Oferta

Ekipa Orange w świątecznej kampanii

6 listopada 2020

Ekipa Orange w świątecznej kampanii

Długo musiałam trzymać tak dobrą informację w tajemnicy (a w sekretach nie jestem mistrzem), ale dziś wreszcie mogę to powiedzieć na głos – nasza Ekipa Orange zadebiutowała w świecie reklamy telewizyjnej! Ulkę i Michała z naszych kanałów w mediach społecznościowych znacie od dwóch lat, a od dziś zobaczycie ich w telewizji. I to od razu w przepięknej i ciepłej kampanii świątecznej.

Chociaż aktualna sytuacja nie nastraja do optymizmu, to nie pozwólmy sobie zepsuć świąt i nie bądźmy jak Grinch! Myślę, że właśnie dlatego jeszcze bardziej niż dotychczas potrzebujemy magii świąt. A skoro zaczął się listopad, to tradycyjny czas na strat  kampanii świątecznych. Ktoś powie, że to wcześnie, ale ja jestem zdania, że co dobre, niech trwa jak najdłużej. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam świąteczne dekoracje w sklepach, planowanie prezentów, możecie się śmiać, ale piosenkę „All I want for Christmas” też lubię i gdybym mogła, to choinkę ubrałabym już dziś, żeby cieszyć się nią jak najdłużej. Jako Orange chętnie pomożemy Wam w pomysłach na prezenty. To, co Wam proponujemy w najnowszej ofercie znajdziecie tu, ale teraz kilka słów o tym jak Wam to pokażemy w naszej kampanii.

Pakowanie prezentów inaczej

W tym okresie w naszych spotach oczywiście zawsze jest ciepła, piękna sceneria rodzinnych świąt. Jest śnieg, choinka, prezenty, klimatyczna muzyka, rodzinne rozmowy przy stole i kilka niespodzianek. Największą z nich jest nowy format komunikacji i obecność w nim Ekipy Orange. Dziś świat digital i mediów tradycyjnych przenikają się ze sobą bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego dla nas naturalnym krokiem była decyzja o wyjściu postaci dobrze Wam znanych ze świata digital do świata telewizji. I to w naturalnej właśnie dla mediów społecznościowych odsłonie – znanego pewnie wszystkim doskonale challenge’u (uspokajam, nie będzie to challenge śpiewany, jeśli wiecie co mam na myśli ;-)). Ulka i Michał jako nasi hości rzucą w świątecznych kampaniach dwa wyzwania – robienia choinek z tego, co można znaleźć w domu (i ten wariant eko, który sprawia, że więcej iglastych drzewek zostanie tam, gdzie ich miejsce, czyli w lesie, bardzo mi się podoba, bo w końcu #OrangeGoesGreen) oraz pakowania prezentów tak, aby przypominały coś innego. Od razu sygnalizuje, że śledźcie nasze media społecznościowe, bo dla Was też będziemy mieli Orange Challenge i to z nagrodami.

Jak powstała nasza kampania

A teraz przechodzę do fragmentu, który części z Was nie interesuje (bo to takie technikalia naszej pracy), ale pominąć tego nie mogę, bo są tacy, którzy potem dopytują. Dlatego jeśli reklama od kuchni, to nie Wasz świat – biegnijcie od razu wzrokiem do kolejnego akapitu. A cierpliwym i żądnym wiedzy, którzy jednak zostali donoszę, że nad formatem pracowaliśmy przez kilka ostatnich miesięcy i wypracowaliśmy go wspólnie w gronie Orange Polska, Leo Burnett i Follow Agency. Pomysły na skrypty spotów TV dla tej kampanii urodziły się w głowach Sylwii Rękawek, Patryka Michonia i Tomasza Matuszewskiego (Tomek w tej roli jest debiutantem, ale to właśnie on wpadł na pomysł z pakowaniem prezentów, którym od razu nas kupił). Kreacje pod social media, to znów Tomasz i Follow Agency. Produkcją zajęła się Filmprodukcja. Postprodukcja to Orka. Spoty wyreżyserował Marcin Filipek, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative. No i prawie bym zapomniała – w rolę naszych hostów wcielili się Ulka Woźniakowska i Michał Dudziński.

 

 

Udostępnij: Ekipa Orange w świątecznej kampanii

Bezpieczeństwo

Coraz bliżej święta… i przestępcy o tym wiedzą

5 grudnia 2019

Coraz bliżej święta… i przestępcy o tym wiedzą

Święta już o krok! Jak tam, prezenty już zamówione u najbardziej lubianego świętego? Firmy kurierskie przeżywają oblężenie, pod paczkomatami kolejki, jak za dawnych, niekoniecznie miło wspominanych czasów, po parówki albo papier toaletowy. A przestępcy? Cóż, oni jak zwykle zacierają ręce, bo ten okres roku to dla nich szansa na wyjątkowe żniwa.

Stawiam bitcoiny przeciwko orzechom, że gdybym spojrzał wstecz przez całą historię bloga to może maksymalnie raz nie ostrzegałem w grudniu przed aktywnością cyberprzestępców. Jedni mogą powiedzieć, że się powtarzam. Możecie nawet mieć rację. Ale wtedy ja powiem, że nasze statystyki wskazują, iż nawet w wydające się najbardziej oczywistymi phishingowe pułapki regularnie wpadają internauci. Dlatego tak, co roku warto przypominać, na co trzeba uważać i jakie aktualnie panują przestępcze trendy.

Kto by chciał spędzać święta pod paczkomatem?

„Panie, teraz już nie ma szczytu świątecznego! Zaczyna się po Czarnym Piątku i już tak zostaje, do końca roku!” – usłyszałem ostatnio od kuriera Inpost, stojącego pod zapełnionym paczkomatem, z kilkuset paczkami w samochodzie, szukającego w tym stogu siana przesyłek dla kolejnych z dłuuugiej kolejki ludzi. Firma Rafała Brzóski, mimo rozbudowy sieci paczkomatów, rok do roku na święta staje się ofiarą własnego sukcesu i wiedzą o tym również przestępcy. Gdybym miał stawiać na jeden rodzaj ataku, jakiego niebawem zaczniemy doświadczać, byłyby to właśnie SMSy „na paczki”.

SMSy od przestępców można rozpoznać po sugestii dopłaty drobnej kwoty i zawartym w nich linku. Przyczyny mogą być różne – czy to dopłata do paczki, czy jej „zwolnienie” z magazynu, bądź też spowodowanie, by szybciej (czyż nie każdy z nas o tym marzy?) do nas dotarła. Co gorsza, przestępcy wysyłając je z tzw. nadpisu (czyli tego, co pokazuje się zamiast numeru nadawcy) „Inpost” powodują, że nasze telefony wrzucają je do tego samego wątku, co faktyczne informacje od kuriera. W efekcie odruchowo możemy kliknąć.

Nie róbcie tego. Przestępcy przekierują Was wtedy na stronę podszywającą się pod witrynę operatora płatności, przejmą Wasz login i hasło, by następnie przekonać Was do „akceptacji przelewu”, który tak naprawdę okaże się dodaniem rachunku zaufanego do Waszego konta. Tak, tego samego rachunku „słupa”, na który chwilę później trafią ukradzione Wam pieniądze.

My oczywiście będziemy trzymać rękę na pulsie, by każdego potwierdzonego nadawcę takich SMSów blokować, a witryny, do których będą prowadzić linki z wiadomości, od razu dodawać do CyberTarczy.

Uważaj na swoje pieniądze

O ile niemal przez cały rok się spieszymy, święta to w mojej opinii okres, gdy wreszcie na trochę możemy zwolnić. Wspomóżmy Mikołaja pomysłami odpowiednio wcześnie, nie spinajmy się, że świąteczna impreza ma wyjść wzorcowo, bo to nie konkurs piękności, a nawet jeśli nie uda się przygotować 12 wigilijnych potraw – nikomu krzywda się nie stanie. Dlatego zwolnij, przynajmniej na te kilka dni, i nie daj się przestępcom:

  • jeśli zakupy jeszcze przed Tobą, kupuj online tylko w zaufanych, sprawdzonych sklepach
  • podchodź z dużym dystansem do wszelkich okazyjnych, ogromnych promocji, chyba, że pochodzą z zaufanych, sprawdzonych sklepów
  • jeśli odbierasz przesyłki w paczkomatach, zainstaluj aplikację i po prostu nie zwracaj uwagi na SMSy 🙂
  • jeśli dostaniesz wiadomość z wymaganiem jakiejkolwiek zapłaty i podanym linkiem – zadzwoń do jej domniemanego nadawcy i upewnij się, czy na pewno ją nadał
  • uważaj przy bankomatach – szczególnie w miejscach odludnych sprawdź, czy moduł klawiatury i slot na kartę nie robią wrażenia, jakby ktoś przy nich operował; jeśli masz wątpliwości, nie wypłacaj
  • przy transakcjach kartowych zasłaniaj klawiaturę, wpisując PIN
  • a najlepiej płać i wypłacaj przy użyciu BLIKa, sam robię tak, kiedy tylko mogę 🙂
  • jeśli trafi do Ciebie jakikolwiek podejrzany mail, czy SMS, wyślij go do nas, na cert.opl@orange.com – wtedy pomożesz innym internautom

Święta to dla wielu najpiękniejszy okres w roku. Sprawmy, by był szczęśliwy dla nas i dla naszych najbliższych, a przestępcy niech spróbują zarobić na życie uczciwie.

Udostępnij: Coraz bliżej święta… i przestępcy o tym wiedzą

Reklama

Świętne okazje dla firm

22 listopada 2019

Świętne okazje dla firm

Aaaaaaa, miesiąc do Świąt! 🙂 Przerwy reklamowe ociekają Mikołajami, choinkami i śniegiem. No i oczywiście brokatem, do którego mam słabość. 😉 Mam swoich faworytów (coroczny wzrusz przy oświetlonych ciężarówkach wiozących napoje w puszkach w każdy zakątek Polski). W Orange też już Święta na całego. Ruszyła kampania dla klientów indywidualnych, na kartę, a od dziś w telewizji również świętne okazje dla firm z Samsungiem Galaxy S10e.

Kampanię wspólnie z Orange przygotowali:

– Havas Warsaw (kreacja)

– Graffiti (produkcja)

– Ice Image (postprodukcja)

– Initiative Media (zakup mediów)

– Michał Gazda (reżyseria)

Ho, ho, ho! 🙂

Udostępnij: Świętne okazje dla firm

Reklama

Święta w Orange na kartę

15 listopada 2019

Święta w Orange na kartę

Pisałam Wam ostatnio (o tu), że w Orange już święta. Dla klientów indywidualnych mamy smartfon za złotówkę i telewizor. W komentarzach pytaliście o Orange na kartę. I proszę, również tu mamy już świąteczną kampanię. Jest Robert Górski, Mikołaj Cieślak, śnieg, choinki, turoń… czy tam inna koza. 😉 No a jak święta, to tradycyjnie prezenty (ech, jak ja to lubię!). W Orange na kartę dajemy to co moim zdaniem liczy się najbardziej – spokój. I to w dużej dawce, bo aż 365 dni. Podoba Wam się taki prezent?

A kampanię o świętym spokoju przygotowaliśmy dla Was wspólnie z Leo Burnett (kreacja), Film Produkcją (produkcja), Studiem Badi Badi (postprodukcja), Initiative Media (zakup mediów) i Mikołajem Łebkowskim (reżyseria). Oczywiście na planie nie mogło też zabraknąć Ulki i Michała z #EkipyOrange, którzy przygotowali dla Was materiał m.in. o tym skąd przy +15 stopniach bierze się śnieg na planie. Stay tuned bo to już niebawem! 🙂

Ho, ho, ho! 🙂

Udostępnij: Święta w Orange na kartę

Reklama

All I want for Christmas…

8 listopada 2019

All I want for Christmas…

Tak, to już ten czas! 🙂 Mój ulubiony w roku. Świąteczne dekoracje, śnieg, choinka (ubrałam ją w zeszłym roku już na początku grudnia, żeby dłużej się cieszyć), Mariah Carey w tle (wczoraj zainaugurowałam sezon All I want for Christmas w pracy – nie wszyscy byli zadowoleni, ale nawet Grinch na końcu filmu polubił Święta)  i… prezenty. A jak prezenty to nie tylko te od najbliższych, ale również od Orange. I uwierzcie mi – w tym roku nie są to skarpetki!  😉 Mamy dla Was telewizor i drugi smartfon za złotówkę. Także tworząc swoją listę tego, co chcecie komu podarować miejcie na uwadze nasze propozycje. Nowy telefon, to zawsze dobry pomysł. Ja mam już swoją listę. A Wy? Jeśli nie, to czas się za to zabierać.

Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia nowych, świątecznych reklam przygotowanych przez Orange Polska we współpracy z:  Leo Burnett (kreacja), Tyrka Studio (produkcja), Miło (postprodukcja), Initiative Media (zakup mediów) i Michał Gazda (reżyseria).

Ho, ho, ho i Merry Christmas Kochani! 🙂

Udostępnij: All I want for Christmas…

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej