Odpowiedzialny biznes

Poligloci w polskim przemyśle kablowym..

11 czerwca 2014

Poligloci w polskim przemyśle kablowym..

Dziś o dość wyjątkowym projekcie, który zrealizowaliśmy w ciekawej firmie – TELE-FONIKA Kable S.A. Grubo ponad rok temu dyskutowaliśmy tu o nowych trendach w świecie Contact Center. Okazuje się, że (w pewnym stopniu) te trendy udało nam się wprowadzić w rzeczywistość w Contact Center trzeciego w Europie producenta kabli i przewodów.

TELE-FONIKA Kable S.A. to firma ze 100% polskim kapitałem, która ma w swoim asortymencie aż ponad 25 tys. typów kabli:) Co to oznacza? Na pewno – że ma wielu klientów z różnych stron świata mówiących w różnych językach. A dokładnie – oferta firmy znajduje zainteresowanie aż w 80 krajach. Jak to pogodzić z faktem, że cała obsługa handlowa zlokalizowana jest w Polsce, a konkretnie – w Katowicach? Odpowiedzią jest sprawne Contact Center zbudowane jako pierwsze w Polsce na systemie CIC 4.0 (Customer Interaction Center 4.0).

System ten potrafi automatycznie rozpoznać kraj osoby dzwoniącej. Następnie przekierowuje rozmowę do handlowca posługującego się biegle danym językiem. Trzeba więc przyznać, że katowiccy handlowcy to nie tylko specjaliści w branży kablowej, ale też prawdziwi poligloci:) System gwarantuje także zestawienie połączeń międzynarodowych w taki sposób, aby klient miał wrażenie, że rozmawia z handlowcem na miejscu. Z perspektywy technicznej wygląda to tak, że TELE-FONIKA Kable S.A. korzysta z bezpośredniego połączenia do Orange Polska za pomocą sieci IP VPN, a także z połączenia do francuskiego systemu OBS. Więcej o projekcie tu. Jak Wam się podoba pomysł na takie Contact Center?

Udostępnij: Poligloci w polskim przemyśle kablowym..

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej