stary telefon

zielony tydzień

Zielony Tydzień z Orange – zaczynamy!

Wszyscy możemy robić niezwykłe rzeczy dla naszej planety. Recykling starych telefonów oraz odkup urządzeń już nieużywanych mają znaczenie. Orange zachęca do pozostawienia zużytych telefonów komórkowych do odpowiedzialnego i bezpiecznego recyklingu w dowolnym salonie Orange, a tym samym – danie im szansy na drugie życie. Akcji towarzyszy konkurs dla klientów w 22 Smart Store Orange w …

Zielony Tydzień z Orange – zaczynamy! Read More »

Stary telefony ciągle w cenie – sprzedaj go bez wychodzenia z domu

Orange we współpracy z firmą Greenfone uruchomił serwis www.orangerecykling.pl, który umożliwia wygodną odsprzedaż starych, niepotrzebnych telefonów komórkowych. Uruchomienie serwisu internetowego znacznie zwiększa dostępność i komfort korzystania z usługi oferowanej dotąd przez wybrane salony Orange. Nowością jest możliwość sprzedania lub bezpłatnego zutylizowania nie tylko sprawnych, ale również uszkodzonych aparatów. Pieniądze uzyskane za sprzedany telefon można zatrzymać …

Stary telefony ciągle w cenie – sprzedaj go bez wychodzenia z domu Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.