Informacje prasowe

Orange Globalnym Sponsorem i Oficjalnym Dostawcą Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™

28 października 2015

Orange Globalnym Sponsorem i Oficjalnym Dostawcą Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™

UEFA i Orange informują, że Orange oficjalnie dołączył do programu komercyjnego UEFA EURO 2016™ jako sponsor globalny z wyłącznymi prawami na cały świat. Będzie również Oficjalnym Dostawcą Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™.

Łączymy z tym, co ważne

UEFA EURO 2016™ to już druga okazja do współpracy Orange z UEFA w realizowaniu  najważniejszego wydarzenia piłkarskiego Europy i trzeciej największej imprezy sportowej na świecie. W ramach swojej kampanii EURO 2016™, Orange będzie tworzył oferty na wyłączność, umożliwiając klientom uczestniczenie w tym, co dla nich ważne.

Oficjalny Dostawca Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™

Jako Oficjalny Dostawca Usług Telekomunikacyjnych i Globalny Sponsor UEFA EURO 2016™ Orange będzie świadczył wszystkie usługi stacjonarne i bezprzewodowe. Będzie także odpowiedzialny za dostarczanie partnerom nadawczym i kibicom na całym świecie sygnału z meczów na żywo z 10 stadionów we Francji. Zapewni również organizatorom, obsłudze, mediom, sędziom oraz wolontariuszom w trakcie turnieju łączność za pośrednictwem około 25.000 punktów dostępowych oraz usługi mobilne.

Do obsługi EURO 2016™ zostanie przydzielonych ponad 800 inżynierów i ekspertów Orange.

EURO 2016 będzie jednym z najbardziej zaawansowanych pod względem komunikacji turniejów w historii piłki nożnej i jesteśmy dumni, że możemy pomóc gospodarzowi – Francji – w jego przygotowaniu. Gdy chodzi o sport i piłkę nożną, emocje sięgają zenitu i cieszę się, że Orange może pomóc przybliżyć te mistrzostwa klientom i fanom na całym świecie. Sponsorując te rozgrywki chcemy łączyć ludzi z tym co dla nich ważne, w ten sposób tworząc dla nich nową wartość – powiedziała Beatrice Mandine, wiceprezes ds. Komunikacji i Marki Orange.

– Jest nam niezmiernie miło powitać Orange w roli Globalnego Sponsora UEFA EURO 2016. Wsparcie Orange w transmitowaniu sygnału telewizyjnego zapewni fanom na całym świecie możliwość jak najpełniejszego przeżycia fantastycznych emocji towarzyszących mistrzostwom. Jednocześnie, nasze partnerstwo pomoże UEFA w realizacji najbardziej zaawansowanego pod względem komunikacji, najbardziej cyfrowego wydarzenia w historii. Cieszymy się, że możemy ponownie współpracować z prawdziwym partnerem, który będzie kluczowy dla sukcesu turnieju oraz globalnych doświadczeń fanów – skomentował Guy-Laurent Epstein, Dyrektor Marketingu UEFA Events SA.

Informacje o Orange

Orange jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie, który w 2014 sprzedał usługi o wartości 39 mld euro i zatrudnia 157.000 pracowników na całym świecie (dane na dzień 30 września 2015), w tym 98.000 we Francji. W 28 krajach na całym świecie Grupa obsługuje 263 milionów klientów (dane na dzień 30 czerwca 2015), w tym 200 mln użytkowników mobilnych i 18 milionów klientów stacjonarnych usług szerokopasmowych. Orange jest również wiodącym dostawcą globalnych usług IT i telekomunikacyjnych dla przedsiębiorstw wielonarodowych, pod marką Orange Business Services. W marcu 2015 roku Grupa zaprezentowała nowy plan strategiczny ‚Essentials2020,’ który stawia potrzeby klientów w centrum swojej strategii w celu umożliwienia im korzystania w pełni z cyfrowego wszechświata i mocy jego sieci nowej generacji.

Orange jest notowany na NYSE Euronext Paris (symbol ORA) oraz na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (symbol ORAN).

Więcej Informacji o Orange:

www.orange.com, www.orange-business.com, www.livetv.orange.com

Twitter: @orangegrouppr

Orange oraz wszelkie nazwy produktów i usług Orange zawarte w tym materiale są znakami towarowymi Orange lub Orange Brand Services Limited.

Informacje o UEFA

UEFA jest organizacją zarządzającą europejską piłką nożną. Misją UEFA jest promowanie, ochrona i rozwój europejskiego futbolu na każdym poziomie rozgrywek, promowanie zasad jedności i solidarności, a także zarządzanie wszelkimi kwestiami związanymi z europejską piłką. Więcej informacji można uzyskać na stronie UEFA.org. lub kontaktując się zespołem ds. Mediów & Public Relations: media@uefa.ch

 

Kontakt dla mediów w Orange: +33 1 44 44 93 93 / +44 7746 515781        

Emmanuel Gauthier; emmanuel2.gauthier@orange.com

Emma Ralphson; emma.ralphson@orange.com

Kontakt do mediów w Orange Polska:
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
e-mail: wojciech.jabczynski@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Udostępnij: Orange Globalnym Sponsorem i Oficjalnym Dostawcą Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™

Odpowiedzialny biznes

Olimpiada – dlaczego potrzebni są sponsorzy?

8 sierpnia 2012

Olimpiada – dlaczego potrzebni są sponsorzy?

UEFA i Orange informują, że Orange oficjalnie dołączył do programu komercyjnego UEFA EURO 2016™ jako sponsor globalny z wyłącznymi prawami na cały świat. Będzie również Oficjalnym Dostawcą Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™.

Łączymy z tym, co ważne

UEFA EURO 2016™ to już druga okazja do współpracy Orange z UEFA w realizowaniu  najważniejszego wydarzenia piłkarskiego Europy i trzeciej największej imprezy sportowej na świecie. W ramach swojej kampanii EURO 2016™, Orange będzie tworzył oferty na wyłączność, umożliwiając klientom uczestniczenie w tym, co dla nich ważne.

Oficjalny Dostawca Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™

Jako Oficjalny Dostawca Usług Telekomunikacyjnych i Globalny Sponsor UEFA EURO 2016™ Orange będzie świadczył wszystkie usługi stacjonarne i bezprzewodowe. Będzie także odpowiedzialny za dostarczanie partnerom nadawczym i kibicom na całym świecie sygnału z meczów na żywo z 10 stadionów we Francji. Zapewni również organizatorom, obsłudze, mediom, sędziom oraz wolontariuszom w trakcie turnieju łączność za pośrednictwem około 25.000 punktów dostępowych oraz usługi mobilne.

Do obsługi EURO 2016™ zostanie przydzielonych ponad 800 inżynierów i ekspertów Orange.

EURO 2016 będzie jednym z najbardziej zaawansowanych pod względem komunikacji turniejów w historii piłki nożnej i jesteśmy dumni, że możemy pomóc gospodarzowi – Francji – w jego przygotowaniu. Gdy chodzi o sport i piłkę nożną, emocje sięgają zenitu i cieszę się, że Orange może pomóc przybliżyć te mistrzostwa klientom i fanom na całym świecie. Sponsorując te rozgrywki chcemy łączyć ludzi z tym co dla nich ważne, w ten sposób tworząc dla nich nową wartość – powiedziała Beatrice Mandine, wiceprezes ds. Komunikacji i Marki Orange.

– Jest nam niezmiernie miło powitać Orange w roli Globalnego Sponsora UEFA EURO 2016. Wsparcie Orange w transmitowaniu sygnału telewizyjnego zapewni fanom na całym świecie możliwość jak najpełniejszego przeżycia fantastycznych emocji towarzyszących mistrzostwom. Jednocześnie, nasze partnerstwo pomoże UEFA w realizacji najbardziej zaawansowanego pod względem komunikacji, najbardziej cyfrowego wydarzenia w historii. Cieszymy się, że możemy ponownie współpracować z prawdziwym partnerem, który będzie kluczowy dla sukcesu turnieju oraz globalnych doświadczeń fanów – skomentował Guy-Laurent Epstein, Dyrektor Marketingu UEFA Events SA.

Informacje o Orange

Orange jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie, który w 2014 sprzedał usługi o wartości 39 mld euro i zatrudnia 157.000 pracowników na całym świecie (dane na dzień 30 września 2015), w tym 98.000 we Francji. W 28 krajach na całym świecie Grupa obsługuje 263 milionów klientów (dane na dzień 30 czerwca 2015), w tym 200 mln użytkowników mobilnych i 18 milionów klientów stacjonarnych usług szerokopasmowych. Orange jest również wiodącym dostawcą globalnych usług IT i telekomunikacyjnych dla przedsiębiorstw wielonarodowych, pod marką Orange Business Services. W marcu 2015 roku Grupa zaprezentowała nowy plan strategiczny ‚Essentials2020,’ który stawia potrzeby klientów w centrum swojej strategii w celu umożliwienia im korzystania w pełni z cyfrowego wszechświata i mocy jego sieci nowej generacji.

Orange jest notowany na NYSE Euronext Paris (symbol ORA) oraz na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (symbol ORAN).

Więcej Informacji o Orange:

www.orange.com, www.orange-business.com, www.livetv.orange.com

Twitter: @orangegrouppr

Orange oraz wszelkie nazwy produktów i usług Orange zawarte w tym materiale są znakami towarowymi Orange lub Orange Brand Services Limited.

Informacje o UEFA

UEFA jest organizacją zarządzającą europejską piłką nożną. Misją UEFA jest promowanie, ochrona i rozwój europejskiego futbolu na każdym poziomie rozgrywek, promowanie zasad jedności i solidarności, a także zarządzanie wszelkimi kwestiami związanymi z europejską piłką. Więcej informacji można uzyskać na stronie UEFA.org. lub kontaktując się zespołem ds. Mediów & Public Relations: media@uefa.ch

 

Kontakt dla mediów w Orange: +33 1 44 44 93 93 / +44 7746 515781        

Emmanuel Gauthier; emmanuel2.gauthier@orange.com

Emma Ralphson; emma.ralphson@orange.com

Kontakt do mediów w Orange Polska:
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
e-mail: wojciech.jabczynski@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Udostępnij: Olimpiada – dlaczego potrzebni są sponsorzy?

Odpowiedzialny biznes

Orange gra z piłkarską reprezentacją.

16 czerwca 2010

Orange gra z piłkarską reprezentacją.

Trwają MŚ w RPA, ale my myślimy już o kolejnych turniejach. O Euro 2012 w Polsce, o MŚ w Brazylii w 2014 roku. Dlaczego? Ponieważ marka Orange dalej będzie wspierała kadrę narodową. Podpisano właśnie umowę na kolejne 4 lata. Wiem, ostatnio wyniki nie były najlepsze, jednak mecze z silnymi przeciwnikami dadzą trenerowi możliwość stworzenia drużyny właśnie na te turnieje. Strategia Orange jest konsekwenta. Jesteśmy z reprezentacją od 2002 roku.  Byliśmy razem wtedy, kiedy nasi piłkarze wygrywali. Byliśmy, kiedy szło im słabiej. Na tym właśnie polega rola sponsora – pomagać i wspierać. Czasem nie jest łatwo, ale warto patrzeć w przód. Przed nami historyczne święto futbolu w Polsce. Już za 2 lata będzie pięknie a my będziemy wtedy z naszą kadrą!

Zapraszam do obejrzenia krótkich wywiadów z Łukaszem Fabiańskim, Tomaszem Kuszczakiem, Kubą Błaszczykowskim i Michałem Żewłakowem. Co dla nich oznacza gra w reprezentacji i wsparcie sponsora. Zobaczcie.

Udostępnij: Orange gra z piłkarską reprezentacją.

Informacje prasowe

Telekomunikacja Polska najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji olimpijskiej

4 maja 2010

Telekomunikacja Polska najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji olimpijskiej

Telekomunikacja Polska jest najsilniej kojarzonym przez Polaków sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w Vancouver – wynika z opublikowanego właśnie badania ARC Rynek i Opinia.

Zimowe Igrzyska w Vancouver cieszyły się dużą popularnością, aż 62% Polaków było zainteresowanych tegorocznymi Igrzyskami. Rekordowa ilość zdobytych medali znajduje potwierdzenie w badaniach. Wg większości Polaków, Reprezentacja Olimpijska właśnie w Vancouver odniosła największy sukces.

Z badania wynika, że Telekomunikacja Polska jest zdecydowanie najbardziej znanym sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. 69% wskazuje TP jako sponsora reprezentacji. Na kolejnych miejscach uplasowały się: Totalizator Sportowy i Orlen. Wizerunkowe działania Telekomunikacji Polskiej prowadzone w czasie Igrzysk – „Orzełek dla Polaków w Vancouver” – okazały się najbardziej kojarzone przez badanych. Znało je 54% badanych. ARC przeprowadziło badanie po Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver na reprezentatywnej grupie ponad 800 osób.

Telekomunikacja Polska jako narodowy operator telekomunikacyjny aktywnie angażuje się w rozwój polskiego sportu. TP jest aktywna na rynku sportowym od 2001 roku. W latach 2001-2005 TP była Generalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w czasie Zimowych Igrzysk w Salt lake City oraz Letnich Igrzysk w Atenach. Na mocy podpisanej w styczniu 2010 roku umowy, Telekomunikacja Polska została sponsorem Reprezentacji Olimpijskiej na Zimowe Igrzyska w Vancouver w 2010 roku oraz Igrzyska Letnie w Londynie w 2012 r.

Udostępnij: Telekomunikacja Polska najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji olimpijskiej

Informacje prasowe

Orange sponsorem światowego finału Microsoft Imagine Cup 2010

19 marca 2010

Orange sponsorem światowego finału Microsoft Imagine Cup 2010

PTK Centertel, operator sieci Orange, będzie sponsorem światowych finałów Imagine Cup, największego na świecie konkursu technologicznego dla studentów. Zwycięzcy eliminacji odbywających się w poszczególnych kategoriach przyjadą do Warszawy w lipcu br. Podczas finałów zaprezentują swoje pomysły na zastosowanie nowoczesnych technologii w rozwiązywaniu największych problemów ludzkości wskazanych przez ONZ.

„Orange to marka zaangażowana w rozwój i podnoszenie jakości życia społeczności, w których działa. Naszą ambicją jest uczynienie telefonii komórkowej dostępnym i przyjaznym narzędziem służącym wszystkim ludziom. Realizujemy ją dostarczając ludziom nowych możliwości i pokazując korzyści, jakie daje nowoczesna technologia. Główny cel konkursu Imagine Cup 2010 jest zbieżny z obranym przez nas kierunkiem, dlatego zdecydowaliśmy się go wesprzeć jako sponsor i z przyjemnością będziemy gościć jego finalistów w Warszawie” – powiedział Mariusz Gaca, prezes PTK Centertel.

Microsoft Imagine Cup jest największym na świecie konkursem technologicznym dla studentów. Rozwija wyobraźnię, kreatywność oraz pasję młodych ludzi interesujących się nowoczesnymi technologiami. Jego celem jest inspirowanie młodych ludzi do wykorzystania nowych technologii na rzecz rozwiązywania ważnych problemów współczesności. Tegoroczna edycja przebiega pod hasłem „Wyobraź sobie świat, w którym technologia pomaga rozwiązać najtrudniejsze problemy ludzkości”. Problemy te zostały zidentyfikowane przez Organizację Narodów Zjednoczonych w Milenijnych Celach Rozwoju. Są to między innymi: eliminacja skrajnego ubóstwa i głodu, zapewnienie powszechnego nauczania na poziomie podstawowym, promowanie równości płci i awansu społecznego kobiet.

W tym roku studenci startują w pięciu kategoriach konkursowych:

  • Projektowanie oprogramowania – celem uczestników jest przedstawienie rozwiązań wykorzystujących technologie do eliminacji problemów społeczeństwa globalnego.
  • Projektowanie gier – uczestnicy konkursu mają za zadanie opracowanie gry, w której zilustrują tegoroczny temat przewodni Imagine Cup.
  • Media cyfrowe – zadaniem konkursowym jest rozwijanie aplikacji multimedialnych umożliwiających łatwe udostępnianie w sieci filmów, zdjęć, tekstów, muzyki, głosu oraz innych materiałów multimedialnych.
  • Technologie informatyczne – celem kategorii jest inne podejście zagadnień wdrażania i nadzorowania systemów TI. Ma ono w większym stopniu koncentrować się na sztuce i procesie ich tworzenia.
  • Projektowanie systemów wbudowanych – uczestnicy mają za zadanie dokonanie przełomowych zmian w środowisku sprzętowym oraz oprogramowania w oparciu o Windows Embedded CE 6.0 R2 i komputery kompaktowe.

Więcej informacji na ten temat na: http://www.microsoft.com/poland/edukacja/imaginecup/

Udostępnij: Orange sponsorem światowego finału Microsoft Imagine Cup 2010

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej