Informacje prasowe

TP najbardziej rozpoznawalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

4 grudnia 2008

TP najbardziej rozpoznawalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Telekomunikacja Polska jest najsilniej kojarzonym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej – wynika z badania Pentor Reaserch International.

Spośród wszystkich osób interesujacych się piłkarską reprezentacją Polski 37% spontanicznie wymienia Telekomunikację Polską jako sponsora reprezentacji. To wynik o 7% lepszy niż w 2007 r. Na kolejnych miejscach uplasowały się: Tyskie z 7% rozpoznawalnością, Puma z 6% oraz Orange z wynikiem 4%. Pentor przeprowadził badanie za IV kwartał 2008 r. na reprezentatywnej grupie 1000 osób.

Od 6 lat Telekomunikacja Polska jest Głównym Sposorem piłkarskiej reprezentacji. Wspierała piłkarzy w eliminacjach do Mistrzostw Europy i Świata, podczas rozgrywek mundialowych w 2006 r oraz Euro 2008.

W 2008 roku TP przedłużyła umowę sponsorską na kolejne dwa lata. W tym czasie firma, jako główny sponsor, będzie wspierać reprezentację podczas eliminacji do Mistrzostw Świata w RPA.

Udostępnij: TP najbardziej rozpoznawalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej