Odpowiedzialny biznes

Fioletowy sponsor Incognito

10 lipca 2012

Fioletowy sponsor Incognito

Sportowe emocje są w tym roku wyjątkowo gorące, wręcz grzeją się jak termometr za oknem. Najpierw EURO 2012, potem Wimbledon, siatkarska Liga Światowa, a za chwilę Olimpiada w Londynie. Przy okazji zauważyłem, że nasza fioletowa konkurencja pozazdrościła oficjalnym sponsorom zaangażowania w te wydarzenia i po cichu podpisuje kolejne umowy na wykorzystanie wizerunku znanych sportowców, bo inaczej nie można wytłumaczyć wykorzystywania ich zdjęć w komunikacji na Facebooku i zrobienia z nich jednostek reklamowych? Najpierw był Kuba Błaszczykowski jako lajtowy zwiad, a potem już odważniej Agnieszka Radwańska. Zatem witamy w gronie oficjalnych sponsorów polskiego sportu! Gratulujemy i czekamy na więcej! Ale jeśli jednak potrzebujecie, to możemy udostępnić wam kilka kontaktów do menedżerów sportowców 🙂

Udostępnij: Fioletowy sponsor Incognito

Odpowiedzialny biznes

Konkrety zamiast gadania

14 grudnia 2009

Konkrety zamiast gadania

Przez ostatnie dni znów było głośno o polskim i futbolu, niestety w kontekście jak go naprawiać, ulepszać i tworzyć dobrą atmosferę. Zebrał się nieźle PR-owo przygotowany okragły stól, w którym wzięliśmy udział. Debatowali działacze, minister, sponsorzy. Wypowiadały się autorytety, a dziennikarze ze swadą komentowali. Przy fleszach podpisano deklarację z postulatami. Jako fan piłki nożnej powinienem być zadowolony. Coś się dzieje! Jednak jakie będą efekty zobaczymy w przyszłym roku. Póki, co zamiast tylko gadać zaproponowaliśmy kilka konktretów, gdyż nie tylko sponsorujemy reprezentację, ale mamy teleinformatyczne know how. Zaoferowaliśmy PZPN nowoczesne rozwiązania e-learningowe, które doskonale sprawdziły się w Grupie TP. Dzięki nim można tanio i skutecznie szkolić trenerów w każdym miejscu gdzie jest komputer i dostęp do Internetu. Program wymaga jedynie merytorycznej współpracy i zasilenia go informacjami przez PZPN i UEFA. Mamy też rozwiązanie wspierające bezpieczeństwo na stadionach, spełniające wymagania ustawy, która zmusza organizatorów (od wiosny 2010) do posiadania jednolitego, elektronicznego systemu identyfikacji osób wchodzących na mecze. To niezbędne, by przy sprzedaży biletów uwzględniać tzw. zakazy stadionowe. Ponadto nasza platforma integruje na stadionie systemy alarmowe i bezpieczeństwa, centralne zarządzanie wejściem na obiekt, studia TV, transmisję danych, obrazu i dźwięku. Dodatkowo można ją wykorzystać podczas innych imprez np. koncertów muzycznych.

Udostępnij: Konkrety zamiast gadania

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej