
Wakacje się (niestety!) prawie kończą, a dla większości już skończyły. Czas na powrót do rzeczywistości. Dla tych, którzy planują od października stawić czoła nowym wyzwaniom przygotowaliśmy niespodziankę. Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu we współpracy z Integrated Solutions, Orange, Cisco, Usability LAB, a także e-Commerce Polska uruchamia właśnie nowy kierunek studiów podyplomowych – „Innowacyjne technologie w sprzedaży i obsłudze klienta”.
Program zajęć obejmuje strategie i praktyczne aspekty budowania i zarządzania e-biznesem. Zajęcia prowadzone są przez praktyków – osoby z udokumentowanymi sukcesami w biznesie. Dodatkowo, nasi eksperci poprowadzą dwa przedmioty: Cloud Computing w praktyce oraz Projektowanie strategii marketingowej i budowanie wartości marki B2B.
Przedstawimy najlepsze praktyki w obszarze wdrażania rozwiązań „z chmury” na bazie przykładu wdrożenia Unified Communications „w chmurze” (UCaaS) w Danone. Oprócz tego przybliżymy słuchaczom aspekty budowania marketingowej przewagi konkurencyjnej w biznesie na przykładzie wprowadzenia przez grupę Orange marki Integrated Solutions na rynek. Zajęcia będą prowadzone z uwzględnieniem metodologii UCD (User-Centric Design), koncepcji UX (User Experience) i nowoczesnych narzędzi planowania (m.in. Business Model Canvas). Pomysłodawcą i opiekunem merytorycznym kierunku jest Jacek Popko, właściciel agencji KKVLAB do której należy marka badawcza Usability LAB. Pozostaje mi tylko zaprosić wszystkich zainteresowanych na WSH!