkowych

Orange – oficjalny partner UEFA EURO 2012™, w ramach pierwszego paneuropejskiego projektu sponsoringowego nawiązał współpracę z Sony Mobile Communications. Dzięki niej kibice z 11 krajów Europy wezmą udział w atrakcyjnych promocjach, wydarzeniach i konkursach, w których do wygrania będą najnowsze smartfony SonyXperia. Ponadto, na klientów Orange będą czekały atrakcyjne prezenty związane z EURO 2012™. Kupujący smartfony Xperia firmy Sony w ofercie Orange zyskają także szansę wygrania biletów na mecze.

Jednym z głównych elementów partnerstwa Orange i Sony Mobile Communications są m.in. konkursy realizowane w 11 Europejskich krajach, w których obecna jest marka Orange. Będą mogli w nich wziąć udział wszyscy fani piłki nożnej – nie tylko klienci Orange:

  • Orange Supporters’ Cup (www.supporterscup.orange.com) — uczestnicy konkursu będą mogli wziąć w nim udział indywidualnie lub w drużynach. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, m.in. wyjazdy na mecz otwarcia do Warszawy oraz mecz finałowy do Kijowa a także smartfony Xperia S.
  • Orange Golden Goal with Sony Mobile Communications —  W zabawie na profilu Orange w serwisie społecznościowym Facebook kibice będą mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat piłki nożnej i wygrać pakiety VIP na mecz finałowy, a także produkty Sony PlayStation i smartfony Sony Xperia. Konkurs rozpocznie się w maju.

Klienci Orange będą mogli ponadto skorzystać z nowych promocji związanych z UEFA EURO 2012™. Będą one dostępne w salonach Orange w całej Europie oraz w Internecie i przez telefon. Dzięki współpracy z Sony Mobile Communications będą mieli szanse wygrania kuponów umożliwiających odbiór smartfonów, a także otrzymania specjalnych taryf  i prezentów przy zakupie  smartfonów Xperia.

Dzięki współpracy z naszym partnerem – Sony Mobile Communications – jesteśmy w stanie zaoferować klientom i kibicom z całej Europy jeszcze więcej możliwości wygrania biletów na mecze od Orange, a także atrakcyjnych nagród, takich jak smartfony Xperia S — powiedział Yves Maitre, Senior Vice President Mobile Multimedia and Devices, Orange. – W Orange staramy się wspierać pasje naszych klientów. Dzięki takim partnerskim inicjatywom fani futbolu będą mogli jeszcze ciekawiej przeżyć EURO 2012™i uczestniczyć w nim wraz z przyjaciółmi i rodzinami zarówno w domu, jak i na stadionie.

Pieter Pierle, Vice President, Director Global Account Orange, Sony Mobile Communications, powiedział:Partnerska współpraca z Orange pozwala nam skorzystać z połączenia siły obu  marek, zaprezentować smartfony Xperia szerokiej grupie klientów Orange, a tym samym dotrzeć do kolejnych odbiorców. UEFA EURO 2012 to duża impreza sportowa — postaramy się sprawić, by była jeszcze atrakcyjniejsza dla klientów naszych firm, dostarczając im wiele wrażeń dzięki możliwości skorzystania ze smartfonów Xperia.

Orange i Sony Mobile Communications współpracują od wielu lat, starając się zaoferować klientom nowe możliwości realizacji ich pasji: od muzyki – dzięki  współpracy z Davidem Guettą nawiązanej w 2011 roku, po sport, poprzez inicjatywy partnerskie takie jak w przypadku EURO 2012™.

Orange ma zaszczyt być sponsorem turnieju UEFA EURO 2012™. Jest to pierwsza ogólnoeuropejska inicjatywa sponsorską Orange. Uczestniczy w niej 11 europejskich krajów, w których marka jest obecna: Polska, Hiszpania, Francja, Wielka Brytania, Słowacja, Rumunia, Austria, Luksemburg, Mołdawia, Szwajcaria i Armenia. Ponadto, w Polsce Orange jest także  oficjalnym partnerem technologicznym UEFA EURO 2012™. Orange wraz z UEFA opracowuje oficjalną aplikację mobilną mistrzostw. Klienci Orange korzystający ze smartfonów Xperia będą mogli otrzymać ją  automatycznie.

Firma Sony Mobile Communications wprowadzi na rynek urządzenia Xperia U oraz Xperia P, które dołączyły do flagowego produktu z serii NXT – smartfonu Xperia S. Nowe telefony charakteryzują się wyjątkowym wzornictwem i oferują znakomite funkcje multimedialne w połączeniu z wydajnością, której klienci oczekują od urządzeń firmy Sony.

 

Orange — kontakty z mediami

Wielka Brytania: Jeff Sharpe +44 7887 620 901 jeff.sharpe@orange.com
WWW: www.orange.com/press
Twitter: www.twitter.com/orangegrouppr

Polska: Wojciech Jabczyński  +48 225271939
Wojciech.jabczynski@telekomunikacja.pl
WWW: www.orange.com/press
Twitter: www.twitter.com/presseorange

Informacje o Orange

Grupa France Telecom-Orange jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie. Zatrudnia łącznie 172 000 pracowników, w tym 105 000 we Francji. W roku 2011 osiągnęła sprzedaż o wartości 45,3 mld EUR. Działa w 35 krajach. Ma 226 mln klientów (dane z 31 grudnia 2011 r.), z czego 147 mln to użytkownicy marki Orange, obejmującej komunikację internetową, telewizję i usługi mobilne, dostępnej w większości krajów, w których działa Grupa. 31 grudnia 2011 r. z urządzeń mobilnych korzystało 167 mln klientów na całym świecie, a z szerokopasmowego Internetu (łącza ADSL i łącza optyczne) — 14 mln. Orange jest jednym z największych europejskich operatorów Internetu mobilnego i szerokopasmowego, a pod marką Orange Business Services — jednym ze światowych liderów w dziedzinie usług telekomunikacyjnych świadczonych firmom międzynarodowym.

Spółka France Telecom jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (przedział A) i na nowojorskiej giełdzie NYSE.
Więcej informacji (przez Internet i w urządzeniach mobilnych): www.orange.com, www.orange-business.com, www.orange-innovation.tv

Orange oraz nazwy wszystkich innych produktów i usług Orange wymienionych w niniejszym materiale są znakami towarowymi firmy Orange Brand Services Limited, Orange France lub France Telecom.

Informacje o  Sony Mobile Communications

Sony Mobile Communications jest podmiotem zależnym firmy Sony Corporation z siedzibą w Tokio, innowacyjnego międzynarodowego przedsiębiorstwa działającego w branży audio, wideo, gier elektronicznych, komunikacji, urządzeń elektronicznych i produktów informatycznych przeznaczonych zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i do zastosowań specjalistycznych. Dzięki obecności w przemyśle muzycznym, filmowym oraz w branży gier komputerowych i usług internetowych firma Sony zajmuje wyjątkową pozycję na rynku, czołową w branży elektronicznej i rozrywkowej. Smartfony Xperia™ zawierają najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne firmy Sony i pozwalają udostępnić atrakcyjne materiały oraz usługi. Umożliwiają także dostęp do bogatej oferty materiałów rozrywkowych oferowanych przez firmę Sony w Internecie.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem : www.sonymobile.com

„Sony” i „Sony Entertainment Network” są zarejestrowanymi znakami towarowymi firmy Sony Corporation. „Xperia” jest znakiem towarowym firmy Sony Mobile Communications. Wszelkie inne znaki towarowe i zastrzeżone znaki towarowe są własnością odpowiednich podmiotów.

Udostępnij: Orange, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, ogłasza Sony Mobile Communications globalnym partnerem w kategorii telefonów komórkowych

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej